Мен қайда тұрамын?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен қайда тұрамын?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен қайда тұрамын?
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән: дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар

Сынып:



2Б Бізді қоршаған әлем

1 Мектеп: № 46 Ә.Қастеев атындағы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні Кубекбаева У

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мен қайда тұрамын?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағд-сына сілтеме)

1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау;


Сабақ мақсаттары

  • Барлық оқушылар: өз мекенжайын атайды, географиялық орналасқан жерін біледі.

  • Оқушылардың басым бөлігі: жергілікті жер сызбасынан нысандарды табады.Шартты белгілерді түсінуге үйренеді.

  • Кейбір оқушылар: нысанның орналасқан жерін табады. Жергілікті жер сызбасын пайдаланады.Картамен жұмыс жасауды үйренеді.

Бағалау критерийлері



*Өз мекенжайын атайды.

Тілдік мақсат


Географиялық орын . Көрікті жерлер.

Шерқала. Баянауыл. Ұлытау. Ертіс.

Құндылықтарды дарыту

. Туған жерге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру,патриоттық сезімді дамыту.

Пәнаралық байланыс

математика,көркем еңбек

АКТ қолдану дағдысы

Бейнероликтер, слайдтар,аудио жазба.

Бастапқы білім

Үй, отбасы, достық және мектеп туралы білімі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Ширату тапсырмасы.

«Достарымның мекенжайы» ойыны. Бұл ойында оқушылар алдын ала дайындалған кестелерден сынып оқушыларының мекенжайы (көшесі, үйі) туралы ақпараттар жинап, сол жолдан адаспау үшін - оларға не көмектесетінін сұраймын.






Жергілікті карта


Сабақ ортасы







БК























БК







БК













БК

(ЖЖ) «Ойлан» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардан сұрақ қоя отырып, жауап аламын..

-Сен қай елде тұрасың ?

-Картадан өз облысыңды тап?

1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау.

-өздерінің тұрған жерін көрсетеді.

-«Географиялық орын» деген ұғымды түсінеді.

-Қазақстан қалаларын табады.

Оқулықпен жұмыс.

МК «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тірек сөздерді ұғынады.

Географиялық орын- сенің қалаң немесе ауылың орналасқан жер.

Көрікті жерлер – елді мекендегі ең көрікті және ерекше орындар.

(ТЖ) «Елестет» әдісі . Өзіңді осы жерлердің біріндемін деп ойла. Өз көргеніңді әңгімелеп бер.

Баянауыл тауында әдемі жартастар мен қарағайлы ормандар бар.

Шерқала тауы ғажайып кемеге ұқсайды.

-Елестету арқылы өз көргендерін әңгімелеп бере алады.

(ТЖ) «Орындап көр» әдісі . Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Әр топқа «үй», «орман», «көпір», «өзен» шартты белгілерінен бірнеше данадан ұсындым.

-Оқушылар бейнеленген нысанды және қандай түстердің қолданылғанын айтады.

(ҰЖ) «Біле жүр» әдісі .

Бұл-Шоқан Уәлиханов. Ол - көп саяхаттаған және жүрген жерлерін картаға түсірген ғалым.

Қазақ ақындары Ұлытауды өз жырларына қосқан.

Еліміздегі ең ұзын көпір Ертіс өзенінде салынған.

-Ш.Уәлиханов туралы біледі.

-Қазақстанның ерекше жерлерін картадан таба алады..



Қазақстан картасы

























Слайд



















Портрет
















Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар сабақтың соңында күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді:


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Семантикалық карта арқылы тапсырмаларды оқушыларға деңгейлеп беремін.

Өз елінің, мемлекетінің, қала,ауыл атауларын атайды.

Өзінің тұрғылықты жерінің орны мен ерекшелігі туралы әңгімелейді.

Оқушыларды «От шашу», «Бағдаршам», «Күлегеш» әдістері бойынша бағалаймын.


Сергіту сәті, белсенді іс-әрекет түрлері.Сабақта қолданылатын қау-к тех-сы ер-рінің тармақтары.Сандық тех-рды қолдануда қау-к шараларын еске түсіру және сақтау



























Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ...

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңіз....


Жалпы баға

1.

2.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
671
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі