Менің атым Қожа

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің атым Қожа

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Қазақ әдебиеті

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сабденова З

СПрямая соединительная линия 1 ынып: 5

Прямая соединительная линия 4

Бөлімнің атауы:

Қатысқан оқушылар саны:


Отбасы құндылықтары

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

<<Менің атым Қожа>>,<<Жолдама жайында>>

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,жатқа айту

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сабақ мақсаттары

Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,жатқа айту

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып,жатқа айтады

Бағалау критерийі

-Өз ойын еркін айта алады

-Түрлі мәліметтер келтіреді

-Кейіпкерлерге мінездеме бере алады

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:

Бердібек ақын,зар заман ақыны,халықтың әл-ауқаты,үстем таптар өкіліт.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Бердібек Соқпақбаев кім?

-Ақын жайлы не білесіңдер?

-Зар заман ақыны дегенді қалай түсінесіңдер?

Сабақта қамтылатын

құндылықтар

Тіл құндылығын сақтау,тілдің мәртебесін жоғарылату

<<Тілге құрмет-елге құрмет>>екендігін сезінуге жетелеу.Рухани жаңғыру аясында адамгершілік құндылықтарды білу

АКТ қолдану дағдылары

Электрондық оқулық,жаңа технологиялық ақпараттар

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі,өзін-өзі тану,сурет

Алдыңғы оқу

Бердібек Соқпақпаев өмірі


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут








Ортасы

20 минут








10 минут




Үйге тапсырма

1.Күнделікті шаралар:

а)Оқушылармен сәлемдесу

ә)Жағымды ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау:<<Миға шабуыл>>әдісі.Өтілген тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы пысықтау.

-Бердібек Соқпақбаев туралы не білесіңдер?

-Ақынның қай шығармасы ұнайды?

-Ақын қай жылдары өмір сүрді?

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

Бөлім бойынша сұрақтарға жауап беру.

<<Зымыран сұрақтар>>әдісі

- Бердібек Соқпақбаев кім?

-Ақын жайлы не білесіңдер?

-Зар заман ақыны дегенді қалай түсінесіңдер?

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

Электронды оқулықтан Бердібек Соқпақбаевқа қатысты әңгімені тыңдап,әдебиеттің тегі мен түрін ажыратып,өзіндік пікір айтады «Тірек мәтін»әдісін пайдалана отырып,ақынның өмірбаянын оқып,талқылайды

Оқушылар Бердібек Соқпақбаев туралы білгендерін оқып талқылайды

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

Мұғалім ақынның қысқаша өмірбаянымен таныстырып,оқушыларға <<Менің атым Қожа>> шығармасын оқытады

Оқушылар түсінбеген сөздердің мағынасын табу үшін сөздік қолданады және шығарманың мазмұнын ашады

<< Менің атым Қожа >> шағармасын оқу

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.





Смайликтер

Стикерлер







Смайликтер

Стикерлер







Сабақтың соңы

5 минут





Кері байланыс:«Бас бармақ»

Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін.

Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін.

Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.


стикер


Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?











Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қарсы)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
645
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі