Материалдар / "Менің атым Қожа" хикаяты. Дайындықсыз келген күн

"Менің атым Қожа" хикаяты. Дайындықсыз келген күн

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибемен бөлісу
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:__________ Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9-сабақ


Бөлім:

3-бөлім: Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: К.М.Хамзина

Күні: 06.02.25

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

« Менің атым Қожа» хикаяты . Дайындықсыз келген бір күн

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну;

-сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

-басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;

Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық

-тапсырмаларға шығармашылықпен қарай білу, өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут




















Сабақтың ортасы

5 минут


































7 минут

































8 минут







5 минут

















Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

Тақырыптық ақпарат

Портрет – бұл адамды бейнелеу. Портретте адамның ұзына бойы, отырған қалпы немесе бет - пішіні ғана бейнеленуі мүмкін. Осы көріністің бәрі - портрет деп аталады.

Жазушы адам портретін жасау үшін, оны оқушыларына жеткізіп беру үшін теңеу, эпитет, метафора тағы басқа бейнелеу құралдарын қолданады. 

Жазушы шығармаға қатысушылардың сыртқы портретімен қатар ішкі портретін – мінезін, құлқын, наным-сенімін, дүниеге көзқарасын суреттейді. Әдебиетте мұны мінездеу дейді.

1-тапсырма

«Графикалық органайзер» әдісі арқылы берілген үзінділер бойынша шығарма кейіпкерлерін сәйкестендіріп, кейіпкерлердің көркем бейнесін аш.

Picture 2


Shape1


ЕББҚ оқушыға тапсырма

«Сәйкестендіру кестесі» Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендір.

1.Сабақты алфавит қуаламай кімнен сұрағысы келсе,содан

сұрайды

1.Жантас

2.Тізім бойынша басынан төмен

қарай сұрайтын қай мұғалім?

2.Анфиса Михайловна

3.Балыққа барып «Қысқы кешті»

жаттамай келген кім?

3.Майқанова

4.»Қысқы кешті» жаттамай келіп

«екілік» алған кім?

4.Қожа

2-тапсырма

Шығармадағы басты кейіпкер Қожаның портретін сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып жаз. Шығарма негізінде кейіпкердің маңызды үш іс-әрекетін анықта


Кейіпкер

Кейіпкер

дің кескін-келбеті

Кейіпкердің маңызды үш әрекеті






Ықтимал жауап

Кейіпкер

Кейіпкер дің кескін-келбеті

Кейіпкердің маңызды үш әрекеті


Мұрны қосауыз мылтық

тың аузындай.

Шекесі шығыңқы, басы қарбыз тәрізді доп-домалақ, тап-тақыр, шашы қатты, (тікендей) қайратты. Әкесі тәрізді сұңғақ бойлы.

Намысқа тырысты.

Батылдық танытты.

Ұстамды бола білді.


9-тапсырма (оқулықтан)

«Сенің адамгершілігіңе бар бала екеніңе сенгенмін, Қожа!» деген тақырыпта шығармадағы тентек Қожаға хат жазыңдар.

Қорытындылау

Төмендегі сұрақтарды негізге ала отырып, ойыңызды төрт сөйлеммен жеткізіңіз.

- «Сенім» деген сөзді қалай түсінесіз?

- Сіздің ойыңызша, Қожаға сенім артуға бола ма?

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,…»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын…»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім…»


Үйге тапсырма: 106-б.,7-тапсырма

Рефлексия


Психологиялық ахуал «Өкпені еріту» жаттығуы
Тып - тыныш денеңізді бос ұстап отырыңыз. Өзіңізді қаракөлеңкеде театрда отырмын деп есептеңіз Алдыңыздағы шағын сахнаға ( ең жек көретін, көргіңіз келмейтін ) сіз кешіруге тиісті адамды қойыңыз. Мейлі ол сізді қазір ренжітсін, бұрын ренжітсін, қазір өмірде бар болсын, әлде өмірден өтіп кетті ме, оған мән бермеңіз. Көз алдыңызға елестеткенде оның жағдайы жақсы, жүзіне күлкі үйірілген жағдайда болуы керек. Оны бақытты деп біліңіз. Бірнеше минут оның жүзін анық көз алдыңызда ұстап тұрыңыз. Сонан соң барып ол бейнемен қоштасыңыз. Сіз кешірген адам кетісімен сіз өзіңізді сахнаға қойыңыз. Өзіңізді де тек жақсы жағдайда елестетіңіз. Бақытты, күлкі үйірілген жүзбен тұрыңыз. Бұл әлемдегі жақсылық барлығыңызға да тең жететінін ұғыңыз.


«Графикалық органайзер» әдісі арқылы берілген үзінділер бойынша шығарма кейіпкерлерін сәйкестендіреді. Кейіпкерлердің көркем бейнесін ашады.






















Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендір.








Шығармадағы басты кейіпкер, Қожаның портретін сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып жазады. Шығарма негізінде кейіпкердің маңызды үш іс-әрекетін анықтайды.





























«Сенің адамгершілігіңе бар бала екеніңе сенгенмін, Қожа!» деген тақырыпта шығармадағы тентек Қожаға хат жазады.







Сұрақтарды негізге ала отырып, ойын төрт сөйлеммен жеткізіңіз.


Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!










Берілген бұлт, ағаш, күн суреттері арқылы бағалау

Рисунок 10

Рисунок 8

Рисунок 7


Дескриптор:

Білім алушы

-шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін анықтайды,

- кейіпкерлердің іс-әрекетін сәйкестендіреді




Дескриптор:

Білім алушы


-кейіпкер портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып жазады;

-маңызды үш әрекетін анықтайды.




















Дескриптор:

Білім алушы

-тақырып туралы өз ойын жазады;

-тақырыпты түсіну сөйлемін жазады;

-өз көзқарасына шығармадан дәлелдер келтіре алады;

тақырып бойынша қорытынды жасайды.



Оқулық

Қазақ әдебиеті

«Атамұра» баспасы

2018 ж



ОҚЫТУ

ДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ

ҚЫЗЫ














Қалыптас

тырушы бағалау тапсырма

лары

5-сынып








https://www.google.com/search?q



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі