Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды топтарға
біріктіру.
|
Топтарға
бөлу.
Себетпен кәмпит
әкелу. Оқушыларға себеттен кәмпит алуларын сұраймын.Кәмпиттің
түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп
отырады.
1-топ «Қызыл
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Сары
кәмпиттер»
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе

|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Ыбырай Алтынсарин
әңгімелерінен түйген ойларыңды мақал-мәтелдермен
жеткізіңдер.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
2 6
мин.
|
№1-тапсырманы
орындатады.
«Кейіпкер
монологы»
Әр топқа І тараудан
үзінді таратылып беріледі. Әр топ өздеріне берілген үзіндіні оқып,
кейіпкер образын сомдайды. Өз топтарына келіп
талқылайды.
|
Жеке
жұмыс:
«Өрмекші торы» әдісі
арқылы тыңдаған мәтініне жоспар
құрады.
Сол бойынша
әңгімелейlі.
|
Дескриптор::
Жалпы -4
балл.
- Менің атым Қода шығармасын-дағы өздеріңе ұнаған бір
кейіпкерге хат жазады. :
- Әңгіменің мазмұнын
біледі.
- Мәтінге жоспар
құрай алады.
- Кейіпкер образын
сомдайды.
|
Оқулық,
жұмыс
дәптерлері.
|
Топтық
жұмыс

|
2-топ: «Бұл кім?»
ойыны
(Қай кейіпкедің сөзі
екенін табады)
3-топ: «Алма жинау»
ойыны.

.
|
Мәтін үзінділерін
пайдалана отырып, дәптерлеріңе әр кейіпкердің ерекше қасиеттерін
жазыңдар.
|
Дескриптор::
Жалпы -3
балл.
- Сөзжұмбақтың жауабын
шешеді.
- Кейіпкерді таба
алады.
-
Сураққа жауап бере
алады.
|
Оқулық, жқмыс
дәптерлері.
|
Ж ұптық
жұмыс
|
3-тапсырма.
«Әріптер сөйлейді»
тәсілі арқылы «Қожаберген» сөзіндегі әріптерді сөйлетеді. Бірінің
айтқан сөзін екіншісі қайталамау
керек.
Қ-
қамқоршы
О-
оқушы
Ж-
жайдарлы
А-
ақылды
Б-
бақытты
Е-
еріншек
Р-
рақымды
Г-
гәпшіл
Е-
есті
Н-
намысшыл5-тапсырма:
1-топ: Сөзжұмбақ
құрастыру
Сөзжұмбақ тақырыбы:
Қожаберген
|
Әңгімелерден алынған
үзінділерді топта талқылап, қандай үлгі-өнеге туралы айтылатынын
анықтап беріңдер.
|
Дескриптор::
Жалпы -3
балл.
--
Кейіпкерді сипаттай
біледі.
- Сөйлем құрастыра
алады.
- Салыстыру жасай
алады.
-Қандай үлгі-өнеге
туралы айтылатынын анықтап береді.
|
Оқулық, жқмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|