"Менің кішкентай досым"7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Менің кішкентай досым"7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінен 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ : Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: 4.8.Менің кішкентай досым.Есімшенің түрленуі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.4.4.1.Етістіктің есімше түрлерін тілдесім барысында қолдану

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: адам мен құс арасындағы достық туралы мәтінді оқиды,есімшенің қалай түрленетінін түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:мәтін бойынша тілдік талдау тапсырмаларын орындап,есімшенің есімдерше көптелуі, тәуелденуі, септелуі, жіктелуі бойынша тапрсырмалар орындайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіннен алған әсерлері жайлы пікірлерін тарқатады, сөйлемдерден есімше жұрнақтарын тауып, талдайды.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: адам мен құс арасында болатын достық түрі туралы мәтінді талдайды,есімшенің түрленуі бойынша тапсырмалар орындап,білімдерін бекітеді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:дос,кішкентай дос,есімшенің жіктелуі, көптелуі, септелуі,тәуелденуі.

Талқылауға арналған сұрақтар: Бүгінгі тақырыпқа байланысты қандай ақпарат білесіңдер?Мәтіндегі негізгі ойды табыңдар.Сөйлемдерден есімшелерді тауып,олардың түрлену ерекшелігін түсіндіріңдер.Жануар мен адам арасындағы достық туралы білгендеріңді ортаға салыңдар.

Ишара:мақұлдау

Алдыңғы оқу

Ана мейірімі,есімше туралы түсінік.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы


5 мин

Топқа бөлу

«Жұбыңды тап » әдісімен топқа бөліну

«Ыстық орындық» әдісімен үй тапсырмасын тексеру

Мәтіндегі ойды 4 құрмалас сөйлеммен жеткіз.

Оқулық

Орындық

Кеспе қағаздар


Қ.б “Үш шапалақ» әдісі


Сабақтың ортасы


7 мин








12 мин





8мин




4 мин

1-тапсырма


«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.Мәтінді оқыңдар, негізі ойды табыңдар.

Дескриптор:

1топ:Адам мен құс арасындағы дсоты туралы айт.

2-топ:Жануарлар мен адам арасындағы достық туралы не білесіңдер?

3-топ:Мәтінге қатысты 2 сұрақ құрастыр

4-топ:Мәтіннен 3 есімше тап.
ТІЛДІК БАҒДАР

(әр топқа конвертпен есімше беріледі, оларды түрлендіреді,сөйлем құрастырады,талдайды)


2 –тапсырма

Сөйлемдерді көшіріп жазыңдар.Есімше жұрнақтарын тауып талдаңдар

Дескриптор:

1.Сөйлемді көшіріп жазады

2.Есімшені табады,талдайды


«Достық»синквейн




Таратпа материалдар





ҚБ«Бағдаршам»




Қ.б “ Бас бармақ»әдісі





«2 жұлдыз,1 тілек»

Сабақтың

Соңы

4 мин

Кері байланыс

«өзіңді –өзің бағала»

4 тапсырма,106 -бет


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

«ыстық орындық»

«ойлан,жұптас,бөліс»

« Синквейн»

«Өзіңді-өзі бағала»

Етістіктің есімше түрлерін тілдесім барысында қолданады.

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Әдебиет, өзін-өзі тану

Рефлексия

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
3811
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі