Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Әлжанова Жұмагүл
Ергешқызы
|
Пән/Сынып:
|
1 сынып/Сауат
ашу
|
Қай аптаның
нешінші сабағы
|
4 аптаның/2
сабағы
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
Менің отбасым және
достарым
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Менің достарым. Д
дыбысы мен әрпі.
|
Оқу
мақсаты:
|
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату
және оны дыбыспен
сәйкестендіру;
1.2.6.1* мұғалімнің көмегімен
ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)
ажырату;
1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын
оқу; сызбаға сəйкес сөйлем
құрастыру;
1.1.4.1 мәтіннің
мазмұнын тақырыбы немесе анық иллюстрациясы бойынша
болжау.
|
Бағалау
критерийі:
|
-сөздегі дыбыс түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және
дұрыс дыбыстайды;
-оқудың түрлерін (буындап оқу,
жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолданады
- сөз/сөйлем сызбасын оқу;
сызбаға сəйкес сөйлем
құрастырады;
- мәтіннің мазмұнын тақырыбы
немесе онық иллюстрациясы бойынша
болжайды;
-жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазады.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну
және дұрыс жауапты ұсыну арқылы
үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
|
Оқушылар слайдты
көру арқылы бүгінгі сабақпен
танысады.
|
Сабақтың тақырыбын
білу
|
|
Презентация №
1-2бет
Презентация № 3
бет
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Өткен сабаққа шолу жасау
арқылы, жаңа тақырыпты
түсіндіру
Оқушыларға достық туралы
ақпарат беріледі.
Интербелсенді тақтадағы
суретке назар аударамыз
Суреттен не көріп тұрғаныңды айт. Суреттерде
не
бейнеленген?
Сенің досың сенің өміріңде қандай орын
алады?
|
Бүгінгі сабақпен
танысу, дұрыс сөйлеуге, оқуға
үйрену
|
Сұрақтарға дұрыс
жауап беру
|
Презентация №
4-5бет
Презентация №
6-7бет
|
8
минут
|
Тәжірибе
|
Сұрақ-жауап
әдісі
Оқушылар мұғалім қойған
сұрақтарға сызба ақылы жауап
береді.
Жұмыс дәптерімен жұмыс
жасау.
|
Оқушыларды дұрыс әрі
нақты сөйлеуге, оқуға, жазуға
ынталандыру
|
Сызба арқылы ойын нақты
жеткізе алады
Мадақтау сөз
арқылы
|
Презентация № 8
бет
Презентация № 9
бет
|
3
минут
|
Бекіту
|
Кері
байланыс
Сұрақ-жауап
әдісі
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Ойын нақты жеткізе
алады
|
Презентация № 10
бет
|