Материалдар / "Мен зерттеушімін" ашық сабақ жоспары 3 сынып

"Мен зерттеушімін" ашық сабақ жоспары 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
2197
43 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «1-бөлім: Мен – зерттеушімін. «Жанды табиғат»

Күні:СЫНЫП: 3
Мектеп:

Мұғалімніңаты-жөні: Қатысқандардың саны: Қатыспағандардың саны:
Сабақтың тақырыбыҒажайып фабрика
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)3.2.1.1 өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру;3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;
Сабақмақсаттары
  • Ғылыми жаңалықтар мен олардың адам өміріне әсері туралы әңгімелей алады
  • Бағалау критерийлері
  • Ғылыми жаңалықтарды анықтайды, тиісті сұрақтарға жауап береді;
  • ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелейді;
  • ғылыми жаңалықтарды тауып, олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелейді.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар тиісті сөздік қорды пайдалана отырып, ғылыми жаңалықтар туралы айта аладыНегізгі сөздер мен тіркестер:Келесі терминдер мен сөз тіркестерінен тұрады: эксперимент, зерттеуші, зерттеу нысаны, зерттеу құралдары, зерттеушінің білігі мен дағдылары, тәжірибе жағдайларыТалқылауға арналған сұрақтар:
  • неліктен ғылыми жаңалықтар адамның күнделікті өміріне әсер етуі тиіс?


  • Құндылықтарды дарыту- құрмет; - ынтымақтастық; -өмір бойы білім алу
    Пәнаралық байланыстарДүниетану, қазақ тілі, математика пәндерімен байланысты
    Алдыңғы меңгерілген білім Оқушылар 2-сынып бағдарламасынан адамзат ашқан жаңалықтар үшін қоршаған ортаны бақылау маңыздылығын біледі.
    Жоспар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Басы

    2 мин





    5 мин


    Ұйымдастыру.Терең ғылым сананыңТегі дөп ой саламын.Маңыз беріп оқимызҒылымға кіріспе сабағын.Психологиялық ахуал.Оқушылар бір - біріне сабаққа сәттілік тілейді.

    (Ұ, МК) «Ойлан тап!» айдары.Мақсаты: суреттер арқылы оқушының сыни ойлауын дамыта отырып, сабақтың тақырыбын анықтау.Оқушыларға Ежелгі дүние заттары мен қазіргі заманғы қолданыстағы заттар көрсетіледі.-Балалар, мына суреттерге назар аударыңдар. Не байқадыңдар? Бұл суреттерден қандай айырмашылықтарды байқадыңар?/Оқушылар алдымен ежелгі дүние заттарын, содан соң, қазіргі заман заттарын атап, олардың қолданыс аясын анықтайды/.
  • Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?
  • /Оқушылар өз болжамдарын айтады/.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.Бағалау критерийлерін шығару.Оқушыла оқу мақсатына қарап, өздері сбақтың соңында қндай білім, білк дағдылрға жететіндерін критерийлер арқылы айтады. Мысалы:-Біз ..... білеміз-Біз .... әңгімелей аламз-Біз .... ажырата аламыз











    Ортаңғы5 мин









    10 мин





    5 мин



    10 мин



    Ой қозғауОқушылармен ғылыми жаңалықтар жайлы әңгімелесу.-Балалар, қалай ойлайсыңдар, «Ғылыми жаңалық» деп нені айтамыз?-Қандай ғылыми жаңалықтарды білесіңдер?-Оларды адамдар не үшін жасайды? (Т) Топтық жұмысОқушыларға суреттер тартылады. Оқушылар топта ақылдаса отырып, среттегі заттарды кім ойлап тапқан, оның қандай пайдасы бар екенін анықтайды. Әр топ өз ойымен бөліседіҰ, Т) Бейнежазба. Ғылыми жаңалықтар /оқушылардың ойын тыңдап, толықтыру/Жұптық жұмыс. Оқушылар ойталқыға түседі «Робототехника саласы күн сайын жетіліп жатыр, бұл сала елімізде қаншалықты маңызды?»«Елші» стратегиясы көмегімен ой-пікірлерімен басқа жұптармен бөліседі.. Сұрақтарға жауап беріңіздер.Сізше , ғылыми жаңалықтардың қай саласы өмірде пайдалы?Ғылыми жаңалықтар қоғамның дамуына әсері бар ма?Қандай атақты ғалымдарды білесіз?

    (Т, Ұ) Шығармашылық жұмысМақсаты: Оқушылардың ғылыми жаңалықтарды ашуға құлшыныстарын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    /Оқушыларға А 4 форматындағы парақтар беріледі. Оқушылар өз идеяларын қосып, жаңа заттың суретін салып, оның адам үшін пайдасын айтып әңгімелейді./

    СлайдСуреттерБейнежазба



    А4 форматындағы қағаздар, фломастерлер, т.б.
    Сабақтың соңы3 минут(Ө)Рефлексия: Бүгін сабақта мен ...жетістікке жеттім.Мен үшін ..... .. қиын болды.«Блоб ағашындағы» өз орнын табу«Блоб ағашы»

    Қосымшаақпарат

    Дифференциацияоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау –оқушылардыңпрогресін/білімінқадағалаудысізқалайжоспарлайсыз?ОқубайланыстарыДенсаулық пен қауіпсіздік
    Топтық жұмыста мотивациясы төмен оқушыларға тақырыпқа сәйкес тірек сөздерді беріп, қолдау жасап отыруды жоспарладым.Мотивациясы жоғары оқушылар өздігінен тапсырманы орындайды.
  • Бақылау, сұрақ қою, топтық жұмыстың нәтижелері,ШЖ қорғауы
  • Сыйласытқ, ынтымақтастық
  • РефлексияОқытудың/сабақтыңмақсаттарынақолжеткізілетіндейболдыма? Бүгін оқушылар неге үйренді? Оқытуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолданкелдіме? Мен уақыттықкестеніұстандым ба? Мен жоспарданқандайауытқушылықтаржасадымжәненеліктен?Уақытаясы? Мен жоспарымақандайөзерістеренгіздімжәненеліктен?











    ҚорытындыбағалауНеғұрлымжемістіекісәттіатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?1:2:Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?1: 2:Мен сынып пен жекелегеноқушылартуралыжаңаненібілдімжәнебұлменіңкелесісабағымдыөткізуімеқалайәсеретеді?












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ