Қазақ тілінен
ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/
Конспект организованной учебной деятельности
Күні, айы, жылы / Число, месяц, год
Топтың жасы/Возрастная группа:№2 «Жұлдыз», №11 «Балауса»
Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №2
Мұғалім/Учитель:Жанатбекова
Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімі/Раздел: «Қазақ тілі»
Тақырыбы/Тема: «Менің достарым»
Мақсаты/Задачи: Балаларға достық туралы түсінік беру.
Білімділік/Обучающая: Достыққа адал, берік болу керектігін ұғындыру.
Дамытушылық/Развивающая: естіген жаңа сөздермен сөйлемдер құрастыра алуға баулу.
Тәрбиелік/Воспитательная: Достарына берік, сенімді болу.
Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: дос-друг, дружба-достық,ойнау-играть, бөлісу-делится .
|
Қызмет кезеңдері Этапы деятельности |
Педагогтің қызметі Действия педагога |
|
Мотивациялық қозғаушылық / Мотивационно- Побудительный |
Шаттық шеңберін жасаймыз. Бір шаңырақ астында Тату-тәтті тұрамыз. Бірге ішеміз асты да, Бірге сайран құрамыз.. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру / Организационно - поисковый |
Балалар бүгін біз дос жайлы әңгімелесеміз. - Балалар мына тақтадағы суреттерге қараңдаршы? Достық туралы суретке қарап әңгімелесу. - Жарайсын Болат сендер мықты айырылмас нағыз достар екенсіндер. - Балалар жалпы біз бір шаңырақтың астында тұрғандықтан, бір-бірімізге әрқашанда дос болып, бір-бірімізге көмектесіп жүрейік. -Қанекей балалар орнымыздан тұрып бойымызды бір сергітіп алайық. 2. Сергіту сәті: Қане достар орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық. Алақанды ашайық, Саусақтарымызды атап шығайық, Басбармағым- ағасы. Балаң үйрек-нағашы, Ортан терек-атасы. Шылдыр шүмек-анасы, Шынашағым-қарлығаш. Барлығына қарындас, Бесеуі де бауырлас. 3. «Ақ тілек» ойыны. Ойын шарты: балалардың қолына гүл шоқтары беріледі, балалар шеңбер құрып гүлді бір-біріне беру кезінде жақсы ақ тілек сөздер айтады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік / Рефлексивно – корригирующий |
Жаңа сөздерді бекіту,қайталату. |
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:
Білу/Знать:Дос, достық не екенін біледі.
Түсінуге тиіс/Иметь: Достыққа адал болу керектігін түсінеді.
Істей білу керек/ Уметь: Достарын бағалайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Менің достарым"сабақ жоспары
"Менің достарым"сабақ жоспары
Қазақ тілінен
ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/
Конспект организованной учебной деятельности
Күні, айы, жылы / Число, месяц, год
Топтың жасы/Возрастная группа:№2 «Жұлдыз», №11 «Балауса»
Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №2
Мұғалім/Учитель:Жанатбекова
Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімі/Раздел: «Қазақ тілі»
Тақырыбы/Тема: «Менің достарым»
Мақсаты/Задачи: Балаларға достық туралы түсінік беру.
Білімділік/Обучающая: Достыққа адал, берік болу керектігін ұғындыру.
Дамытушылық/Развивающая: естіген жаңа сөздермен сөйлемдер құрастыра алуға баулу.
Тәрбиелік/Воспитательная: Достарына берік, сенімді болу.
Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: дос-друг, дружба-достық,ойнау-играть, бөлісу-делится .
|
Қызмет кезеңдері Этапы деятельности |
Педагогтің қызметі Действия педагога |
|
Мотивациялық қозғаушылық / Мотивационно- Побудительный |
Шаттық шеңберін жасаймыз. Бір шаңырақ астында Тату-тәтті тұрамыз. Бірге ішеміз асты да, Бірге сайран құрамыз.. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру / Организационно - поисковый |
Балалар бүгін біз дос жайлы әңгімелесеміз. - Балалар мына тақтадағы суреттерге қараңдаршы? Достық туралы суретке қарап әңгімелесу. - Жарайсын Болат сендер мықты айырылмас нағыз достар екенсіндер. - Балалар жалпы біз бір шаңырақтың астында тұрғандықтан, бір-бірімізге әрқашанда дос болып, бір-бірімізге көмектесіп жүрейік. -Қанекей балалар орнымыздан тұрып бойымызды бір сергітіп алайық. 2. Сергіту сәті: Қане достар орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық. Алақанды ашайық, Саусақтарымызды атап шығайық, Басбармағым- ағасы. Балаң үйрек-нағашы, Ортан терек-атасы. Шылдыр шүмек-анасы, Шынашағым-қарлығаш. Барлығына қарындас, Бесеуі де бауырлас. 3. «Ақ тілек» ойыны. Ойын шарты: балалардың қолына гүл шоқтары беріледі, балалар шеңбер құрып гүлді бір-біріне беру кезінде жақсы ақ тілек сөздер айтады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік / Рефлексивно – корригирующий |
Жаңа сөздерді бекіту,қайталату. |
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:
Білу/Знать:Дос, достық не екенін біледі.
Түсінуге тиіс/Иметь: Достыққа адал болу керектігін түсінеді.
Істей білу керек/ Уметь: Достарын бағалайды.
шағым қалдыра аласыз













