Материалдар / Мен спортшы боламын. Қыдырбек Рысбекұлы Бекзат.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен спортшы боламын. Қыдырбек Рысбекұлы Бекзат.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
728
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Күні:Сынып:Мұғалім:Математика 29.01.2019ж2 «Ә»Серикбаева А.
Сабақтың такырыбы:Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар : көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсінедіОқушылардың басым бөлігі : көбейту және бөлу амалдарының компоненттерін ажыратады Кейбір оқушылар: Компоненеттер арасындағы байланыстарды ажыратады
Бағалау критерийлеріКөбейтуді бірдей қосылғыштардың түрінде жазып көрсетедіКөбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну, қолдану

Құндылықтарды дарыту Жұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, дүниетану
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым

Алдынғы оқуКөбейту мен бөлудің арасындағы байланысты біледі
Сабақтың жоспарлаған кезеңдеріСабақ барысы :Бағалау түрлері
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минут







Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б


Топтық жмыс

«Қағаз қиындылары»





«Өзі туралы кластер»
Сабақтың ортасы27 минут











Мен көбейту мен бөлудің өзара кері амалдар екенін білетін боламын№1Тапсырмасы: -Суретке қарап, оған берілген жазбаны түсіндірДескриптор:-Суретке қарап, оған беілген жазбаны түсіндіреді№2 Тапсырамасы-Көбейту мен бөлуге өзара байланысты теңдіктер құрастырДескриптор-Көбейту мен бөлуге өзара байланысты теңдіктер құрастырады3.Тапсырмасы .-Есептер бойынша өрнектер жаз-Оларды шығар және шығарДескриптор -Есептер бойынша өрнектер жазады-Оларды шығар және шығарады№4 Тапсырмасы-Өрнектер құрастырып, олардың мәнін тапДескриптор-Өрнектер құрастырады, олардың мәнін табады











Оқулық,

























Ұжымдық жұмыс













Жекелей жұмыс



Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Көңілді күн"

видеожазба
Аяқталуы Сабақты бекіту
  • минут


  • Көбейту кестесін пысықтауСұрақ-жауапТоптық жұмыс
    Үй тапсырмасы27-бет,5 есеп

    Бағалау Смайликтер , Басбармақ

    Дифференциация-қолдау көрсету. Деңгейлік тапсырма беру

    Бағалау-қалыптастырушы бағалау

    Пәнаралық байланысДенешынықтыру, математика

    Рефлексия















    Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!