Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
ортаңғы «Ақниет» тобы
3 – сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Мен ойнаймын»
Сабақтың мақсаты: тақырыптық сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
-
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, «қ» дыбысының тикуциясын, дұрыс айтуын нақтылау жіне бекіту;
-
Сөздік қорын молайту және белсендіру: ойна, үлкен, кішкентай,астында, үстінде, қасында, рақмет, менде,сенде, онда, жина,ал, қой, сөре;
-
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық;
-
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстыруды, монолог (әңгімелеуде) түрінде сөйлеуді қалыптастыру. Қуыршақтың аты – Алмагүл. Қоян жұмсақ.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстау,а тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, «Балабақша» презентациясы;
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың Іс -әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Сәлемдесу. «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас – рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ- та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік». Жаттығу: «Қайда? Неде?» (өткен тақырыпты диалог түрінде бекіту). - Мынау не? - Текше қандай? - Текше қайда тұр? - Мынау не? - Қуыршақ не істейді? - Қуыршақ неде отыр? 2. Білгішбек жұмбақ жасырады: «Олар балабақшада кқп болады. Балалар олармен ойнағанды жақсы кқреді, Бүл нелер?» Білгішбек ойыншықтар туралы әңгімелеуді ұсынады. |
Амандасады, тыңдайды. Тыңдайды, түсінеді жауап береді. - Мынау - текше. - Текше үлкен. - Текше үстел үстінде тұр. - Мынау – қуыршақ. - Қуыршақ отыр. - Қуыршақ орындықта отыр. Тыңдайды, ойланады. Жауап береді. Ықыласпен тыңдап, қызығушылық білдіреді. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
Жаңа тақырып үйренеміз. 1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал». Шақ-шақ-шақ-әдемі қуыршақ. Ян-ян-ян – жұмсақ қоян. Зы-зы-зы – кішкентай қозы. Ақ-ақ-ақ – секіреді лақ. Ыр-ыр-ыр - қашындар, қасқыр. |
Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды. |
|
|
2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу. |
Қарайды, тыңдайды, есте сақтап, қайталайды (хормен,қатармен, жеке) |
|
|
3. Жаттығу: «Қ» дыбысын дұрыс айтңа үйрен» (артикуляциясын үйрету). |
Тыңдайды, т.сінеді, жауап береді:
|
|
|
4. Сергіту сәті. Бала,бала,балақан, Кәне, қайсы алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. |
Қавйталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды. |
|
|
5. Әңгіме құрастыру. «Білгішбекке ойыншықтар туралы әңгімелеп берейік» (2-3 балаға айтқызу).
|
Әңгімелейді (монолог): «Біздің балабақшада кқп ойыншықтар бар. Олар: қуыршақ, қозы, лақ, қасқыр, қоян, доп, мысық, Қуыршақтың аты – Алмагүл. Қоян жұмсақ. Лақ аппақ. Мен үйге кетерде оларға «Сау болыңдар!» - деймін. Таңертең: «сәлеметсіңдер ме, ойыншықтар!» - деймін. |
|
|
6. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «Нүктелерді қос, ойыншықтарды ата». |
Дәптердегі тапсырманы орындайды. |
|
|
7. Тіл дамыту. М.Әлімбаев «Балабақша» |
Тыңдайды, есте сақтайды, қайталайды. |
|
|
|
|
|
Рефлексивті – түзетушілік |
1. Сұрақ мырзаға жауап бер: - Бүгін не үйрендің?
|
Жауап береді. |
|
|
2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды. |
Жетістіктеріне қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
-
ойыншықтар туралы әңгімелеуді;
-
Қайда? Неде? Сұрақтарына жауап беруді.
-
Қ дыбысының артикуляциясын
Қандай түсініктерді игереді:
-
Ойыншықтар туралы түсініктерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
-
Мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
-
Өзіңдік жұмыс жасау;
-
Монолог, диалог түрінде сөйлесу,
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің балабақшам
Менің балабақшам
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
ортаңғы «Ақниет» тобы
3 – сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Мен ойнаймын»
Сабақтың мақсаты: тақырыптық сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
-
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, «қ» дыбысының тикуциясын, дұрыс айтуын нақтылау жіне бекіту;
-
Сөздік қорын молайту және белсендіру: ойна, үлкен, кішкентай,астында, үстінде, қасында, рақмет, менде,сенде, онда, жина,ал, қой, сөре;
-
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық;
-
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстыруды, монолог (әңгімелеуде) түрінде сөйлеуді қалыптастыру. Қуыршақтың аты – Алмагүл. Қоян жұмсақ.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстау,а тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, «Балабақша» презентациясы;
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың Іс -әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Сәлемдесу. «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас – рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ- та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік». Жаттығу: «Қайда? Неде?» (өткен тақырыпты диалог түрінде бекіту). - Мынау не? - Текше қандай? - Текше қайда тұр? - Мынау не? - Қуыршақ не істейді? - Қуыршақ неде отыр? 2. Білгішбек жұмбақ жасырады: «Олар балабақшада кқп болады. Балалар олармен ойнағанды жақсы кқреді, Бүл нелер?» Білгішбек ойыншықтар туралы әңгімелеуді ұсынады. |
Амандасады, тыңдайды. Тыңдайды, түсінеді жауап береді. - Мынау - текше. - Текше үлкен. - Текше үстел үстінде тұр. - Мынау – қуыршақ. - Қуыршақ отыр. - Қуыршақ орындықта отыр. Тыңдайды, ойланады. Жауап береді. Ықыласпен тыңдап, қызығушылық білдіреді. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
Жаңа тақырып үйренеміз. 1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал». Шақ-шақ-шақ-әдемі қуыршақ. Ян-ян-ян – жұмсақ қоян. Зы-зы-зы – кішкентай қозы. Ақ-ақ-ақ – секіреді лақ. Ыр-ыр-ыр - қашындар, қасқыр. |
Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды. |
|
|
2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу. |
Қарайды, тыңдайды, есте сақтап, қайталайды (хормен,қатармен, жеке) |
|
|
3. Жаттығу: «Қ» дыбысын дұрыс айтңа үйрен» (артикуляциясын үйрету). |
Тыңдайды, т.сінеді, жауап береді:
|
|
|
4. Сергіту сәті. Бала,бала,балақан, Кәне, қайсы алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. |
Қавйталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды. |
|
|
5. Әңгіме құрастыру. «Білгішбекке ойыншықтар туралы әңгімелеп берейік» (2-3 балаға айтқызу).
|
Әңгімелейді (монолог): «Біздің балабақшада кқп ойыншықтар бар. Олар: қуыршақ, қозы, лақ, қасқыр, қоян, доп, мысық, Қуыршақтың аты – Алмагүл. Қоян жұмсақ. Лақ аппақ. Мен үйге кетерде оларға «Сау болыңдар!» - деймін. Таңертең: «сәлеметсіңдер ме, ойыншықтар!» - деймін. |
|
|
6. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «Нүктелерді қос, ойыншықтарды ата». |
Дәптердегі тапсырманы орындайды. |
|
|
7. Тіл дамыту. М.Әлімбаев «Балабақша» |
Тыңдайды, есте сақтайды, қайталайды. |
|
|
|
|
|
Рефлексивті – түзетушілік |
1. Сұрақ мырзаға жауап бер: - Бүгін не үйрендің?
|
Жауап береді. |
|
|
2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды. |
Жетістіктеріне қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
-
ойыншықтар туралы әңгімелеуді;
-
Қайда? Неде? Сұрақтарына жауап беруді.
-
Қ дыбысының артикуляциясын
Қандай түсініктерді игереді:
-
Ойыншықтар туралы түсініктерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
-
Мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
-
Өзіңдік жұмыс жасау;
-
Монолог, диалог түрінде сөйлесу,
шағым қалдыра аласыз













