Сабақтың басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
5
минут
7
минут
8
минут
5
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың сабаққа
қатысуын бақылау.
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, бағалау критерийі айтылады.
Тақырыптық
ақпарат
Портрет – бұл адамды бейнелеу.
Портретте адамның ұзына бойы, отырған қалпы немесе бет - пішіні
ғана бейнеленуі мүмкін. Осы көріністің бәрі - портрет деп
аталады.
Жазушы адам портретін
жасау үшін, оны оқушыларына жеткізіп беру үшін
теңеу,
эпитет, метафора тағы басқа бейнелеу
құралдарын қолданады.
Жазушы шығармаға
қатысушылардың сыртқы портретімен қатар ішкі портретін – мінезін,
құлқын, наным-сенімін, дүниеге көзқарасын суреттейді. Әдебиетте
мұны мінездеу дейді.
1-тапсырма
«Графикалық органайзер»
әдісі арқылы берілген үзінділер бойынша шығарма кейіпкерлерін
сәйкестендіріп, кейіпкерлердің көркем бейнесін
аш.


ЕББҚ оқушыға
тапсырма
«Сәйкестендіру
кестесі» Кейіпкерлердің
іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендір.
1.Сабақты алфавит
қуаламай кімнен сұрағысы
келсе,содан
сұрайды
|
1.Жантас
|
2.Тізім бойынша
басынан төмен
қарай сұрайтын қай
мұғалім?
|
2.Анфиса
Михайловна
|
3.Балыққа барып
«Қысқы кешті»
жаттамай келген
кім?
|
3.Майқанова
|
4.»Қысқы кешті»
жаттамай келіп
«екілік» алған
кім?
|
4.Қожа
|
2-тапсырма
Шығармадағы басты
кейіпкер Қожаның портретін сипаттайтын сөз тіркестері мен
сөйлемдерді тауып жаз. Шығарма негізінде кейіпкердің маңызды үш
іс-әрекетін анықта
Кейіпкер
|
Кейіпкер
дің
кескін-келбеті
|
Кейіпкердің маңызды үш
әрекеті
|
|
|
|
Ықтимал
жауап
Кейіпкер
|
Кейіпкер дің
кескін-келбеті
|
Кейіпкердің маңызды үш
әрекеті
|
|
Мұрны қосауыз
мылтық
тың
аузындай.
Шекесі шығыңқы, басы қарбыз
тәрізді доп-домалақ, тап-тақыр, шашы қатты, (тікендей) қайратты.
Әкесі тәрізді сұңғақ бойлы.
|
Намысқа
тырысты.
Батылдық
танытты.
Ұстамды бола
білді.
|
9-тапсырма
(оқулықтан)
«Сенің
адамгершілігіңе бар бала екеніңе сенгенмін,
Қожа!» деген тақырыпта
шығармадағы тентек Қожаға хат жазыңдар.
Қорытындылау
Төмендегі сұрақтарды
негізге ала отырып, ойыңызды төрт сөйлеммен
жеткізіңіз.
- «Сенім» деген
сөзді қалай түсінесіз?
- Сіздің ойыңызша,
Қожаға сенім артуға бола ма?
Бірінші
сөйлем: «Менің
ойымша,…»
Екінші
сөйлем: «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін…»
Үшінші
сөйлем: «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын…»
Соңғы
сөйлем: «Осыған байланысты мен
мынадай қорытындыға келдім…»
Үйге
тапсырма: 106-б.,7-тапсырма
Рефлексия

|
Психологиялық
ахуал «Өкпені еріту»
жаттығуы Тып - тыныш денеңізді бос ұстап отырыңыз.
Өзіңізді қаракөлеңкеде театрда отырмын деп есептеңіз Алдыңыздағы
шағын сахнаға ( ең жек көретін, көргіңіз келмейтін ) сіз кешіруге
тиісті адамды қойыңыз. Мейлі ол сізді қазір ренжітсін, бұрын
ренжітсін, қазір өмірде бар болсын, әлде өмірден өтіп кетті ме,
оған мән бермеңіз. Көз алдыңызға елестеткенде оның жағдайы жақсы,
жүзіне күлкі үйірілген жағдайда болуы керек. Оны бақытты деп
біліңіз. Бірнеше минут оның жүзін анық көз алдыңызда ұстап тұрыңыз.
Сонан соң барып ол бейнемен қоштасыңыз. Сіз кешірген адам кетісімен
сіз өзіңізді сахнаға
қойыңыз. Өзіңізді де тек жақсы жағдайда елестетіңіз.
Бақытты, күлкі үйірілген жүзбен тұрыңыз. Бұл әлемдегі жақсылық
барлығыңызға да тең жететінін
ұғыңыз.
«Графикалық органайзер»
әдісі арқылы берілген үзінділер бойынша шығарма кейіпкерлерін
сәйкестендіреді. Кейіпкерлердің көркем бейнесін
ашады.
Кейіпкерлердің
іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендір.
Шығармадағы басты
кейіпкер, Қожаның портретін сипаттайтын сөз тіркестері мен
сөйлемдерді тауып жазады. Шығарма негізінде кейіпкердің маңызды үш
іс-әрекетін анықтайды.
«Сенің
адамгершілігіңе бар бала екеніңе сенгенмін,
Қожа!» деген тақырыпта
шығармадағы тентек Қожаға хат жазады.
Сұрақтарды негізге ала
отырып, ойын төрт сөйлеммен жеткізіңіз.
|
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді
ешқашан естімеппін!
Берілген
бұлт, ағаш, күн суреттері арқылы бағалау



Дескриптор:
Білім
алушы
-шығармадағы
кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін анықтайды,
- кейіпкерлердің
іс-әрекетін сәйкестендіреді
Дескриптор:
Білім
алушы
-кейіпкер портретіне
қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып
жазады;
-маңызды үш әрекетін
анықтайды.
Дескриптор:
Білім
алушы
-тақырып туралы өз ойын
жазады;
-тақырыпты түсіну
сөйлемін жазады;
-өз көзқарасына
шығармадан дәлелдер келтіре алады;
тақырып бойынша
қорытынды жасайды.
|
Оқулық
Қазақ
әдебиеті
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
ОҚЫТУ
ДАҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ
ҚЫЗЫ
Қалыптас
тырушы бағалау
тапсырма
лары
5-сынып
https://www.google.com/search?q
|