Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
«Менің ойым»
әдісі
Суреттерді қарап, кімнің
әрекеті дұрыс немесе бұрыс екенін
түсіндіреді
Сөйлеуді «менің ойымша...» деп
бастайды
Неге дұрыс немесе неге дұрыс
емес екенін дәлелдейді
Жаңа
тақырып
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындайды
Ұжымдық
жұмыс
1-тапсырма
Суреттерге қара.Пайдалы
тағамға жататын азық-түлікті ата. Ағзаға зиянды қандай тағамдарды
көріп тұрсың?
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Мақал-мәтелді оқып,
түсінгеніңді досыңа айтып
бер
Қанағат қарын
тойғызар
Өзі тоса да, көзі
тоймас
Керек тастың ауырлығы
жоқ
3-тапсырма
Суреттерге қара. Жекебас
гигиенасы ережесін құрастыр
Ереже:
Қолыңды жуып
жүр
Үстіңді таза
ұста
Тісіңді күнде жуып
тұр.......
«Нейрожаттығу»
әдісі
4-тапсырма
Тірек сөздерді қолданып,ежелгі
адамдар өміріндегі өзгерістер туралы әңгіме
құра
Тірек сөздер: от, алау,
сазбалшықтан жасалған ыдыс, садақ пен жебе, сал және
қайық
Мысалы: Ежелгі адамдар от
жағуды үйренді. Алауды пайдалану жолдарын білді. Сазбалшықтан
ыдыстар жасады. Аңды садақ пен жебені пайдаланып аулады. Өзеннен
сал және қайық арқылы өтуді үйреніп
алды.
5-тапсырма
Әлем елдері валюталары
арасынан Қазақстан Республикасының ақшасын тап. Оны қандай
белгілері бойынша ажыратқаныңды
айт
Жауап: Біздің ақшамыз- теңге.
Теңгеде қыран бүркіттің,еліміздің картасының, ұлттық оюларымыздың
суреттері бар
ФС
тапсырмасы
6-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мына белгілер нені
білдіретінін сыныптасыңа
түсіндір.
Жауап: 1. Орманда от жағуға
болмайды
2.Кірпіні
ұстама.
3.Саңырауқұлақты
баспа.
4.Сіріңкемен
ойнама
5. Қоқыстарды
тастама
6. Ағашты
сындырма
Кері
байланыс
|
Сәлемдеседі.
Оң
психология
лық көңіл күй
қалыптастырады.
Өз ойын
айтады
Тапсырманы
орындайды
Жұптық жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Жаттығу
жасайды
Тірек сөздермен әңгіме
құрайды
Теңге туралы
айтады
Жұптық жұмыс
жасайды
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
«Сағат» әдісі арқылы мадақтап
отыру
Дескриптор:
Өз ойларын толық, анық жеткізе
алады
Өткен тақырыптар туралы
біледі, білімін
қолданады
Дескриптор:
Пайдалы тағамға жататын
азық-түлікті атайды
Ағзаға зиянды қандай
тағамдарды көріп тұрғанын
айтады
Дескриптор:
Жұппен жұмыс жасай
алады
Мақал-мәтелдердің мағынасын
түсінеді
Керемет!
Дескриптор:
Тірек сөздерді қолданып,ежелгі
адамдар өміріндегі өзгерістер туралы әңгіме
құрайды
Ежелгі адамдардың өмірі туралы
біледі
Дескриптор:
Әлем елдері валюталары
арасынан Қазақстан Республикасының ақшасын табады. Оны қандай
белгілері бойынша ажыратқанын
айтады
Тамаша!
«Тик ток»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Сағат
суреттері
Оқулық
Жұмыс
парағы
Оқулық
Суреттер
Музыка
Қимылдар
Ежелгі адамдар туралы
суреттер
Теңгелер
Суреттер
Кері байланыс
парағы
|