Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Мен
мектеппен танысамын
|
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.2.1 әндерді
музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:
Көбі: Анық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап, жетекші сұрақтар
арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде
қолдана алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана
тілі сабағы
|
АКТ
қолдану дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
ОҚУШЫ
УЧЕНИК PUPIL
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып,
қәне, біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,
алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,
қандай қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
« Сәлем
мектеп» әні мен «Қоңырау» әнін салыстыр.

СЕРГІТУ
СӘТІ.
Орманда
кірпі келеді,
Саңырауқұлақ
тереді.
Кездесті,
міне, керегі:
Екеуі қайың
астынан.
Біреуі терек
қасынан.
Қанша олар
болмақ есепте,
Тоқылған
салса себетке?
Тауды
суретте.

|
Сергіту
сәті
Оқулық,
дәптерлер.
Тренинг
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған
көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.

|
Бас
бармақтар
|
Дифференциация –
оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Оқушыларға бір-бірімен
танысу үлгісін көрсетеді. Өзара танысу барысында қандай сұрақтар
қоюға болатынын талқалайды.
- Сенің атың
кім?
- Сен неше
жастасың?
- Саған қандай ойындар
ұнайды?
- Сенің сүйікті
ойыншығың/затың?
Берілген бөлімді
өзіңізге ұнайтын бір затты көрсетіп, оның сізге несімен ұнайтынын,
біршама дәлдікпен жан-жақты сипаттаудан
бастаңыз.
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер
мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|