Бір топқа –ауыл, екінші
топқа-қала тіршілігіне қатысты суреттер беріледі. Әр топ өзіне
берілген сурет бойынша
әңгімелейді.
Бағалау: қол
шапалақ
Мәтінді оқыту,
түсіну
Оқушылар оқулықтағы
негізгі тақырыппен
танысады.
Әркімнің туып –өскен
ауылы немесе қаласы бар. Біз оны туған жер , атамекен деп
атаймыз.
-Мен
ауылда тұрамын. Ауылым өзен жағасында орналасқан. Жаз айында өзенге
шомылып, күнге қыздырынамын. Біздің ауылымызда мал бағады, егін
егеді, жеміс-жидек өсіреді. Оның өнімдерін қалаға
жеткізеді.
- Мен қалада туып
өстім. Мұнда әдемі биік үйлер, кең де көрікті көшелер бар. Қалада
оқу орындары, театрлар мен мұражайлар жұмыс істейді. Сондай-ақ
қаламызда киім фабрикасы, автомәшине шығаратын үлкен зауыт бар.
Сүтті дүкеннен сатып аламыз.
басбармақ
арқылы
Сергіту
жаттығуы.
Оқулық пен жұмыс
(38-беттегі мәтінді оқу)
Шағын елді мекеннің
табиғатын, тарихы мен мәдентетін өлкетану ғылымы зерттейді. Әр
ауылдың немесе қаланың өз тарихын әйгілейтін мәдени орындары бар.
Олар сол жердің тарихи, мәдени өмірін
көрсетеді.
Өлкетану мұражайы – бұл
сол өлкенің тарихи жәдігерлері мен табиғат байлығын, мәдениеті мен
әдебиетін жинақтайтын орын. Оны сен әр қаладан , әр өлкеден
кезіктіре аласың.
Қалаған бір тақырыпта экскурсия өткізуге
дайындал.
1. Менің қаламды
(ауылымды) танытатын мәдени
орындар.
2. Менің қаламның
(ауылымның ) атын шығарған
адамдар.
3. Қаланың
(ауылдың ) тарихи атауы.
« Қара
жәшік» ойыны.
Ойын
шарты: Үстел үстіне екі жәшік қойып ,ішіне
тарақ,кітап,қалам,алма,бор, дәптер,
кітап,өшірігіш салады. Ойыншы бір затты
алып,сипаттайды.
|