Ұйымдастыру.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру. "Бұзық телефон" әдісі.
Мұғалім «биік тау» деген сөзді бір оқушының құлағына
сыбырлайды. Ол келесі оқушыға айтады. Соңғы оқушы бұл сөзді
жариялап, сол сөз тіркесін қатыстырып, достарына өз тілегін
айтады.
Топқа
бөлу. «Бинго» әдісі.
1-топ. "Алатау"
тобы
2-топ "Гималай" тобы
3-топ "Қарқаралы"
тобы
Үй тапсырмасы. Сын есім ережесін жатқа сұрау
“Ыстық орындық” әдісі.
1.Мұқағали Мақатаев туралы тұсаукесер көрсетіп,
ақынның шығармашылығы туралы әңгімелеу
2.«Мен таулықпын» өлеңін тыңдату, оқушыларға
мәнерлеп оқыту.
2-тапсырма. Мен
таулықпын, таудан жаратылғам, тау ұлымын деген сөз тіркестерінде
кім туралы айтылған? Қалай ойлайсыңдар, неліктен автор өзін
таулықпын дейді?
5-тапсырма. Төмендегі өлең жолдарының мағынасын ашыңдар.
Тау ұлымын,
Тау-менің дәу бесігім,
Мен оның әуресімін, сәулесімін.
Сабақ мазмұнына байланысты берілген
тест тапсырмаларын орындаңыз.Тест тапсырмалары 10 сұрақтан тұрады.
Жауап беру уақытына шектеу қойылмаған.Тестілеуден қайта өту
мүмкіндігі бар.
Тест сұрағын оқып, берілген жауаптардың дұрыс нұсқасын
белгілеңіз.Тестілеудің нәтижесін «Қорытынды беттен» көре
аласыз. «Сәлде» сөзі қай заттық ұғымның орнына жұмсалып тұрғанын
көрсетіңіз.
A) баскиім
B) бұлт
C) ақ мата
D) қария
«Мен таулықпын» өлеңіндегі
тау ненің символы екенін көрсетіңіз.
A) сабырдың
B) байлықтың
C) өрліктің
D) қырағылықтың
Берілген жолдардағы түн
мезгілін меңзейтін сөздерді белгілеңіз.
Күн алғашқы сәулесін
маған шашып,
Маған келіп түнейді қара тұман.
A) қара тұман
B) алғашқы сәуле
C) маған келіп
D) маған шашып
Берілген жолда ақынның не
айтпақ болғанын белгілеңіз. Бұлт бүркеніп, жай отын ала
туғам.
A) мазасыз, соғыс кезеңін
білдіру
B) қайсар рухты екенін
таныту
C) күрескерлігін
білдіру
D) беймезгіл уақытта дүниеге келгенін
білдіру
|