ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ
ЖОСПАРЫ
|
Мектеп:
|
Parasat
Almaty
|
Күні: 13.11.2019ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Курмангалиева Ж.
|
САБАҚ:
Сауат
ашу
|
Менің достарым. Д дыбысы
мен әрпі
|
СЫНЫП:1
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаты
|
1.2.1.2. Оқытудың түрлерін
(буындап оқу, жиі кедесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолдану
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу
|
Ойлау
деңгейлері
Білу және
түсіну,
Қолдану
|
Бағалау
критерийлері Оқытудың түрлерін (буындап
оқу, жиі кедесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолданады.
Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазады.
|
|
Пәндік лексика және
терминдер
Д
дыбысы
Доп, дорба,
дала,
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Д дыбысы мен әрпі қандай
дыбыс?
Д дыбысынан келетін сөздерді
ата?
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка,
математика
|
Бұған дейінгі меңгерген
білім
|
Д дыбысы мен
әрпі
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт есебі
|
Жоспарланған
тапсырмалар
|
Дерек
көздер/
ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3
минут
|
Ұйымдастыру оқушыларды
түгендеу назарын сабаққа аудару
Психологиялық
ахуал
Доп арқылы сенің
бүгінгі көңіл күйін қалай?
Өзіңе деген
сенімділігін қандай?
|
АКТ
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
11минут
Дескриптор
|
№1
Тыңдалым.
№1 Суреттердегі Д әрпі бар
сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса.
№2 Әріптер мен сандарды
пайдаланып сөз құрастыр.
а
|
н
|
л
|
р
|
о
|
т
|
у
|
ш
|
с
|
д
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
№3 Мұғалімнің көмегімен
берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра.
Қандай сөз шықты? Оны жаз.
1.Д әрпі бар
сөздерді табады, дыбыстық талдау жасайды.
2.Әріптер
мен сөздерді тауып сөз құрастырады.
3.Суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құрай
алады.
|
АКТ
|
Ширату
жаттығу
1
минут
|
Музыка
әуенімен оқушылар жаттығу жасайды.
Оң қолымда – бес саусақ,
Сол қолымда – бес саусақ.
Алақанды ашамыз,
Бесті беске қосамыз
Кел, санайық ал мұны,
Нешеу болды барлығы?
Оң қолымда – бес саусақ,
Сол қолымда – бес саусақ.
Жасырып ем бесеуін,
Қалды мұнда нешеуі? Бесеу екен қалдығы.
Нешеу болды барлығы?
|
АКТ
|
18
минут
Дескриптор
Дескриптор
|
№4.
Жазылым
Дәптермен жұмыс
Д дыбысын ауа арқылы жазу.
Д дыбысын баспа түрде жазып үйрену.
1. Д дыбысын жазып үйренеді.
№5.
Оқылым.
Оқушылар хормен айтып
үйренеді.
Ду,
ду, ду! Дүк - дүк!
Пойыз келеді.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Бәрі жол береді.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Жүгіріп өтпе,
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Тұра тұршы шетте.
Ду, ду, ду! Дүк - дүк!
Пойызды өткіз.
Қол бұлғап қалайық
«Жолболсын!» - деп біз.
1.Оқушылар д дыбысына берілген
сөздерді оқи алады.
|
АКТ
суреттер
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл –
күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
|
Дифференциаця – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін
тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Музыка, көркем
еңбек.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|