Менің ататегім қайдан бастау алады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің ататегім қайдан бастау алады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Дүниетану

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Уақыт

Күні: 12.11.18

Сынып: 3 Б

Мектеп:С.Бердіқұлов

Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Менің ататегім қайдан бастау алады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру.

3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: рудың ендігі жалғасы өздері екенін жете түсінеді;шежіренің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар: өзінің шежіресін құрастырады;

Кейбір оқушылар: шежіреніи білудің қажеттілігі туралы пікірлерін дәлелдейді; өзінің атасы немесе арғы атасы жайында әңгіме құрастырады..

Бағалау критерийлері

Отбасы мүшелерінің арасындағы сыйластық маңызын түсіндіре алады.

Шежіре деген ұғымды түсіне алады.

Өз шежіресін құрастырып, айта алады алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Отбасы,туыс,шежіре,жеті ата

Талқыланатын мәселелер:
Неліктен көптеген халықтарда шежірені ағаш кейпінде бейнелейді?
Біз өзіміздің шежіремізді білеміз бе?

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы білім

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет

АКТ қолдану дағдылары


Ресурстар

жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер,., постер, т.б

Бастапқы білім


Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

















Жаңа сабақ

30 минут

Мұғалім:
Сабақты ақын Омар Хайямның сөздерінен бастаймын:
Өзіңе зер сал,

Мынаны ойға ал

Осы мен кіммін?

Қай жердемін?

Қайда барамын?

Бүгінгі сабағымыз не жайында болмақ, қалай ойлайсыңдар?

Сабақ соңында біз нені білуіміз керек? Нені үйренуіміз керек?

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Сабақтың соңында қандай мақсаттарға жетуіміз керек екенін, анықтайық:
– бірінші, «шежіре» дегеніміз не екенін білетін боламыз;
– өзіміздің шежіремізді құрастыруды үйренеміз.
Адам өмірге келеді, ер жетеді. Есейе келе, өзінің қайдан шыққанын, кім екенін ойлана бастайды. Ал сендер осы сұрақтар жөнінде ойланып көрдіңдер ме? Аталарыңның, арғы аталарыңның есімдері кім, білесіңдер ме?


Оқулықтағы бірінші азат жолды оқу.

Оқулықтағы мәтінді соңына дейін оқу.

«Бармақ көрсету» стратегиясы: тапсырманы түсіндіргеннен кейін оқушылардың тапсырманы түсініп-түсінбегенін анықтау үшін мынадай қадамдарды жасау ұсынылады: кім тапсырманы түсінсе немесе тапсырманы түсіндіре алса, бас бармақты жоғары
көтеріңдер; кім әлі тапсырманы
түсінбесе, бас бармақты жанына бағыттаңдар; кім тапсырманы анық түсінгенін әлі де айта алмаса, қол бұлғаңдар.

Ал енді шежіремен жұмыс жасауды бастаймыз.

Оқушылар тапсырмалардың бірін таңдап алып,дәптерде жұмыс істейді. Саралау жүргізіледі.

Жұптық жұмыс. Сен өзіңнің жеті атаңды білесің бе?деген сұрақ қою арқылы сұхбат жүргізу.

Дескриптор: сұхбат жүргізіп,жауап береді.

Мұғалім: Шежірені білу дегеніміз – тек қана саған дейін өмір сүрген ата-бабаларыңның есімдерін білу емес, шежірені білу – ата-бабаның рухы алдындағы және болашақ ұрпақ алдындағы жауапкершілік. Өз отбасыңның тарихын біле отырып, сен тек қана еліміздің
тарихымен таныспайсың, бүкіл адамзаттың тарихымен танысасың.


















Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Сабақтың соңы

5минут

Рефлексия. «Мен маған дейін өмір сүрген адамдар сияқты
адаммын, сонымен қатар, мен – менмін, басқа ешкім емес». Қалай түсіндіңдер, балалар?

Сабақтың соңында өзіңнің көңіл күйіңе баға бер.
Таңдауыңды түсіндіріп бер.

Үйге тапсырма:Өз атаң немесе арғы атаң жайлы әңгіме құрастыр.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Дәптермен жұмыста саралау жүргізіледі

Бағалау критерий арқылы,мадақтау



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі