|
Пән: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар Сынып: |
2Б Бізді қоршаған әлем |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні Кубекбаева У Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мен қайда тұрамын? |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағд-сына сілтеме) |
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау; |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
*Өз мекенжайын атайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат
|
Географиялық орын . Көрікті жерлер. Шерқала. Баянауыл. Ұлытау. Ертіс. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
. Туған жерге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру,патриоттық сезімді дамыту. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
математика,көркем еңбек |
|||||
|
АКТ қолдану дағдысы |
Бейнероликтер, слайдтар,аудио жазба. |
|||||
|
Бастапқы білім |
Үй, отбасы, достық және мектеп туралы білімі бар. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Ширату тапсырмасы. «Достарымның мекенжайы» ойыны. Бұл ойында оқушылар алдын ала дайындалған кестелерден сынып оқушыларының мекенжайы (көшесі, үйі) туралы ақпараттар жинап, сол жолдан адаспау үшін - оларға не көмектесетінін сұраймын. |
Жергілікті карта |
||||
|
Сабақ ортасы
БК
БК
БК
БК |
(ЖЖ) «Ойлан» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардан сұрақ қоя отырып, жауап аламын.. -Сен қай елде тұрасың ? -Картадан өз облысыңды тап? 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау. -өздерінің тұрған жерін көрсетеді. -«Географиялық орын» деген ұғымды түсінеді. -Қазақстан қалаларын табады. Оқулықпен жұмыс. МК «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тірек сөздерді ұғынады. Географиялық орын- сенің қалаң немесе ауылың орналасқан жер. Көрікті жерлер – елді мекендегі ең көрікті және ерекше орындар. (ТЖ) «Елестет» әдісі . Өзіңді осы жерлердің біріндемін деп ойла. Өз көргеніңді әңгімелеп бер. Баянауыл тауында әдемі жартастар мен қарағайлы ормандар бар. Шерқала тауы ғажайып кемеге ұқсайды. -Елестету арқылы өз көргендерін әңгімелеп бере алады. (ТЖ) «Орындап көр» әдісі . Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Әр топқа «үй», «орман», «көпір», «өзен» шартты белгілерінен бірнеше данадан ұсындым. -Оқушылар бейнеленген нысанды және қандай түстердің қолданылғанын айтады. (ҰЖ) «Біле жүр» әдісі . Бұл-Шоқан Уәлиханов. Ол - көп саяхаттаған және жүрген жерлерін картаға түсірген ғалым. Қазақ ақындары Ұлытауды өз жырларына қосқан. Еліміздегі ең ұзын көпір Ертіс өзенінде салынған. -Ш.Уәлиханов туралы біледі. -Қазақстанның ерекше жерлерін картадан таба алады.. |
Қазақстан картасы
Слайд
Портрет
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар сабақтың соңында күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді:
|
|
||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Семантикалық карта арқылы тапсырмаларды оқушыларға деңгейлеп беремін. |
Өз елінің, мемлекетінің, қала,ауыл атауларын атайды. Өзінің тұрғылықты жерінің орны мен ерекшелігі туралы әңгімелейді. Оқушыларды «От шашу», «Бағдаршам», «Күлегеш» әдістері бойынша бағалаймын. |
Сергіту сәті, белсенді іс-әрекет түрлері.Сабақта қолданылатын қау-к тех-сы ер-рінің тармақтары.Сандық тех-рды қолдануда қау-к шараларын еске түсіру және сақтау |
||||


|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ... |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңіз.... |
|
|
|
|
Жалпы баға 1. 2. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен қайда тұрамын?
Мен қайда тұрамын?
|
Пән: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар Сынып: |
2Б Бізді қоршаған әлем |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні Кубекбаева У Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мен қайда тұрамын? |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағд-сына сілтеме) |
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау; |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
*Өз мекенжайын атайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат
|
Географиялық орын . Көрікті жерлер. Шерқала. Баянауыл. Ұлытау. Ертіс. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
. Туған жерге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру,патриоттық сезімді дамыту. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
математика,көркем еңбек |
|||||
|
АКТ қолдану дағдысы |
Бейнероликтер, слайдтар,аудио жазба. |
|||||
|
Бастапқы білім |
Үй, отбасы, достық және мектеп туралы білімі бар. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
Ширату тапсырмасы. «Достарымның мекенжайы» ойыны. Бұл ойында оқушылар алдын ала дайындалған кестелерден сынып оқушыларының мекенжайы (көшесі, үйі) туралы ақпараттар жинап, сол жолдан адаспау үшін - оларға не көмектесетінін сұраймын. |
Жергілікті карта |
||||
|
Сабақ ортасы
БК
БК
БК
БК |
(ЖЖ) «Ойлан» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардан сұрақ қоя отырып, жауап аламын.. -Сен қай елде тұрасың ? -Картадан өз облысыңды тап? 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау. -өздерінің тұрған жерін көрсетеді. -«Географиялық орын» деген ұғымды түсінеді. -Қазақстан қалаларын табады. Оқулықпен жұмыс. МК «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тірек сөздерді ұғынады. Географиялық орын- сенің қалаң немесе ауылың орналасқан жер. Көрікті жерлер – елді мекендегі ең көрікті және ерекше орындар. (ТЖ) «Елестет» әдісі . Өзіңді осы жерлердің біріндемін деп ойла. Өз көргеніңді әңгімелеп бер. Баянауыл тауында әдемі жартастар мен қарағайлы ормандар бар. Шерқала тауы ғажайып кемеге ұқсайды. -Елестету арқылы өз көргендерін әңгімелеп бере алады. (ТЖ) «Орындап көр» әдісі . Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Әр топқа «үй», «орман», «көпір», «өзен» шартты белгілерінен бірнеше данадан ұсындым. -Оқушылар бейнеленген нысанды және қандай түстердің қолданылғанын айтады. (ҰЖ) «Біле жүр» әдісі . Бұл-Шоқан Уәлиханов. Ол - көп саяхаттаған және жүрген жерлерін картаға түсірген ғалым. Қазақ ақындары Ұлытауды өз жырларына қосқан. Еліміздегі ең ұзын көпір Ертіс өзенінде салынған. -Ш.Уәлиханов туралы біледі. -Қазақстанның ерекше жерлерін картадан таба алады.. |
Қазақстан картасы
Слайд
Портрет
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар сабақтың соңында күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді:
|
|
||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Семантикалық карта арқылы тапсырмаларды оқушыларға деңгейлеп беремін. |
Өз елінің, мемлекетінің, қала,ауыл атауларын атайды. Өзінің тұрғылықты жерінің орны мен ерекшелігі туралы әңгімелейді. Оқушыларды «От шашу», «Бағдаршам», «Күлегеш» әдістері бойынша бағалаймын. |
Сергіту сәті, белсенді іс-әрекет түрлері.Сабақта қолданылатын қау-к тех-сы ер-рінің тармақтары.Сандық тех-рды қолдануда қау-к шараларын еске түсіру және сақтау |
||||


|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ... |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңіз.... |
|
|
|
|
Жалпы баға 1. 2. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|
шағым қалдыра аласыз













