Мен кіммін?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен кіммін?

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Сабақ: 1

Мектеп: Т. Рысқұлов орта мектебі

Күні: 1. 09. 2016ж

Мұғалімнің аты: Алимкулова Гульмира

Сынып: 1 «В»

Ортақ тақырыбы: Өзім туралы

Бөлім:Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Сабақтың тақырыбы: Мен кіммін?


Пәні: Дүниетану


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.1.6. өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

1.1.2.3. мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады:

Өзін мектеп оқушысы екенін сезінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мектеп ережесін сақтау керектігін түсінеді

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мектептегі тәртіп ережелерінің маңыздылығын түсінеді

Бағалау критерийлері

  • оқушыға тән ерекшеліктерді атайды

  • өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіреді

  • мектептегі тәртіп ережелерін атайды

  • тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы туралы әңгімелейді

Тілдік мақсат


- басқаларды тыңдап,диалогқа қатыса отыра үйдегі және мектептегі өмір туралы айта алады;

- тақырыптар бойынша сөздік қорын дамытады.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: жазбаша,ауызша

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Есімі – аты – name

Адам-человек- human

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сенің аты-жөнің кім;

  • жасың нешеде;

  • өзіне не ұнайды?

  • Сен мектепалды даярлық сыныбында оқыдың ба?

  • Сен онда не үйрендің ?

  • Сенің досың бар ма?

Не себепті......деп ойлайсыз?

Мектепке не үшін келдің?

Мектепте қандай ережелер бар?

Біз ол ережелерді не үшін ұстанамыз?

Оқушы қандай болу керек?

Алдынғы оқу:

Оқушылар,ата-аналар,балабақша,ақпарат құралдарынан алған білімдері арқылы пәнінің мақсаты мен ерекшеліктерін ашудағы алғашқы сатысымен таныс. Баланың отбасы мүшелері, достары, туыстары, өзі жақсы көретін ойыншығы,өзіне ұнайтын іс-әрекет түрлері туралы білімі болады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Дескриптор

Бағалау

ресурстар


Басы



Психологиялық дайындық

Қуан шаттан алақай

Қуанатын күн келді

Қайырлы таң

Қайырлы күн

Күліп шықты күн бүгін!!

Енді жұп болып түрамыз:Алақанмен алақан амандасады

Иықпен иық амандасады,арқамен арқа,аяқпен аяқ,құлақпен құлақ,мұрынмен мұрын сәлемдеседі.

-Ендеше көңіл күйіміз көтерілді ме?

(Ұ)Балалар шеңбер құрып отырады. Әрбір бала кезектесіп өзі туралы хабарлайды:

  • аты-жөні;

  • жасы;

  • өзіне не ұнайды?

  • Сен мектепалды даярлық сыныбында оқыдың ба?

  • Сен онда не үйрендің ?

1-топ

2-топ











Ортасы



1-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Оқушыға қатысты заттың тұсына «+» белгісін қойыңыз.Оқушыға керекті тағы бір заттың суретін салыңыз.

2-тапсырма. Топтық жұмыс

Суретке мұқият қараңыз. Оқушылардың іс-әрекеттерін әңгімелеңіз.

Сіз сыныптастарыңызбен нені бірлесе орындайсыз? Мысал келтіре отырып әңгімелеңіз.

3-тапсырма Ұжымдық жұмыс.

Суреттегі қай балалардың әрекетін дұрыс деп санайсың? Белгілеңіз және түсіндіріңіз. Мектептегі тәртіп туралы не айталасыз?

4-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Суреттерге мұқият қараңыз. Оқушылардың іс-әрекеттерін сипаттап айтыңыз.





-оқушыға қажетті затты анықтайды

-оқушыға қажетті заттың суретін салады













-сурет бойынша әңгімелейді

-сыныптастарымен қарым-қатынасы туралы айтады







- сурет бойынша жағымды/жағымыз әрекеттерді ажыратады

- мектеп ережесі туралы ой бөліседі

-Суреттегі оқушылардың іс-әрекеттерін сипаттайды

-Сипатталған әрекеттерге қатысты көзқарасын білдіреді




Жұптар бірін бірі бағалайды.

Shape1

Shape2 қанағаттанар лық


жақсы

Shape3


өте

жақсы








Топтағы топ басшысы бағалайды

Shape4

қанағаттанар

Shape5

жақсы

Shape6 өте

жақсы


Мұғалімнің бағалауы:

Shape7 Өте жақсы

Shape8

Жақсы

Shape9


Қанағаттанарлық




Жұптағы оқушылар бірін –бірі бағалайды








Сюжетті сурет

Түрлі-түсті қалам


















Сюжетті сурет














Интербелсенді тақта











Соңы






Сабақты қорытындылау

Қожа бірінші сабаққа кешігіп қалды.Ол не істерін білмей ойланып отыр. Қожаға қандай кеңес берер едіңіз? Жұпта талқылаңыз.





ФИШБОУН” “әдісі

себеп себеп

Shape13 Shape12 Shape11 Shape10

Shape14

фактілер фактілер

Сыныптағы оқушыларды бағалау

Кері байланыс. «Мен үшін бүгінгі сабақ…»

Сабақ

Мен сабақта

Қорытынды

1. қызық

1. жұмыс істедім

1. материалды түсіндім.

2. қызықсыз

2.демалдым

2. білетінімнен де көп білдім.

3.енжарлық басым

3.басқаларға көмектестім.

3.түсінбедім

Оқушыларға жеке парақша












беріледі, олар үш бағыт бойынша өз жұмысы бойынша қажет сөздің астын сызу керек.




-кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ой бөліседі

-кейіпкерге мектеп ережесін негізге ала отырып,кеңес береді

Shape15

Shape16 қанағаттанар лық


жақсы

Shape17


өте

жақсы




Интербелсенді тақта

















смайликтер

Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Әбір жеке оқушының қабілеттерін ескере отырып қосымша тапсырма беремін.

Мысалы, қосымша карточкалар, диалогтік сұрақтар.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Топтық жұмыс кезінде топтар бірін-бірі бағалайды

Жұптық жұмыс кезінде жұптар бірін-бірі бағалайды

Сыныптық жұмыс кезінде оқушы өзін-өзі бағалайды

Кері байланыс кезінде

Түсінбедім, сұрағым бар, түсіндім смайликтері арқылы жүргізіледі.

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Өзін-өзі тану пәнімен байланыс орнату.

Интербелсенді тақта

Сыйластыққа, достыққа тәрбиелеу. Ынтымақтастықта жұмыс істеу, көмек көрсету. Адал, шыншыл болуға баулу. Ережелерді ұстануға дағдыландыру.


Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1.

2.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі