|
Сабақ 3 қазақ тілі |
Мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 02.06 |
Мұғалімнің аты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 1 1 тоқсан |
Қатысқан оқушылар: 6 |
Қатыспаған оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ортақ тақырып: Өзім туралы Менің киімім |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1111 Сөзді зейін қойып, тыңдау, түсіну 1121 Күнделіктегі өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1131 Хабарламаларды тыңдау және мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру. 1231 Сұхбаттасуды түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Сөздердің мағынасын түсінеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасайды Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша өзінің қарапайым пікірін білдіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мынау көйлек,мынау қызыл пальто,мынау менің шалбарым. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл не? Бұл кімнің киімі? Киімнің түсі қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаты |
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді түсініп құрастырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Критерийлер |
Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу
|
Сөздер мен сөз трікестерін біледі:көйлек, жейде, шалбар,бәтеңке, пальто, аяқ киім, апа, әже, әке, аға т. б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 2 минут Жұптық жұмыс 5 минут
5 минут |
Тренинг: «Сәлем бердім досыма Кел менің құшағыма Қалың қалай? Жақсы ма? Жақсы болса? Жасырма» Қызығушылығын ояту: Сендерге суреттер берілген, олардың ішінен тек қана киімдерді тауып аласыңдар.
Ұйымдастырушылық ізденушілік Суреттермен жұмыс |
АКТ «Артығын тап» ойын Суреттерден не байқадыңыздар? Дұрыс, бір сөзбен бұларды не дейміз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
пальто құлақшынн -Мынау құлақшын- шапка -Мынау не ? -Мынау қолғап- варежки -Мынау пима –валенки -Мынау етік –сапоги -Мынау пальто –пальто -Мынау менің пимам -Мынау кімнің көйлегі? -Мынау менің көйлегім. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
«Дүкенде» сюжетті рөлді ойын Балалар киім дүкеніне барып, өздеріне керек киімдерді сатып алу керек. Дүкенге келген бала сатушымен әдепті түрде амандасып, өзіне қажетті киімді таңдайды. Дүкенші сұрақтарына жауап береді.
|
«Дүкенде» ойын
1.Жейденің түсі қандай? 2. Қолғап нешеу? 3. Шалбар кімге? 4. Саша не алды?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 10 минут |
«Дұрыс, бұрыс» Мынау көк пальто Мынау ақ жейде Мынау қара шалбар Мынау құлақшын Мынау етік Мынау пима |
«Дұрыс, бұрыс» ойыны
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут Кері байланыс |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Менің киімім » тақырыбына 2,3 сөйлем құрастыру |
Қалыптастырушы бағалау Дескрипторлар арқылы |
Амандасу, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа дейінгі Рефлексия
Сабақтар кейінгі рефлексия
|
1тоқсан,1 бөлім,3 сабақ. Оқушылардың алғашқы білімдері қазақ тілінен балабақшадан, кейбіреулері тілді білмейді.Сондықтан сабақты табиғи әдіспен (іс қимыл, ишара ) арқылы өткізуге жоспарладым. Бағдарлама бойынша екі мақсат алдым, тыңдалым және айтылым.Сабақта жұптық, жеке жұмыс түрлерін қолдануды жоспарладым.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Бүгін сабақта оқушылар жаңа сөздер мен сөз тіркестермен сөйлемдер құрастыруға үйренді. Сұхбаттасуды түсінеді, қажеттілігіне қарай жауап бере алады. Қарапайым пікір айтуға үйренді Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
менің киімім сабақ жоспары
менің киімім сабақ жоспары
|
Сабақ 3 қазақ тілі |
Мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 02.06 |
Мұғалімнің аты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 1 1 тоқсан |
Қатысқан оқушылар: 6 |
Қатыспаған оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ортақ тақырып: Өзім туралы Менің киімім |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
1111 Сөзді зейін қойып, тыңдау, түсіну 1121 Күнделіктегі өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1131 Хабарламаларды тыңдау және мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап беру. 1231 Сұхбаттасуды түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Сөздердің мағынасын түсінеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасайды Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша өзінің қарапайым пікірін білдіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мынау көйлек,мынау қызыл пальто,мынау менің шалбарым. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл не? Бұл кімнің киімі? Киімнің түсі қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаты |
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді түсініп құрастырады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Критерийлер |
Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу
|
Сөздер мен сөз трікестерін біледі:көйлек, жейде, шалбар,бәтеңке, пальто, аяқ киім, апа, әже, әке, аға т. б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 2 минут Жұптық жұмыс 5 минут
5 минут |
Тренинг: «Сәлем бердім досыма Кел менің құшағыма Қалың қалай? Жақсы ма? Жақсы болса? Жасырма» Қызығушылығын ояту: Сендерге суреттер берілген, олардың ішінен тек қана киімдерді тауып аласыңдар.
Ұйымдастырушылық ізденушілік Суреттермен жұмыс |
АКТ «Артығын тап» ойын Суреттерден не байқадыңыздар? Дұрыс, бір сөзбен бұларды не дейміз? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
пальто құлақшынн -Мынау құлақшын- шапка -Мынау не ? -Мынау қолғап- варежки -Мынау пима –валенки -Мынау етік –сапоги -Мынау пальто –пальто -Мынау менің пимам -Мынау кімнің көйлегі? -Мынау менің көйлегім. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
«Дүкенде» сюжетті рөлді ойын Балалар киім дүкеніне барып, өздеріне керек киімдерді сатып алу керек. Дүкенге келген бала сатушымен әдепті түрде амандасып, өзіне қажетті киімді таңдайды. Дүкенші сұрақтарына жауап береді.
|
«Дүкенде» ойын
1.Жейденің түсі қандай? 2. Қолғап нешеу? 3. Шалбар кімге? 4. Саша не алды?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 10 минут |
«Дұрыс, бұрыс» Мынау көк пальто Мынау ақ жейде Мынау қара шалбар Мынау құлақшын Мынау етік Мынау пима |
«Дұрыс, бұрыс» ойыны
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут Кері байланыс |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Менің киімім » тақырыбына 2,3 сөйлем құрастыру |
Қалыптастырушы бағалау Дескрипторлар арқылы |
Амандасу, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа дейінгі Рефлексия
Сабақтар кейінгі рефлексия
|
1тоқсан,1 бөлім,3 сабақ. Оқушылардың алғашқы білімдері қазақ тілінен балабақшадан, кейбіреулері тілді білмейді.Сондықтан сабақты табиғи әдіспен (іс қимыл, ишара ) арқылы өткізуге жоспарладым. Бағдарлама бойынша екі мақсат алдым, тыңдалым және айтылым.Сабақта жұптық, жеке жұмыс түрлерін қолдануды жоспарладым.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Бүгін сабақта оқушылар жаңа сөздер мен сөз тіркестермен сөйлемдер құрастыруға үйренді. Сұхбаттасуды түсінеді, қажеттілігіне қарай жауап бере алады. Қарапайым пікір айтуға үйренді Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















