Материалдар / "Менің әуес ісім- спортпен шұғылдану."

"Менің әуес ісім- спортпен шұғылдану."

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой – өрісін кеңейту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
904
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7 – сынып қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Менің әуес ісім- спортпен шұғылдану.

Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға тақырып бойынша мәлімет беріп, тақырып бойынша білімдерін жүйеге келтіру, грамматикалық ұғымдарды сауатты әрі дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнге қызығушылығын арттыру;ә) дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау, көру, қабілеттерін дамыту; ой түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру;мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой – өрісін кеңейту.б) тәрбиелік: спортпен шұғылдануға, салауатты өмір салтын ұстануға баулу;

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ-жауап, оқу, суретпен жұмыс, аудару, толықтыру.

Пәнаралық байланыс: орыс тілі, дене тәрбиесі

Пәнішілік байланыс: грамматика

Сабақтың көрнекілігі: суреттер,интерактивті тақта, стикерлер,топшама

І Ұйымдастыру бөліміСыныпты түгелдеу, оқу құралдарының толықтығы, оқушылардың сабақты бастауға көңіл-күйін тексеру, оқушы назарын сабаққа аудару; Тренинг «Алма кәрзеңкесі»Бүгін бізде ерекше сабақ, бүгінгі сабақтан не күтеміз?
  • Тамаша көңіл-күй
  • Жақсы баға
  • Қызықты тапсырмалар
  • Жеңіл тапсырмалар
Үй тапсырмасын тексеру (сыныптағы білгір,алғыр,ізденімпаз,шығармашылық оқушыны анықтау).

Алғыр оқушы (бір оқушыға сұрақ қою).
  • Сенің әуес ісің қандай?
  • Фонетика дегеніміз не?
  • Кітаптың қандай түрлері бар?
  • Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Термин дегеніміз не? Мысал келтір.
Ізденімпаз оқушы (Сыныпқа өзі дайындаған сұрақтарын қояды)
  • Сенің әуес ісің қандай?
  • Қандай ас дайындағанды ұнатасың?
  • Қазақ тілінде қанша дауысты дыбыс бар?
  • Қатаң дауыссыз дыбыстарды ата.
  • Сурет салу кезінде қандай құралдар қажет?
Шығармашылық оқушы (Екі оқушы диолог құрастырады.)
  • Аня, сәлем, қалың қалай?
  • Сәлем Ира, жақсы өзің ше?
  • Аня айтшы сенің әуес ісің қандай?
  • Ира менің әуес ісім фотоға түсіру. Ал сенің ше?
  • Менің әуес ісім ас дайындау.
  • Қандай жерде фотоға түсурді ұнатасың?
  • Мен отбасыммен қыдыруға шыққанда, достарыммен демалғанда фотоға түскенді ұнатамын.
  • Ал мен мереке күні анама ұлттық тағам дайындаумен әуестенемін.
  • Әңгімеңе рақмет. Сау бол
  • Сау бол.


Галереяға саяхат. (сұрақ-жауап, суретпен жұмыс)

  • Мынау кім?
  • Ол нешінші сыныпта оқиды?
  • Ол не істеп жатыр?
  • Оның әуес ісі қандай?
ІІІ. Жаңа сабақОй шақыру.(Ауызша сұрақ- жауап)
  • Сіз спортты жақсы көресіз бе?
  • Сіз, әдетте таңертең жүгіресіз бе?
  • Спорттың қай түрін жақсы көресіз?
Сөздікпен жұмыс. (Сөз тіркесі - сөйлем)Денсаулық- _____________________Жаттығу- _______________________Шұғылдану - ____________________Спорт киімі- ____________________Көзілдірік- _____________________

ОқылымМәтінмен жұмыс. Берілген мәтінді оқу, өзара сұрақ алмасу.Спорт- денсаулыққа өте пайдалы. Сондықтан мен спортпен доспын. Таңертең ылғи жаттығу жасаймын. Мен шаңғы спортын жақсы көремін. Маған таза ауада спортпен шұғылдану ұнайды. Шаңғы спортына арнайы спорт киімі, көзілдірік, шаңғы керек. Спорт- денсаулық кепілі. - Ол не жасайды?- Шаңғы спортына қандай құралдар қажет?- Ол қай спорт түрін жақсы көреді?

Жазылым 1 - тапсырма. Берілген сөйлемдерді аяқтаңдар.1. Менің әуес ісім -... шұғылдану.2. Спорттың... көп.3. Мен аптасына екі рет футболға....4. Біз баскетболдан... орын алдық.5. Спорттың қай - қайсысы да денсаулыққа....

2 - тапсырма. Төмендегі сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар.Шұғылдану, денсаулық Топшамен жұмысТопшама1Шаңғы сөзіне фонетикалық талдау жаса.Топшама2Күрес сөзіне фонетикалық талдау жаса.

Топшама3Шахмат сөзіне фонетикалық талдау жаса.3 - тапсырма. Берілген өлеңді оқып, Қанаттың мінезіне сипаттама беріңдер.Футбол түгіл, хоккейдіБіледі ғой көп адам.Допты қыздар теппейді,Ал мен болсам, тебе алам!-Дейді Қанат, мақтанып.Білгішін - ай, мынаның!Жылауға да шақ қалып,Мен ренжіп тұрамын.Менде оның ісі жоқ,Оған «мақтау» керегі.Көп білетін кісі бопКөрінгісі келеді.

Электронды оқулықпен жұмыс
  • тапсырма.(Тиісті сөздерді қойып, тіркес жасаңдар)
Доппен .... , щаңғыны ...., спортпен .... , жаттығу ...., аэробикамен .... , спортты .... , тенисті ... , футболды ... .Керекті сөздер: сүю, тебу,шұғылдану, жасау,айналысу, ұнату, жақсы көру.Бекіту. Тірек сызбаны толықтыр.







Үйге тапсырмаДеңгейлік тапсырма.ІІІ деңгей Спорт сөзіне фонетикалық талдау жасаІІ деңгей. 4-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, төмендегі сұрақтарға жауап бер.І деңгей. «Менің әуес ісім» тақырыбына шағын шығарма

Бағалау

























№ 32 жалпы орта білім беретін мектеп















Тақырыбы: «Менің әуес ісім – спортпен шұғылдану. Фонетиканы қайталау»(7 – сынып, қазақ тілі)



Өткізген: Мамбетова.З.Е.





Орал – 2014ж № 32 жалпы орта білім беретін мектебі

«Биоақпараттандыру және синергетика» технологиясы







7 класс Сабақ тақырыбы: Олимпиада чемпиондары «Ауызша сабақ - 2» картасы









Өткізген мұғалім: Мамбетова Зарина Ерланқызы













Орал қаласы-2014



Сабақ тақырыбы: Олимпиада чемпиондары

Сабақ мақсаты: 1.Білімділігі: Олимпиада чемпиондары туралы мәлімет беру, алған білімдерін сабақта қолдана білу.

2.Дамытушылық: Сөздік қорды байыту, сұрақтарға жауап беру, қарама-қарсы сұрақтар дайындау, «Эссе» жазғызу.

3.Тәрбиелік мәні: Білімді, өнерлі болуға, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, әдептілікке баулу, сауатты жазуға дағдыландыру.

Сабақ типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру

Технология: «БиС» технологиясының «Ауызша сабақ-2» картасы

Әдістер: Түсіндіру, сұрақ-жауап, қайталау, жазу, бекіту.

Көрнекілік: матрица, сын тұрғысынан сұрақтар, тірек сөздер.

I.Ұйымдастыру бөлімі: а) амандасу; б) сабақ тақырыбы мен мақсатын айту;



ІІ.Жаңа тақырыпқа кіріспе.
  • Балаларға тақтадан Олимпиада чемпиондары туралы бейне таспа көрсетіледі.
  • Балалар бейнетаспадан не көрдік?
  • Қандай Олимпиада чемпиондарын білеміз?
  • Олимпиада қай қалаларда өткізілді?
  • Қазақ олимпиада чепиондарын білеміз бе?
  • Дұрыс айтасыңдар. Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Олимпиада чемпиондары.


ІІІ.Оқушылардың өз бетінше тірек сөздерді іріктеуі.Қабылдауды ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылардың мәтінмен жұмысы: өз беттерінше кілтті сөздерді табу. Кілтті сөздер жазылған тақта жабулы тұрады, сынып деңгейіне қарай 7,14,21 сөзге дейін беріледі.



Жұмыс уақыты: оқулықтың бір парағына 5 минут беріледі. Оқушылар өздері таңдаған кілтті сөздерді дәптерлеріне жазады.

Олимпиада ойыны алғаш рет Ежелгі Грекияда пайда болған. Бұлойындардың атауы Олимп тауының атымен байланысты. Олимпиада ойындары қысқы және жазғы болып бөлінеді. Қысқы Олимпиада ойындары: шаңғы тебу, мәнерлеп сырғанау, коньки тебу. Жазғы Олимпиада ойындары: велоспорт, жүгіру, ұзындыққа секіру, кермеге тартылу. Олимпиада ойындары басталарда салтанатты дәстүр бойынша алау жағылады. Олимпиаданығ негізгі белгісі – бес шығыршық. Қазақстандық спортшылардың алғаш қатысқан Олимпиадасы Канадада өтті. Бұл Олимпиада 1976жылы өтті. Оған 14қазақстандық спортшы қатысты. Олар 8 алтын, 2 күміс медальға ие болды. Күрес бойынша Қазақстаннан шыққан тұңғыш Олимпиада чемпионы – Жақсылық Үшкемпіров.1980 жылғы жазғы Олимпиада ойындарының бокстан күміс жүлдегері, Еуропа чемпионы – Серік Қонақбаев.Сиднейде өткен 27 Олимпиаданың алтын жүлдегерлері – Ольга Шишигина, Ермахан Ибраимов, Бекзат Сатарханов. Александр Винокуров – белгілі спортшы. Ол дарынды кәсіби велосипедші. Ол Сидней Олимпиадасында күміс жүлдегер, ал Лондон Олимпиадасында алтын жүлдегер атанды.Қазақстандық ауыр атлет – Илья Илин 2012 жылы Лондон Олимпиадасында алтын жүлдеге ие болып, екі дүркін Олимпиада чемпионы атанды.Осы Олимпиадада Қазақстан спортшылары 7 алтын,1күміс,5 қола медальға ие болып, жалпы есеппен 12орынға тұрақтады.Әлемдік Олимпиада ойындарында Қазақсатан туын желбіретер спортшыларымыз көп болсын. Тірек сөздер ( тақтаға жазылатын сөздер)АлаужүлдегерБес шығыршықжазғыОлимпиада қысқыКанада алтынСпортшымедальЕжелгі ГрекияойынЛондон Чемпион

Оқушыларға бірінші баға қойылады. ІҮ. Есте сақтауды, зейінді дамыту. (Сөздікпен жұмыс)Уақыт бойынша жұмысты аяқтау. Оқушылар кілтті сөздерді жазып болған соң, тақта ашылады, оқушылар кілтті сөздерді тексеріп, сәйкес келген сөздер санын санайды, мәліметтер оқушылардың отыру матрицасына енгізіледі, екінші баға қойылады, пайызы көрсетіледі. ( ООМ- оқушылардың отыру матрицасы бойынша )

Тірек сөздер ( тақтаға жазылатын сөздер)1. Алау- огонь 2.бес шығыршық –пять континентов 3.Екі дүркін-двух кратный 4.Қола- бронза 5.күрес-борьба 6.Жүлдегері-победитель 7. Әлемдік - всемирный

Ү.Түсінікті алғашқы тексеру. Қарама - қарсы сұрақтар..

Қарама-қарсы сұрақтарды қою үшін таңдаған ұяшықты көрсетеді, жауап беруге 3 секунд уақыт беріледі. Мәліметтерді ООМ-на енгізіледі.

Үшінші баға қойылады.

1.Олимпиада ойыны алғаш рет қайда пайда болған? (Ежелгі Грекияда)2. Бұл ойындардың атауы қай таудың атымен байланысты? (Олимп тауы)3.Олимпиада ойындары нешеге бөлінеді? (2 жазғы, қысқы)4.Жазғы Олимпиада ойындарына қандай ойындар жатады?? (жүгіру, ұзындыққа секіру)5 Қысқы Олимпиада түрлеріне қандай ойындар жатады? (шаңғы тебу, конькимен сырғанау, мәнерлеп сырғанау)6. Олимпиада ойындары басталарда дәстүр бойынша не жағылады? (алау)7. Олимпиаданың негізгі белгісі. (Бес шығыршық)8.Қазақстандық спортшылар қатысқан Олимпиадасы қайда өтті? (Канадада)9.Канада Олимпиадасы қашан болды? (1976 жылы)10. Канада Олимпиадасына қазақстандық қанша спортшы қатынасты ?(қазақстандық 14 спортшы қатысты)11.Қазақстан спортшылары қандай жүлдемен оралды? (Олар 8 алтын,2 күміс медальға ие болды)12.Күрес бойынша Қазақстаннан шыққан тұңғыш Олимпиада чемпионы. (Жақсылық Үшкемпіров)13. Екі дүркін олимпиада чемпионы ?(Илья Илин)14.Лондон Олимпиадасында Қазақстандықтар қандай нәтиже көрсетті ? (7алтын,5қола1күміс, 12орынға тұрақтады) 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ