Пән: дүниетануҰзақ мерзімді жоспарСынып: |
2Б Бізді қоршаған әлем 1 Мектеп: № 46 Ә.Қастеев атындағы |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні Кубекбаева У Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Мен қайда тұрамын? |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағд-сына сілтеме) | 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау;
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: өз мекенжайын атайды, географиялық орналасқан жерін біледі.Оқушылардың басым бөлігі: жергілікті жер сызбасынан нысандарды табады.Шартты белгілерді түсінуге үйренеді.Кейбір оқушылар: нысанның орналасқан жерін табады. Жергілікті жер сызбасын пайдаланады.Картамен жұмыс жасауды үйренеді. |
Бағалау критерийлері |
*Өз мекенжайын атайды. |
Тілдік мақсат
| Географиялық орын . Көрікті жерлер.Шерқала. Баянауыл. Ұлытау. Ертіс. |
Құндылықтарды дарыту | . Туған жерге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру,патриоттық сезімді дамыту. |
Пәнаралық байланыс | математика,көркем еңбек |
АКТ қолдану дағдысы | Бейнероликтер, слайдтар,аудио жазба. |
Бастапқы білім | Үй, отбасы, достық және мектеп туралы білімі бар. |
Сабақ барысы |
Сабақтыңкезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ширату тапсырмасы. «Достарымның мекенжайы» ойыны. Бұл ойында оқушылар алдын ала дайындалған кестелерден сынып оқушыларының мекенжайы (көшесі, үйі) туралы ақпараттар жинап, сол жолдан адаспау үшін - оларға не көмектесетінін сұраймын.
|
Жергілікті карта
|
Сабақ ортасы
БК
БК
БК
БК | (ЖЖ) «Ойлан» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардан сұрақ қоя отырып, жауап аламын..-Сен қай елде тұрасың ? -Картадан өз облысыңды тап? 1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау.-өздерінің тұрған жерін көрсетеді.-«Географиялық орын» деген ұғымды түсінеді.-Қазақстан қалаларын табады. Оқулықпен жұмыс. МК «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тірек сөздерді ұғынады. Географиялық орын- сенің қалаң немесе ауылың орналасқан жер. Көрікті жерлер – елді мекендегі ең көрікті және ерекше орындар.(ТЖ) «Елестет» әдісі . Өзіңді осы жерлердің біріндемін деп ойла. Өз көргеніңді әңгімелеп бер.Баянауыл тауында әдемі жартастар мен қарағайлы ормандар бар.Шерқала тауы ғажайып кемеге ұқсайды.-Елестету арқылы өз көргендерін әңгімелеп бере алады.(ТЖ) «Орындап көр» әдісі . Бірінші топ қала туралы, ал екінші топ ауыл туралы жарнама дайындайды. Әр топқа «үй», «орман», «көпір», «өзен» шартты белгілерінен бірнеше данадан ұсындым.-Оқушылар бейнеленген нысанды және қандай түстердің қолданылғанын айтады. (ҰЖ) «Біле жүр» әдісі . Бұл-Шоқан Уәлиханов. Ол - көп саяхаттаған және жүрген жерлерін картаға түсірген ғалым.Қазақ ақындары Ұлытауды өз жырларына қосқан.Еліміздегі ең ұзын көпір Ертіс өзенінде салынған. -Ш.Уәлиханов туралы біледі.-Қазақстанның ерекше жерлерін картадан таба алады.. |
Қазақстан картасы
Слайд
Портрет
|
Сабақтың соңы | Сабақ соңында оқушылар сабақтың соңында күтілетін нәтижеге рефлексия жүргізеді: |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Семантикалық карта арқылы тапсырмаларды оқушыларға деңгейлеп беремін. | Өз елінің, мемлекетінің, қала,ауыл атауларын атайды.Өзінің тұрғылықты жерінің орны мен ерекшелігі туралы әңгімелейді.Оқушыларды «От шашу», «Бағдаршам», «Күлегеш» әдістері бойынша бағалаймын.
| Сергіту сәті, белсенді іс-әрекет түрлері.Сабақта қолданылатын қау-к тех-сы ер-рінің тармақтары.Сандық тех-рды қолдануда қау-к шараларын еске түсіру және сақтау |