Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
«1-бөлім: Мен –
зерттеушімін. «Жанды
табиғат»
Күні:
СЫНЫП:
3
|
Мектеп:
Мұғалімніңаты-жөні:
Қатысқандардың
саны:
Қатыспағандардың
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ғажайып
фабрика
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтемеу)
|
3.2.1.1 өсімдіктердің
фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін
түсіндіру;
3.1.2.1 ақпарат көзінің
түрлерін анықтау;
|
Сабақмақсаттары
|
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Ғылыми жаңалықтарды анықтайды,
тиісті сұрақтарға жауап береді;
-
ғылыми жаңалықтар мен олардың
адамның күнделікті өміріне әсері туралы
әңгімелейді;
-
ғылыми жаңалықтарды тауып,
олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы
әңгімелейді.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар тиісті сөздік қорды
пайдалана отырып, ғылыми жаңалықтар туралы айта
алады
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Келесі терминдер мен сөз
тіркестерінен тұрады: эксперимент, зерттеуші, зерттеу нысаны,
зерттеу құралдары, зерттеушінің білігі мен дағдылары, тәжірибе
жағдайлары
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
Құндылықтарды дарыту
|
-
құрмет;
-
ынтымақтастық;
-өмір бойы білім
алу
|
Пәнаралық байланыстар
|
Дүниетану, қазақ тілі,
математика пәндерімен байланысты
|
Алдыңғы меңгерілген
білім
|
Оқушылар
2-сынып бағдарламасынан адамзат ашқан жаңалықтар үшін қоршаған
ортаны бақылау маңыздылығын біледі.
|
Жоспар
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Басы
2
мин
5
мин
|
Ұйымдастыру.
Терең ғылым
сананың
Тегі дөп ой
саламын.
Маңыз беріп
оқимыз
Ғылымға кіріспе
сабағын.
Психологиялық
ахуал.
Оқушылар бір - біріне
сабаққа сәттілік тілейді.
(Ұ, МК) «Ойлан тап!»
айдары.
Мақсаты: суреттер арқылы
оқушының сыни ойлауын дамыта отырып, сабақтың тақырыбын
анықтау.
Оқушыларға Ежелгі дүние
заттары мен қазіргі заманғы қолданыстағы заттар
көрсетіледі.
-Балалар, мына суреттерге
назар аударыңдар. Не байқадыңдар? Бұл суреттерден қандай
айырмашылықтарды байқадыңар?
/Оқушылар алдымен ежелгі дүние
заттарын, содан соң, қазіргі заман заттарын атап, олардың қолданыс
аясын анықтайды/.
/Оқушылар өз болжамдарын
айтады/.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстыру.
Бағалау критерийлерін
шығару.Оқушыла оқу мақсатына қарап, өздері сбақтың соңында қндай
білім, білк дағдылрға жететіндерін критерийлер арқылы
айтады.
Мысалы:
-Біз .....
білеміз
-Біз .... әңгімелей
аламз
-Біз .... ажырата
аламыз
|
|
Ортаңғы
5 мин
10
мин
5 мин
10
мин
|
Ой
қозғау
Оқушылармен ғылыми
жаңалықтар жайлы әңгімелесу.
-Балалар, қалай ойлайсыңдар,
«Ғылыми жаңалық» деп нені айтамыз?
-Қандай ғылыми жаңалықтарды
білесіңдер?
-Оларды адамдар не үшін
жасайды?
(Т) Топтық
жұмыс
Оқушыларға суреттер тартылады.
Оқушылар топта ақылдаса отырып, среттегі заттарды кім ойлап тапқан,
оның қандай пайдасы бар екенін анықтайды. Әр топ өз ойымен
бөліседі
Ұ, Т) Бейнежазба. Ғылыми
жаңалықтар
/оқушылардың ойын тыңдап,
толықтыру/
Жұптық
жұмыс. Оқушылар ойталқыға
түседі «Робототехника саласы күн сайын жетіліп жатыр, бұл сала
елімізде қаншалықты
маңызды?»
«Елші» стратегиясы көмегімен
ой-пікірлерімен басқа жұптармен
бөліседі.
.
Сұрақтарға жауап
беріңіздер.
Сізше , ғылыми жаңалықтардың
қай саласы өмірде пайдалы?
Ғылыми жаңалықтар қоғамның
дамуына әсері бар ма?
Қандай атақты ғалымдарды
білесіз?
(Т, Ұ) Шығармашылық
жұмыс
Мақсаты: Оқушылардың ғылыми
жаңалықтарды ашуға құлшыныстарын арттыру, шығармашылық қабілеттерін
дамыту.
/Оқушыларға А 4 форматындағы
парақтар беріледі. Оқушылар өз идеяларын қосып, жаңа заттың суретін
салып, оның адам үшін пайдасын айтып
әңгімелейді./
|
Слайд
Суреттер
Бейнежазба
А4 форматындағы қағаздар,
фломастерлер, т.б.
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
(Ө)Рефлексия:
Бүгін сабақта мен
...жетістікке жеттім.
Мен үшін ..... .. қиын
болды.
«Блоб
ағашындағы» өз орнын
табу
|
«Блоб
ағашы»
|
Қосымшаақпарат
|
Дифференциация –
оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау
–оқушылардыңпрогресін/білімінқадағалаудысізқалайжоспарлайсыз?
|
Оқубайланыстары
Денсаулық пен қауіпсіздік
|
|
Топтық жұмыста мотивациясы
төмен оқушыларға тақырыпқа сәйкес тірек сөздерді беріп, қолдау
жасап отыруды жоспарладым.Мотивациясы жоғары оқушылар өздігінен
тапсырманы орындайды.
|
|
|
Рефлексия
Оқытудың/сабақтыңмақсаттарынақолжеткізілетіндейболдыма?
Бүгін оқушылар неге үйренді?
Оқытуатмосферасықандайболды?
Дифференциацияныжүзегеасыруқолданкелдіме?
Мен
уақыттықкестеніұстандым ба?
Мен
жоспарданқандайауытқушылықтаржасадымжәненеліктен?
Уақытаясы?
Мен
жоспарымақандайөзерістеренгіздімжәненеліктен?
|
|
|
Қорытындыбағалау
Неғұрлымжемістіекісәттіатаңыз (сабақберуде де,
оқытуда да)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз
(сабақберуде де, оқытуда да)?
1:
2:Мен сынып пен
жекелегеноқушылартуралыжаңаненібілдімжәнебұлменіңкелесісабағымдыөткізуімеқалайәсеретеді?
|