Материалдар / "Мен таулықпын"сабақ жоспары 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мен таулықпын"сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
4689
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоcпар: Таулар сыры

Мектеп: № 56 гимназия


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 12.10

Сыныбы: 6 -сынып

Оқушылар саны:

Қатысқандар: Қатыспағандар:




Сабақтың тақырыбы

«Мен таулықпын» өлеңі



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.5.1- коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру;

6.5.1.3- реттік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: реттік сан есімдерді жазба жұмыстарында қолдана алады.

Оқушылардың көпшілігі:коммуникативтік жағдаяттарға түсе алады.

Кейбірі: диалогке қатысып, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі.

Бағалау критерийлері

  • Реттік сан есімдерге байланысты ережені түсінеді;

  • мәтін бойынша тұжырым жасайды;

  • өзара коммуникативтік байланысқа түседі;

  • сан есімдерді ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар. Оқушылар айтылым дағдысын меңгеріп, тау туралы түсініктері қалыптасады.

Тірек сөздер мен сөз тіркестері: таудан жаратылғам, тау ұлымын

Құндылыққа бағытталған мақсаттар

Туған жерін құрметтеуге,қастерлеуге, табиғатты бағалауға баулу

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, математика

АКТ қолдану дағдылары

Әдістемелік құрал, компьютер,смартфон


Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көз

дер

Сабақтың басы

10 минут











Сабақтың ортасы

25 минут









Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру. "Бұзық телефон" әдісі.

Мұғалім «биік тау» деген сөзді бір оқушының құлағына сыбырлайды. Ол келесі оқушыға айтады. Соңғы оқушы бұл сөзді жариялап, сол сөз тіркесін қатыстырып, достарына өз тілегін айтады.

Топқа бөлу. «Бинго» әдісі.

1-топ. "Алатау" тобы

2-топ "Гималай" тобы

3-топ "Қарқаралы" тобы

Үй тапсырмасы. Сын есім ережесін жатқа сұрау

Ыстық орындық” әдісі.

1.Мұқағали Мақатаев туралы тұсаукесер көрсетіп, ақынның шығармашылығы туралы әңгімелеу

2.«Мен таулықпын» өлеңін тыңдату, оқушыларға мәнерлеп оқыту.

2-тапсырма. Мен таулықпын, таудан жаратылғам, тау ұлымын деген сөз тіркестерінде кім туралы айтылған? Қалай ойлайсыңдар, неліктен автор өзін таулықпын дейді?

5-тапсырма. Төмендегі өлең жолдарының мағынасын ашыңдар.

Тау ұлымын,

Тау-менің дәу бесігім,

Мен оның әуресімін, сәулесімін.

Сабақ мазмұнына байланысты берілген тест тапсырмаларын орындаңыз.Тест тапсырмалары 10 сұрақтан тұрады. Жауап беру уақытына шектеу қойылмаған.Тестілеуден қайта өту мүмкіндігі бар.
Тест сұрағын оқып, берілген жауаптардың дұрыс нұсқасын белгілеңіз.Тестілеудің нәтижесін «Қорытынды беттен» көре аласыз.

«Сәлде» сөзі қай заттық ұғымның орнына жұмсалып тұрғанын көрсетіңіз.

A) баскиім

B) бұлт

C) ақ мата

D) қария

«Мен таулықпын» өлеңіндегі тау ненің символы екенін көрсетіңіз.

A) сабырдың

B) байлықтың

C) өрліктің

D) қырағылықтың

Берілген жолдардағы түн мезгілін меңзейтін сөздерді белгілеңіз.
Күн алғашқы сәулесін маған шашып,
Маған келіп түнейді қара тұман.

A) қара тұман

B) алғашқы сәуле

C) маған келіп

D) маған шашып

Берілген жолда ақынның не айтпақ болғанын белгілеңіз.
Бұлт бүркеніп, жай отын ала туғам.

A) мазасыз, соғыс кезеңін білдіру

B) қайсар рухты екенін таныту

C) күрескерлігін білдіру

D) беймезгіл уақытта дүниеге келгенін білдіру







смартфон







https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-adebieti/5-synyp/lesson/muqahali-maqataev-men-taulyqpyn-olengi









Рефлексия

Үй тапсырмасы



Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі.

Өлеңнен үзінді жаттау (36-37-беттегі)


Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Кері байланыс, қолпаштау

Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.

Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!