ҰОІӘ өткізілуі |
Тосын сәтӘн әуен ойналып топқа күз ханшайымы келеді.Балалармен амандасады.Балалар мен сендердің күзгі балдарына қатысып,сендердің өнерлерінді көрдім,енді білімдеріңді бақылағым келеді.Мен сендерге көптеген тапсырмалар алып келдім.сендер орындауға дайынсыңдар ма?Балалар мен сендерге күзгі жапырақтар алып келдім.Сол жапырақтарда сендерге таныс цифрлар бар,сендер соларды танып аласыңдар ма?Жапырақтардың арасынан 1,2,3 сандарын таңдап алып тақтаға іледі.Оларды тура және кері санайды,көршілерін табады.Пішіндерін,түстерін ажыратады.Д/О: «Көршісін тап»тапсырмаларымызға кірісейік.1-тапсырмаТәрбиеші балаларға 3 цифрына сәйкес келетін заттарды бояуға тапсырма берді. Балалардан сұрайды:Қымыз құятын неше ыдыс боядыңдар?Қанша кесе боядыңдар?2-тапсырмаТәрбиеші балаларға суреттегі геометриялық фигура санына сәйкес келетінцифрды нүкте бойынша бастырып сызуға тапсырма береді. Балаларға сұрақ қояды: -Сопақшаның астына қандай цифрды сыздыңдар? -Дөңгелектердің ше? -Ал шаршының астындағы қандай цифрды бастырып сыздыңдар?
Үлестірмелі материалмен жұмыс.Тәрбиеші балаларға сұрақ қояды. -Бағандардың түсі қандай?Қайсысы биік,қайсысы аласа?Оны қалай білеміз?Содан кейін сол қолға аласа бағанды,ал оң қолға биік бағанды алуды сұрайды.Тәрбиеші 3-4 баланы шақырып,олардан қай қолдағы бағанның биік,ал қай қолндағының аласа екенін сұрайды. Содан соң биік бағанға шырша,аласа бағанға сааңырауқұлақ салыңдар деген тапсырма береді. «Бәріміз біргеміз» сергіту минуты Оңға бір қадам,Солға бір қадам,Шапалақ ұрамыз.Алға бір қадам,Артқа бір қадам,Шапалақ ұрамызТәрбиеші суретте қандай үйлер салынғанын сұрайды.Балалар «биік», «аласа» деген сөздерді пайдаланып үйренеді.Балалардан биік үйдің қасына аласа ағаш, аласа үйдің қасына биік ағаштың суретін салуды сұрайды.4-тапсырмаТәрбиеші балаларңа өлең айтып береді:Үй жанында байланған,Барғой әсем күшігім.Бұлаңдатып құйрығынКүзетеді үйшігінБалаларға тапсырма береді: -Иттерді жақсылап қарап шығындар және олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы барын табыңдар.Сурет бойынша 4 айырмашылықты тауып көрсетуі тиіс.Содан-соң төрт дөңелекті бояйды.
|
Балалар күз ханшайымымен амандасады.
Балалар таныс сандарды алып,тақтаға орналастырды.Балалар тақтаға шығып 1,2,3 сандарын басқа шарлардың арасынан тауып,оларды рет-ретімен орналастырды.-қызыл,сары,жасылДөңгелек,сопақша
1,2,33,2,1Оларды тура және кері санады.Балалар «көршісін тап» ойынын қызығушылықпен ойнады
Екі торсықҮш кесе
1 цифрын,өйткені карточкада бір ғана сопақша бейнеленген3-еу,өйткені карточкада үш дөңгелек бар\2 цифрын,өйткені карточкада екі шаршы бар.
Балалар бағандарды биіктеріне қарай салыстырды
Балалар жаттығу жасайды
Балалар жауап бередіСол жақта –биік,оң жақта-аласа.Биік үймен аласа үйді салыстырады
Біреуінің мойынында қарғыбауы бар,ал екіншіснде жоқ;бірінің құйрығы салбырап тұр,екіншісінің құйрығы көтеріліп тұр;бірінің табаны жоғары қарап тұр,екіншісінің екі құлағы да салбырап тұр.
|