(ЖЖ) «Ойлан» әдісі.
Сұрақ-жауап арқылы оқушылардан сұрақ қоя отырып, жауап
аламын..
-Сен қай елде тұрасың
?
-Картадан өз облысыңды
тап?
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық
орналасқан жерін сипаттау.
-өздерінің тұрған жерін
көрсетеді.
-«Географиялық орын» деген ұғымды
түсінеді.
-Қазақстан қалаларын
табады.
Оқулықпен
жұмыс.
МК «Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы тірек сөздерді ұғынады.
Географиялық
орын- сенің қалаң немесе ауылың
орналасқан жер.
Көрікті жерлер
– елді мекендегі ең көрікті
және ерекше орындар.
(ТЖ) «Елестет» әдісі .
Өзіңді осы жерлердің біріндемін деп ойла. Өз көргеніңді әңгімелеп
бер.
Баянауыл тауында әдемі жартастар мен
қарағайлы ормандар бар.
Шерқала тауы ғажайып кемеге
ұқсайды.
-Елестету арқылы өз
көргендерін әңгімелеп бере алады.
(ТЖ) «Орындап көр» әдісі
. Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама
дайындайды. Әр топқа «үй», «орман», «көпір», «өзен» шартты
белгілерінен бірнеше данадан
ұсындым.
-Оқушылар бейнеленген
нысанды және қандай түстердің қолданылғанын
айтады.
(ҰЖ) «Біле жүр» әдісі
.
Бұл-Шоқан Уәлиханов. Ол
- көп саяхаттаған және жүрген жерлерін картаға түсірген
ғалым.
Қазақ
ақындары Ұлытауды өз жырларына
қосқан.
Еліміздегі ең ұзын
көпір Ертіс өзенінде
салынған.
-Ш.Уәлиханов туралы
біледі.
-Қазақстанның
ерекше жерлерін картадан таба алады..
|