|
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ |
|||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 13.11.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Курмангалиева Ж. |
||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ: Сауат ашу |
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП:1
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
1.2.1.2. Оқытудың түрлерін (буындап оқу, жиі кедесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейлері Білу және түсіну, Қолдану |
Бағалау критерийлері Оқытудың түрлерін (буындап оқу, жиі кедесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәндік лексика және терминдер Д дыбысы Доп, дорба, дала, |
||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Д дыбысы мен әрпі қандай дыбыс? Д дыбысынан келетін сөздерді ата?
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, математика |
||||||||||||||||||||||||
|
Бұған дейінгі меңгерген білім |
Д дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған тапсырмалар |
Дерек көздер/ ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Ұйымдастыру оқушыларды түгендеу назарын сабаққа аудару Психологиялық ахуал Доп арқылы сенің бүгінгі көңіл күйін қалай? Өзіңе деген сенімділігін қандай? |
АКТ
Суреттер
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 11минут
Дескриптор |
№1 Тыңдалым. №1 Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса. №2 Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыр.
№3 Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз. 1.Д әрпі бар сөздерді табады, дыбыстық талдау жасайды. 2.Әріптер мен сөздерді тауып сөз құрастырады. 3.Суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құрай алады. |
АКТ |
|||||||||||||||||||||||
|
Ширату жаттығу 1 минут |
Музыка әуенімен оқушылар жаттығу жасайды.
Оң қолымда – бес саусақ, |
АКТ |
|||||||||||||||||||||||
|
18 минут
Дескриптор Дескриптор |
№4. Жазылым
Дәптермен жұмыс №5. Оқылым. Оқушылар хормен айтып үйренеді. Ду,
ду, ду! Дүк - дүк! 1.Оқушылар д дыбысына берілген сөздерді оқи алады. |
АКТ суреттер |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Дифференциаця – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Музыка, көркем еңбек.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі
|
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ |
|||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 13.11.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Курмангалиева Ж. |
||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ: Сауат ашу |
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП:1
|
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
1.2.1.2. Оқытудың түрлерін (буындап оқу, жиі кедесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейлері Білу және түсіну, Қолдану |
Бағалау критерийлері Оқытудың түрлерін (буындап оқу, жиі кедесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәндік лексика және терминдер Д дыбысы Доп, дорба, дала, |
||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Д дыбысы мен әрпі қандай дыбыс? Д дыбысынан келетін сөздерді ата?
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, математика |
||||||||||||||||||||||||
|
Бұған дейінгі меңгерген білім |
Д дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған тапсырмалар |
Дерек көздер/ ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Ұйымдастыру оқушыларды түгендеу назарын сабаққа аудару Психологиялық ахуал Доп арқылы сенің бүгінгі көңіл күйін қалай? Өзіңе деген сенімділігін қандай? |
АКТ
Суреттер
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 11минут
Дескриптор |
№1 Тыңдалым. №1 Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса. №2 Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыр.
№3 Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз. 1.Д әрпі бар сөздерді табады, дыбыстық талдау жасайды. 2.Әріптер мен сөздерді тауып сөз құрастырады. 3.Суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құрай алады. |
АКТ |
|||||||||||||||||||||||
|
Ширату жаттығу 1 минут |
Музыка әуенімен оқушылар жаттығу жасайды.
Оң қолымда – бес саусақ, |
АКТ |
|||||||||||||||||||||||
|
18 минут
Дескриптор Дескриптор |
№4. Жазылым
Дәптермен жұмыс №5. Оқылым. Оқушылар хормен айтып үйренеді. Ду,
ду, ду! Дүк - дүк! 1.Оқушылар д дыбысына берілген сөздерді оқи алады. |
АКТ суреттер |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Дифференциаця – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Музыка, көркем еңбек.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














