Материалдар / "Менің атым Қожа" шығармасы бойынша ашық сабақ 5 - сынып

"Менің атым Қожа" шығармасы бойынша ашық сабақ 5 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ыбырай Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы туралы ашық сабақ
Авторы:
19 Наурыз 2025
94
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

Адамгершілік асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:

Аятхан Жәнібек

Күні:

11.02.2025

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 11 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың тақырыбы:

Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/Ж5.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

А/И5.1. Шығармадағы салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

А/И5.2. Шығармадағы автор бейнесін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмысын жасайды. Сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың көпшілігі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Мазмұнын түсінеді, іс-әрекетіне қарай кейіпкерлерді ажырата алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды, өз ойын өмірмен байланыстырып, пікірін білдіре алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.Апта дәйек сөзі «жасампаздық және жасандылық»

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Топтарға бөлу.

Себетпен кәмпит әкелу. Оқушыларға себеттен кәмпит алуларын сұраймын.Кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Қызыл кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Сары кәмпиттер»


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы



(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Ыбырай Алтынсарин әңгімелерінен түйген ойларыңды мақал-мәтелдермен жеткізіңдер.




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

2 6 мин.


1-тапсырманы орындатады.



«Кейіпкер монологы»

Әр топқа І тараудан үзінді таратылып беріледі. Әр топ өздеріне берілген үзіндіні оқып, кейіпкер образын сомдайды. Өз топтарына келіп талқылайды.




Жеке жұмыс:



«Өрмекші торы» әдісі арқылы тыңдаған мәтініне жоспар құрады.

Сол бойынша әңгімелейlі.


Дескриптор::

Жалпы -4 балл.



- Менің атым Қода шығармасын-дағы өздеріңе ұнаған бір кейіпкерге хат жазады. : - Әңгіменің мазмұнын біледі.

- Мәтінге жоспар құрай алады.

- Кейіпкер образын сомдайды.


Оқулық,

жұмыс дәптерлері.


Топтық жұмыс



2-топ: «Бұл кім?» ойыны

(Қай кейіпкедің сөзі екенін табады)


3-топ: «Алма жинау» ойыны.

.

Мәтін үзінділерін пайдалана отырып, дәптерлеріңе әр кейіпкердің ерекше қасиеттерін жазыңдар.

Дескриптор::

Жалпы -3 балл.


- Сөзжұмбақтың жауабын шешеді.

- Кейіпкерді таба алады.

- Сураққа жауап бере алады.

Оқулық, жқмыс дәптерлері.

Ж ұптық жұмыс


3-тапсырма.

«Әріптер сөйлейді» тәсілі арқылы «Қожаберген» сөзіндегі әріптерді сөйлетеді. Бірінің айтқан сөзін екіншісі қайталамау керек.

Қ- қамқоршы

О- оқушы

Ж- жайдарлы

А- ақылды

Б- бақытты

Е- еріншек

Р- рақымды

Г- гәпшіл

Е- есті

Н- намысшыл5-тапсырма:

1-топ: Сөзжұмбақ құрастыру

Сөзжұмбақ тақырыбы: Қожаберген


Әңгімелерден алынған үзінділерді топта талқылап, қандай үлгі-өнеге туралы айтылатынын анықтап беріңдер.

Дескриптор::

Жалпы -3 балл.



-- Кейіпкерді сипаттай біледі.

- Сөйлем құрастыра алады.

- Салыстыру жасай алады.



-Қандай үлгі-өнеге туралы айтылатынын анықтап береді.

Оқулық, жқмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі