Материалдар / Мен қайда тұрамын?

Мен қайда тұрамын?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен қайда тұрамын?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
563
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: дүниетануҰзақ мерзімді жоспарСынып:

2Б Бізді қоршаған әлем 1 Мектеп: 46 Ә.Қастеев атындағы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні Кубекбаева У Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Мен қайда тұрамын?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағд-сына сілтеме)1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау;

Сабақ мақсаттары
  • Барлық оқушылар: өз мекенжайын атайды, географиялық орналасқан жерін біледі.
  • Оқушылардың басым бөлігі: жергілікті жер сызбасынан нысандарды табады.Шартты белгілерді түсінуге үйренеді.
  • Кейбір оқушылар: нысанның орналасқан жерін табады. Жергілікті жер сызбасын пайдаланады.Картамен жұмыс жасауды үйренеді.
  • Бағалау критерийлері

    *Өз мекенжайын атайды.
    Тілдік мақсат

    Географиялық орын . Көрікті жерлер.Шерқала. Баянауыл. Ұлытау. Ертіс.
    Құндылықтарды дарыту . Туған жерге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру,патриоттық сезімді дамыту.
    Пәнаралық байланысматематика,көркем еңбек
    АКТ қолдану дағдысы Бейнероликтер, слайдтар,аудио жазба.
    Бастапқы білімҮй, отбасы, достық және мектеп туралы білімі бар.
    Сабақ барысы
    Сабақтыңкезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Ширату тапсырмасы. «Достарымның мекенжайы» ойыны. Бұл ойында оқушылар алдын ала дайындалған кестелерден сынып оқушыларының мекенжайы (көшесі, үйі) туралы ақпараттар жинап, сол жолдан адаспау үшін - оларға не көмектесетінін сұраймын.





    Жергілікті карта

    Сабақ ортасы





    БК





















    БК





    БК











    БК
    (ЖЖ) «Ойлан» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардан сұрақ қоя отырып, жауап аламын..-Сен қай елде тұрасың ? -Картадан өз облысыңды тап? 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау.-өздерінің тұрған жерін көрсетеді.-«Географиялық орын» деген ұғымды түсінеді.-Қазақстан қалаларын табады. Оқулықпен жұмыс. МК «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тірек сөздерді ұғынады. Географиялық орын- сенің қалаң немесе ауылың орналасқан жер. Көрікті жерлер – елді мекендегі ең көрікті және ерекше орындар.Ж) «Елестет» әдісі . Өзіңді осы жерлердің біріндемін деп ойла. Өз көргеніңді әңгімелеп бер.Баянауыл тауында әдемі жартастар мен қарағайлы ормандар бар.Шерқала тауы ғажайып кемеге ұқсайды.-Елестету арқылы өз көргендерін әңгімелеп бере алады.(ТЖ) «Орындап көр» әдісі . Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Әр топқа «үй», «орман», «көпір», «өзен» шартты белгілерінен бірнеше данадан ұсындым.-Оқушылар бейнеленген нысанды және қандай түстердің қолданылғанын айтады. Ж) «Біле жүр» әдісі . Бұл-Шоқан Уәлиханов. Ол - көп саяхаттаған және жүрген жерлерін картаға түсірген ғалым.Қазақ ақындары Ұлытауды өз жырларына қосқан.Еліміздегі ең ұзын көпір Ертіс өзенінде салынған. -Ш.Уәлиханов туралы біледі.-Қазақстанның ерекше жерлерін картадан таба алады..

    Қазақстан картасы























    Слайд

















    Портрет















    Сабақтың соңыСабақ соңында оқушылар сабақтың соңында күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді:

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Семантикалық карта арқылы тапсырмаларды оқушыларға деңгейлеп беремін.Өз елінің, мемлекетінің, қала,ауыл атауларын атайды.Өзінің тұрғылықты жерінің орны мен ерекшелігі туралы әңгімелейді.Оқушыларды «От шашу», «Бағдаршам», «Күлегеш» әдістері бойынша бағалаймын.

    Сергіту сәті, белсенді іс-әрекет түрлері.Сабақта қолданылатын қау-к тех-сы ер-рінің тармақтары.Сандық тех-рды қолдануда қау-к шараларын еске түсіру және сақтау


























    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ...Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңіз....




    Жалпы баға1.2.

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ