Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мен ұнататын ертегілер. Дыбыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні |
Математика № 9 |
Мектеп |
«Е. Сыпатаев атындағы орта мектеп МДШО» кмм |
Күні |
18. 09. 2018. |
Сынып |
1 «А» |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі |
1А |
Сабақ ұзақтығы |
35 минут |
Мұғалімнің аты - жөні |
Аянбекова Жанар |
Қатысқандар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен ұнататын ертегілер. Дыбыс. |
ҰМЖ бөлімі |
|
Бөлімше |
|
Осы сабақтағы қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақ мақсаты |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Бағалау критерилері: |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады |
Оқу дағдысы |
Білу , түсіну , қолдану |
Тілдік мақсат |
дыбыс |
Құндылықтарды дарыту |
Табиғатты қорғауға баулу |
Пәнаралық байланыс |
Дене |
АКТ ны қолдану |
Мұғалім дағдысы: Таныстырылым |
Бастапқы білім |
5 ке дейін санауды біледі. |
Сабақ жоспары |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс – әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут |
Оң көңіл – күй қалыптастыру мақсатында: «Есімдер» Әркім өз есіміне сын есім қойып айтады. Мысалы: Ақылды Айбын, сабырлы Саялы. |
|
2 минут |
«Саралау» әдісінің жіктеу тәсілі арқылы аралас гендерлік топқа бірігеді. Мақсаты: бірігіп топта жұмыс істеу Топқа бірігу. «Ағаштар» , «Бұталар». «Шөптер» суреттері бойынша бірігеді. |
Ағаштар, бұталар, шөптер суреттері |
|
Білу (МК) Саралаудың «Тапсырма» тәсілін пайдалана отырып, оқушылардың бастапқы білімін тексеру мақсатында сұрақтар қояды. (Ұ)«Есіңе түсір» I - тапсырма Сұрақтар. Қай ертегі? «Күлегіштер» арқылы бағаланады. (МК)Белсенді оқыту әдісінің «Нұсқау беру және айту» тәсілін қолданып, оқушыларға оқыту мен оқу мақсатын хабарлайды. Тірек сөздермен жұмыс жүргізіледі |
Кесте |
|
Саралаудың әдісінің «Қарқын» тәсілін қолданып, жеке оқушымен жұмыс жүргізіледі. Барлық оқушы оқулықты ашады. Әріп танитын оқушы сабақтың мақсатын оқиды. «Бас бармақ» әдісімен бағаланады. |
оқулық |
|
Сахналық көрініс Бағалау. Ақылды үкі |
Сурет, қарындаш, парақ
|
|
(Ұ)Түсіну Белсенді оқытудың « Түсіндіру және сипаттау» тәсілі№2 «Мақта қыз бен мысық» ертегісі бойынша сахналық қойылым жасауға дайындалыңдар. Бағалау «Бағдаршам» Сабақ мақсатына сай тапсырманы барлық оқушы орындайды. |
Оқулық, сурет |
|
Белсенді оқыту « Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі 5 балықтың суретін салады. Тапсырманы сабақ мақсатына сай балалардың көпшілігі орындайды.Түсіп қалған сандарды жазады.Сәйкестендіреді.Толықтырады. 5 цифрын жазады. |
Дәптер
алма жапсырылған стикерлер |
|
Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» тәсілі. Олардың білімін дамытып, қозғау салып, ойлануына түрткі болу үшін, төмендегідей сұрақтар қойылады. Қатені табады.Бағалау «Күлегіштер» |
|
Рефлексия 3минут |
Бағалау «Ағаш» Сабақта түсіндім деген оқушылар жасыл жапырақ, түсінбедім дегендер сары жапырақ жапсырады. |
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік ережесін сақтау |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Дыбыстар әлемі несімен ұнайды? Дыбыс. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.3.1 мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою 1.3.4.1 мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Дыбыс |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Суреттегі жәндіктер қандай дыбыстар шығарады? Ойыңмен бөліс. №2 Суретке қарап, қандай дыбыстарды естіуге болатынын болжа. Дәптермен жұмыс. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырма 8 минут |
Сурет бойынша тапсырма. Суретті бояңдар.
|
Түрлі тапсырмалар |
|
Аяқталуы 16 минут |
«Дыбысты тап» ойыны. Әр түрлі жан-жануарлар мен құстардың дауысын қою. Оқушылар дауыс иесін тауып береді. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Адамның бет әлпеті. |
Мектеп: |
||
Күні : |
|
Мұғалімнің есімі: |
||
СЫНЫП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың мақсаты |
Әлемді суретшілердің көзімен көре білу. Адамдардың бет әлпеттеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу. |
|||
Сабақтың міндеттері |
Мұғалім үшін: адамның бет-әлпетін талдап, оның ортақ және жеке белгілерін анықтауға, өзін басқа адамдармен салыстыруға үйрету. Оқушылар үшін:Оқулықтағы тапсырмаларды орындап, 15-беттегі сұрақтарға жауап беру. |
|||
Нені білулері керек |
Адам келбетнің жалпы және өзіне тән ерекшеліктерін тани білулері керек. |
|||
Нені үйренулері керек |
Адамның бет-әлпетіне қрап көңіл-күйді анықтай алулары керек. |
|||
Жұмысқа қажетті материалдар |
Ватман қағазының 2 парағы, жуан фломастерлер. |
|||
Сабақты өткізуге қажетті материалдар,интернет ресурстар |
Оқулық, әртүрлі эмоциядағы түрді көрсететін фотолар мен суреттер. |
|||
Материалды түсіндіру |
Балалар бір-бірлеріне қарап бет-әлпеттеріндегі ұқсастықтар мен өзгеелктерді атап өтеді. Сонымен қатар түрі, жынысы,ұлты, жасы әртүрлі адамдардың суреттерімен жұмыс істейді. |
|||
Тақта алдында жұмыс, Өздік жұмыс |
Тақтаға 2 ватман парағын ілемін,5-6 баладан тұратын 2 топты шақырамын. Оларға екі түрлі портрет салуды тапсырамын.Мысалы дөңгелек жүзді, көзі үлкен шашы бұйра таңқы мұрынды бала және осыған мүлде ұқсамайтын, яғни беті қушиған көңілсіз, көзі қысық мұрны ұзын, шашы тік егде адамның суретін салдыру. |
|||
Сабақтың қорытындысы |
Балалар бет-әлпетінің әртүрлілігінің арқасында адамдардың бір-бірінен дараланатынын түсінеді. |
|||
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|