|
Сабақ: «Менің дизайнер болғым келеді» |
Мектеп: №19 ЖОББМ |
|
|
Күні: 01.10.18 |
Мұғалімнің аты – жөні: Нығметжан З.С |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,жарнама құрастырып жазу. |
|
|
|
Барлық оқушылар орындай алады: Жарнама жасау арқылы жалпы және негізгі сұрақтарға жауап бере алады. |
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жарнама құрылымын сақтай отырып, өз ойын жүйелі түрде баяндай алады . |
||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Жарнама құрастырып,шынайы өмірмен байланыстыра алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Жарнаманы шынайы өмірмен байланыстырады. Қойылған сұраққа жауап беру арқылы тақырыпты талдайды. |
|
|
Тілдік мақсат: |
Тірек сөздерді қолданып,эссе жазады. Тірек сөздер:Сән,тренд,киім-кешек,дизайнер,подиум,модель.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Қазақстандық танымал
дизайнерлердің есімін білесіңдер
ме? |
|
|
Дескриптор: |
Мәтінді талдайды. Тірек сөздерді қолданады. Эссе жазады. Жарнама жасайды. |
|
|
Жоспарланған уақыт: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
|
Сабақтың басы (7 минут) Сабақтың ортасы 23 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып,сыныпты түгендейді. Психологиялық сәт:"Психогеометрия" Әрқайсысымыз өзіміз туралы ақпарат алып көрелік.
Оқушылар
өзіңе ұнаған геометриялық
Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық,
еңбекқорлық
Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілетін
жоғары Оқушылар өздері таңдаған фигуралар туралы мәлімет алады. Үй тапсырмасын сұрау. "Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы сұраймын.Газеттен жасалған қалпақты өзім таңдаған оқушының басына кигіземін.Кейін сол баладан үй тапсырмасын сұраймын.
Мағынаны тану. Дизайн – көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.1928 ж. АҚШ-та пайда болды. Терминдік атауы жаңа болғанымен, оның негізі ерте замандарда-ақ қалыптасқан. Мысалы, қазақ халқының қолөнер бұйымдарының (қобыз, домбыра, сандық, ожау, торсық, қару-жарақтар, сәндік әшекейлі бұйымдар, т.б.) қайталанбас түрлері этнодизайндық үлгіде жасалған. Безендіру өнерінде де дизайнның әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі кең қолданылады. Дизайн өнері заман талабына орай үнемі өзгеріп, дамып отырады. ТМД елдерінде, соның ішінде Қазақстанда дизайн өнері 1960 жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасып, дами бастады.[2] 1987 ж. Қазақстан Дизайнерлер одағы құрылды. Дизайн өнері қазіргі өскелең тұрмыстық жағдайлар мен талап-сұраныстарға байланысты жаңа сипаттарға ие болуда. Жарнама, плакаттар, кітап безендіру, өндіріс бұйымдарын жасау, жиhаз бұйымдарының жаңа үлгілерін өмірге әкелу, т.б. қазіргі заманғы кәсіптердің дамып-жетілуі дизайн өнерімен тығыз байланысты. Ұлттық этнодизайн да өзіндік қолтаңбасы бар өнер ретінде заман талабына сай даму үстінде. Серпілген сұрақтар. 1. Дизайн дегеніміз не? 2.Дизайн қызметінің ерекшелігі қандай? 3.Дизайн өнері алғаш қай елде пайда болды? 4. Қазақстанда дизайн өнері нешінші жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасты? 5. . Қазақстанда дизайнерлер одағы қашан құрылды?
Дизайн өнері туралы видео көрсетемін және талқылаймыз. https://vk.com/video209050395_171089900 "Сөздер банкасы" ойынын ойнатамын.Әр оқушы дизайн саласына байланысты бір сөзден жазып,банкаға салады. Оқушылардың қағаздарын жинап алып,банкадағы сөздерді оқып,тақтаға жазамын.Сол бойынша оқушылар өздері жазған тірек сөздер бойынша эссе жазуы қажет. Оқушыларға танымал дизайнерлер Берік Ысмайылов,Аида Кауменова,Камила Құрбани,Сәкен Жақсыбай таныстырып,кейін тапсырма беремін. Осы дизайнерлерді жарнамалап,жарнама жазуы қажет. Дискропторлар: Жазылған жарнама 10 сөзден кем болмауы керек. Жарнама мазмұны жүйелі түрде баяндалауы керек. Жарнамада сөз байлығымен,сөздің қолдануымен,синтаксис құрылымдардың әртүрлілігімен ерекше болуы керек.
Үйге тапсырма: "Менің дизайнер болғым келеді..." тақырыбында эссе жазу. Қазақстандық танымал дизайнерлер туралы ақпарат әкелу.
Рефлексия: |
Оқушылар амандасып, орындарына отырады. :"Психогеометрия"психологиялық тренингтен әрқайсысы өзі туралы ақпарат алады.
Үй тапсырмасын сұрау. "Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы айтады. Мағынаны тану: Дизайн өнері туралы мәтінмен танысады.Сұрақтарға жауап береді.Видео көріп,талқылайды.
Серпілген сұрақтар. 1. Дизайн дегеніміз не? Дизайн – көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы
2.Дизайн қызметінің ерекшелігі қандай? Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.
3.Дизайн өнері алғаш қай елде пайда болды? АҚШ-та пайда болды.
4. Қазақстанда дизайн өнері нешінші жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасты? 1960 жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасып, дами бастады.
5. . Қазақстанда дизайнерлер одағы қашан құрылды? 1987 ж. Қазақстан Дизайнерлер одағы құрылды. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. «Пікірлер қоржынымен» оқушылар өз пікірлерін жазып,қоржынға салып,сабақ қорытындыланады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Менің дизайнер болғым келеді"
"Менің дизайнер болғым келеді"
|
Сабақ: «Менің дизайнер болғым келеді» |
Мектеп: №19 ЖОББМ |
|
|
Күні: 01.10.18 |
Мұғалімнің аты – жөні: Нығметжан З.С |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,жарнама құрастырып жазу. |
|
|
|
Барлық оқушылар орындай алады: Жарнама жасау арқылы жалпы және негізгі сұрақтарға жауап бере алады. |
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жарнама құрылымын сақтай отырып, өз ойын жүйелі түрде баяндай алады . |
||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Жарнама құрастырып,шынайы өмірмен байланыстыра алады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Жарнаманы шынайы өмірмен байланыстырады. Қойылған сұраққа жауап беру арқылы тақырыпты талдайды. |
|
|
Тілдік мақсат: |
Тірек сөздерді қолданып,эссе жазады. Тірек сөздер:Сән,тренд,киім-кешек,дизайнер,подиум,модель.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Қазақстандық танымал
дизайнерлердің есімін білесіңдер
ме? |
|
|
Дескриптор: |
Мәтінді талдайды. Тірек сөздерді қолданады. Эссе жазады. Жарнама жасайды. |
|
|
Жоспарланған уақыт: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
|
Сабақтың басы (7 минут) Сабақтың ортасы 23 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып,сыныпты түгендейді. Психологиялық сәт:"Психогеометрия" Әрқайсысымыз өзіміз туралы ақпарат алып көрелік.
Оқушылар
өзіңе ұнаған геометриялық
Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық,
еңбекқорлық
Зигзаг. Сенде әсемдікті көре білу қабілетін
жоғары Оқушылар өздері таңдаған фигуралар туралы мәлімет алады. Үй тапсырмасын сұрау. "Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы сұраймын.Газеттен жасалған қалпақты өзім таңдаған оқушының басына кигіземін.Кейін сол баладан үй тапсырмасын сұраймын.
Мағынаны тану. Дизайн – көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.1928 ж. АҚШ-та пайда болды. Терминдік атауы жаңа болғанымен, оның негізі ерте замандарда-ақ қалыптасқан. Мысалы, қазақ халқының қолөнер бұйымдарының (қобыз, домбыра, сандық, ожау, торсық, қару-жарақтар, сәндік әшекейлі бұйымдар, т.б.) қайталанбас түрлері этнодизайндық үлгіде жасалған. Безендіру өнерінде де дизайнның әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі кең қолданылады. Дизайн өнері заман талабына орай үнемі өзгеріп, дамып отырады. ТМД елдерінде, соның ішінде Қазақстанда дизайн өнері 1960 жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасып, дами бастады.[2] 1987 ж. Қазақстан Дизайнерлер одағы құрылды. Дизайн өнері қазіргі өскелең тұрмыстық жағдайлар мен талап-сұраныстарға байланысты жаңа сипаттарға ие болуда. Жарнама, плакаттар, кітап безендіру, өндіріс бұйымдарын жасау, жиhаз бұйымдарының жаңа үлгілерін өмірге әкелу, т.б. қазіргі заманғы кәсіптердің дамып-жетілуі дизайн өнерімен тығыз байланысты. Ұлттық этнодизайн да өзіндік қолтаңбасы бар өнер ретінде заман талабына сай даму үстінде. Серпілген сұрақтар. 1. Дизайн дегеніміз не? 2.Дизайн қызметінің ерекшелігі қандай? 3.Дизайн өнері алғаш қай елде пайда болды? 4. Қазақстанда дизайн өнері нешінші жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасты? 5. . Қазақстанда дизайнерлер одағы қашан құрылды?
Дизайн өнері туралы видео көрсетемін және талқылаймыз. https://vk.com/video209050395_171089900 "Сөздер банкасы" ойынын ойнатамын.Әр оқушы дизайн саласына байланысты бір сөзден жазып,банкаға салады. Оқушылардың қағаздарын жинап алып,банкадағы сөздерді оқып,тақтаға жазамын.Сол бойынша оқушылар өздері жазған тірек сөздер бойынша эссе жазуы қажет. Оқушыларға танымал дизайнерлер Берік Ысмайылов,Аида Кауменова,Камила Құрбани,Сәкен Жақсыбай таныстырып,кейін тапсырма беремін. Осы дизайнерлерді жарнамалап,жарнама жазуы қажет. Дискропторлар: Жазылған жарнама 10 сөзден кем болмауы керек. Жарнама мазмұны жүйелі түрде баяндалауы керек. Жарнамада сөз байлығымен,сөздің қолдануымен,синтаксис құрылымдардың әртүрлілігімен ерекше болуы керек.
Үйге тапсырма: "Менің дизайнер болғым келеді..." тақырыбында эссе жазу. Қазақстандық танымал дизайнерлер туралы ақпарат әкелу.
Рефлексия: |
Оқушылар амандасып, орындарына отырады. :"Психогеометрия"психологиялық тренингтен әрқайсысы өзі туралы ақпарат алады.
Үй тапсырмасын сұрау. "Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы айтады. Мағынаны тану: Дизайн өнері туралы мәтінмен танысады.Сұрақтарға жауап береді.Видео көріп,талқылайды.
Серпілген сұрақтар. 1. Дизайн дегеніміз не? Дизайн – көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы
2.Дизайн қызметінің ерекшелігі қандай? Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.
3.Дизайн өнері алғаш қай елде пайда болды? АҚШ-та пайда болды.
4. Қазақстанда дизайн өнері нешінші жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасты? 1960 жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасып, дами бастады.
5. . Қазақстанда дизайнерлер одағы қашан құрылды? 1987 ж. Қазақстан Дизайнерлер одағы құрылды. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. «Пікірлер қоржынымен» оқушылар өз пікірлерін жазып,қоржынға салып,сабақ қорытындыланады. |
шағым қалдыра аласыз














