×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Менің мектебім

Автор:Кадыралиева Самига Акедиловна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-09

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Бастауыш сынып мұғалімдеріне жаратылыстану пәнінен



Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі :3.Менің мектебім
Мектеп: Ақжайық жалпы орта білім беретін мектебі
Бөлімше:Мәтіннің тақырыбы мен негізгіОйын анықтау





Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Менің сыныптастарым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.2.3.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
Сабақмақсаттары1.Мұғалімнің көмегімен өлеңнің тақырыбын түсіндіреді.2.Өлеңнің негізгі ойын анықтайды.3.Мәтіннің негізгі ойына байланысты сыбырлақ балаға кеңес құрастырады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: Өлең,сынып,сыныптас,сыбырлақДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:-Сыныптастар деп кімдерді атаймыз?-Сыбырлақ қандай қасиет?-Осы өлеңнің авторы кім?-Сыбырлақ балаға қандай кеңес берер едің?
Құндылықтардыдарыту







Ынтымақтастық құндылығын дарыту:Топпен жұмыс кезінде жүзеге асады.Құрмет көрсету құндылығы:Сыбырлақ балаға кеңес беру тұсында жүзеге асады.
Бастапқы білім Мектеп, мұғалім.




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Ресурстар
Сабақтың басы

7 минут



Ширату «Сөзжұмбақ шешу» Сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.1.оқушы құралы. 5.оқушы отыратын орын2.тамақ ішетін құрал 6.аралардың үйі3.ұрмалы аспап 7.қыстың алғашқы белгісі4.аң патшасы 8.үй жануарыСыныптас деп кімдерді айтамыз? Сұрағына жауап алу арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.Сабақтың мақсатымен таныстыру:2.2.3.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау.

Мұғалімнің шығармашылығы

«Сыныптас» сабақтың тақырыбы
Сабақтың ортасы

20 минут







Жаңа сабақТоптық жұмыс. «Тақырыпты анықтау»Тапсырма бойынша саралауСынып құрылымдалған топтарға бөлінеді.А.Сөздегі жасырын әріптерді табу арқылы сөз В.Кеспе әріптерден сөз құрау.

Мақсатқа жетелейтін сұрақтар :-Сыбырлақ қандай қасиет?Бағалау: ауызша мұғалімнің бағалауыБіз бүгін оқушы бойындағы жағымсыз қасиеттері туралы берілген «Сыбырлақ» өлеңімен танысамыз.ТыңдалымАудио жазбадан өлеңді тыңдау.Тыңдалым бойынша сұрақтарБалалар біз не тыңдадық?Өлеңнен не түсіндіңдер?Өлеңде не туралы айтылған?



Оқулықпен жұмыс.Оқулықты ашып өлеңді өз беттерімен оқып танысады.ОқылымБір бала бар сыбырлақ,Аузы-мұрны жыбырлап,Әсте тыным таппайды,Құлағыңа сыбырлап. Өзі де түк ұқпайды Отырғанда дыбырлап. Тыңдатпайды басқаға, Шыға қалса тақтаға.Аузын ашып қымыңдап,Түк айта алмай ыңылдап,Қалды дей бер «Сыбырлақ»,Бостан-босқа жыбырла.Жұптық жұмыс. Ойын: «Сиқырлы сөздер»Диалог және қолдау көрсету арқылы саралау.(Ойлату үшін жауап алу үшін сұрақтар қойылады.)Жұпқа сиқырлы сөздер таратылып беріледі.Оқушылар оқып шығады. Жетекші сұрақтар:-Бұл сөздер кімдерге қатысты айтылады?-Бұл оқушы бойындағы қандай қасиеттер?-Оларды қандай екі топқа бөлуге болады?Жағымды Жағымсызәдепті жыбырлақтәртіпті көп сөйлейдіақылды айтқанды ұқпайдымомын сабақ оқымайдыжуас сыбырлақБағалау «Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Интербелсенді тақтамен жұмыс-Балалар бізге осындай керемет өлең жазған кім екен?Бәріміз интербелсенді тақтаға қарайық. Асқар Тоқмағамбетов (1905-1983)

Сергіту сәтіОрнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз,Сыбырлаймыз оң жаққа,Сыбырлаймыз сол жаққа.Шыр көбелек айналдықКөршімізбен ойнадықТәртіпсіздік жасамай,Отырайық партаға.

Суреттерді әңгімелеу.Қай суреттегі баланың қылығы жағымсыз қасиетке жатады?Оған қандай кеңес берер едіңдер?

Дәптермен жұмысДәптерде автор туралы берілген кестені толтыру.



Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаТапсырма:Мәтінді мұқият оқы.Мәтіннің негізгі ойын анықта.Мәтіннің мазмұны бойынша сурет салДескриптор-мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді;-мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;-мәтіннің мазмұны бойынша сурет салады.


«Сыбырлақ» өлеңнің тақырыбы













Оқулық 79 бет













«Сыбырлақ»Оқулық78-79 бетАлматы «Атамұра» 2017





























































Оқулық 79 бет



































Мұғалімнің шығармашылығы





































Дәптер №143 бетАлматы «Атамұра» 2017





















ҚБ жинағы
Сабақтың соңы8 минут



Қорытынды арқылы саралау«Тазалық» ойыны арқылы жүргізіледіРефлексия «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізіледі.Оқушыларға боялмаған бағдаршам суреті беріледі.Сабақты түсіндім сабақ ұнады деген оқушы бағдаршамның жасыл түсін ғана бояйды.Сабақтың кейбір тұстарын түсінбедім ,сұрақтарым бар деген оқушы сарымен бояйды.Сабақты мүлдем түсінбедім деген оқушы қызыл түсін бояйды және барлығы бағдаршамдарын жоғары көтеріп көрсетеді.



Себет,қоқыс жәшігі



























Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Тапсырма бойынша саралау.Топтық жұмыс «Тақырыпты анықтау»С.Пазл құру арқылы сөз құрау.Дереккөз арқылы саралауТоптық жұмысА.Кітапхана туралы әңгімелеу.С.Ұқыпсыз оқушы туралы әңгімелеу.Қортында арқылы саралау«Қоқыс жәшігі»Берілген жағымды,жағымсыз қасиеттерді айырып себетке және қоқыс жәшігіне саладыАуызша мұғалімнің бағалауы«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау«Отшашу» әдісі арқылы бағалау.Тілек смайликтері арқылы бағалау

Сергіту сәті






50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.