Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    2 бөлім- Менің мектебім

    №174 мектеп гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурмалинов Е.

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Менің мектебім

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.1.2.1 ән айтуда оның сипатына және әндету ережелеріне сәйкес орындау

    1.1.1.2 шулы және музыкалық дыбыстарды ажырату


    Сабақ мақсаттары

    • Оқушыларды «музыкадағы ырғақ» түсінігімен таныстыру;

    • Қысқа және ұзын дыбыстарды есту арқылы ажыратуға, оларды дауыстап айтуға және қимылмен көрсете білуге үйрету;

    • «Сандар туралы» әнін үйрету.

    Бағалау

    критерийлері

    • Оқушылар «музыкадағы ырғақ» түсінігімен танысады;

    • Қысқа және ұзын дыбыстарды есту арқылы ажыратуға, оларды дауыстап айтуға және қимылмен көрсете білуге үйренеді;

    • «Сандар туралы» әнін үйренеді.

    Тілдік мақсаттар


    ырғақ – ритм – rhythm

    қысқа дыбыс – короткий звук – short sound

    ұзақ дыбыс – длинный звук – long sound

    Құндылықтарды

    дарыту

    Ынтымақтастық, құрмет, еңбек және шығармашылық

    Пәнаралық

    байланыстар

    Математика Ырғақ әрқашан есеппен байланысты. Мысалы: марштың ырғағы, бір, екі, үш, төрт есебінде екпінді «бір» және «үш» есебіне береміз.

    Дүниетану Оқушылардан күнделікті сабақ күні немесе бір сабақ туралы ойлауларын сұраңыз. Ырғақтың басы, ортасы мен аяғын мысалы қалай көрсетер еді? Табиғатта да ырғақ бар. Олар қандай?

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Бұл сабақта АКТ дағдылары қолданылмайды

    Алдыңғы білім


    Оқушылар Курвен жүйесі бойынша қол белгілерін қолданады, музыка жайлы өздерінің қарапайым пікірлері мен ұсыныстарын жасайды және талдай біледі, соль, ми ноталарына негізделген әндермен танысты, музыкалық-шулы ұрмалы аспаптарда ойнайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

























    Сабақтың ортасы











































    Сабақтың соңы

    «қайырлы күн»

    «добрый день»

    «good day» сөздеріне музыкалық сәлемдесу


    /Оқушыларды сабақтың тақырыбына бағыттау үшін, амандасулар қысқа және ұзақ дыбыстардан тұруы керек./


    Музыка тыңдау

    Сөзі А.Естеновтікі, музыкасы А.Танидің

    «Сандар туралы әнін» тыңдаңыз. Әндегі қысқа және ұзақ дыбыстарды анықтаңыз..

    • Ән қалай орындалады?

    • Тез немесе баяу?

    • Әннің көңіл-күйі қандай?

    Әннің қысқа ырғағында қолды шапалақтауды, ұзын ырғағында тізені соғуды ұсыныңыз.


    Ырғақ соғу

    Ырғақ- бұл ұзын және қысқа дыбыстардың алмасуы, күшті және әлсіз бөліктерінің алмасуы, олардың бірізділігіндегі дыбыс ұзақтығының байланысы. Ырғақ музыкалық шығарманың жанрымен мінезіне тәуелді. Қысқа және ұзын (ұзақ) дыбыстар – кез-келген ырғақтың негізі. Ырғақ әрқашан есеппен байланысты. Мысалы: марштың ырғағы, бір, екі, үш, төрт есебінде екпінді «бір» және «үш» есебіне береміз.


    оқушылардан сұрау:

    - мектепте ырғақты дыбыс шығаратын қандай зат бар, қандай нәрсе ырғақты қозғалады және ырғақтан тұрады?

    - табиғатта ырғақ бар ма, олар қандай?


    /оқушылардың жауабын тыңдау/


    Практикалық бөлім:

    -Оқушыларға тоқылдақ аспабы беріледі, олар кезекпен өз ырғақтарын ойлап тауып ойнап шығуы керек.

    Сонан соң әр оқушы ойнаған ырғаққа өз есімін немесе мектептегі заттардың атауын қосып айтады.


    Терминдермен жұмыс

    -оқушыларға сөйлейтін қабырғаларда тұрған терминдерді көрсету, қажет болған жағдайтда қарап есіне түсіруге болатыны жайлы айту


    Ырғақтық карталармен жұмыс


    Оқушылар та, те бауындарына ырғақтарды айтады.


    Сонан кейін оқушыларды жұпқа бөлу


    Әр жұпқа ырғақтың түрлі сызбалары салынған флэш-карталар таратылады. / .- қысқа дыбыс ___ - ұзын дыбыс/


    Оқушылар ырғақтық сызбаға сүйеніп мектеп туралы сөздерді ойлап тауып, сол сызбаға сай ырғақпен орындауы қажет


    «Сандар туралы ән» мұғалімнің сүйемелдеуімен орындау.


    Ағасы:

    Болмағанмен еш кемің,

    Сен – үште, мен - бестемін.

    Дұрыс болар үлкенді

    Сыйлап әркез өскенің.


    Інісі:

    Жақсы болып өс деген,

    Ақылыңда қош көрем,

    Айтшы бірақ анықтап,

    Үш деген не, бес деген?


    Ағасы:

    Үш пен бестің арасы

    Қанша болар? Санашы:

    Бір қолдағы бес саусақ

    Ол менмін ғой, қарашы.


    Енді дегбір қашырма,

    Жұм екеуін, жасыр да.

    Санай алсаң қалғанын,

    Шығар сенің жасың да.


    Оқушылар әнді өздеріне музыкалық аспаптармен сүйемелдей отырып орындайды.


    Рефлексия:

    Мен бүгін не білдім?

    Сұрағына оқушылар ауызша жауап береді.


    Балалардың сабақ соңындағы көңіл-күйін білу үшін, мұғалім сыныптың екі жақ қабырғасында тұрған көңілді және көңілсіз смайликті көрсетеді. Оқушылар өз қалаулары бойынша смайликтің қасына барып тұрады.

    Оқушылармен ырғақтық қоштасу

    Тақтада бейнеленген ырғаққа сай «сау болыңыз» деп айту



    Синтезатор













    «Сандар туралы ән» ойын-өлең. Сөзі А.Естеновтікі, музыкасы А.Танидікі
































    тоқылдақ





    қабырғадағы

    терминдер






    Презентация





    Жұптарға арналған сызбалар







    Әннің сөзі




    Музыкалық аспаптар






















    Қабырғадағы смайликтер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында мұғалім көмек қажет ететін кейбір оқушыларға бағдар беріп отырады


    Ырғақтық тапсырманы тез орындап болған кейбір оқушыларға өздерінің ырғақтық сызбасын жасау ұсынылады.


    Өзара бағалау

    Бағалау критерийлері бойынша бағалау



    Жұптық жұмыс барысында сызбаларды дұрыс орындау, ырғақтарды жеке орындау барысында оқушыларды бақылап қалыптасытырушы бағалау жүргізу.


    Қауіпсіздік техникасын сақтау




    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурмалинов Есбол Ерболұлы
    16 Қаңтар 2021
    701
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Менің мектебім

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Менің мектебім

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 бөлім- Менің мектебім №174 мектеп гимназиясы Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нурмалинов Е. Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Менің мектебім Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.1.2.1 ән айтуда оның сипатына және әндету ережелеріне сәйкес орындау 1.1.1.2 шулы және музыкалық дыбыстарды ажырату Сабақ мақсаттары • Оқушыларды «музыкадағы ырғақ» түсінігімен таныстыру; • Қысқа және ұзын дыбыстарды есту арқылы ажыратуға, оларды дауыстап айтуға және қимылмен көрсете білуге үйрету; • «Сандар туралы» әнін үйрету.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    2 бөлім- Менің мектебім

    №174 мектеп гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурмалинов Е.

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Менің мектебім

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1.1.2.1 ән айтуда оның сипатына және әндету ережелеріне сәйкес орындау

    1.1.1.2 шулы және музыкалық дыбыстарды ажырату


    Сабақ мақсаттары

    • Оқушыларды «музыкадағы ырғақ» түсінігімен таныстыру;

    • Қысқа және ұзын дыбыстарды есту арқылы ажыратуға, оларды дауыстап айтуға және қимылмен көрсете білуге үйрету;

    • «Сандар туралы» әнін үйрету.

    Бағалау

    критерийлері

    • Оқушылар «музыкадағы ырғақ» түсінігімен танысады;

    • Қысқа және ұзын дыбыстарды есту арқылы ажыратуға, оларды дауыстап айтуға және қимылмен көрсете білуге үйренеді;

    • «Сандар туралы» әнін үйренеді.

    Тілдік мақсаттар


    ырғақ – ритм – rhythm

    қысқа дыбыс – короткий звук – short sound

    ұзақ дыбыс – длинный звук – long sound

    Құндылықтарды

    дарыту

    Ынтымақтастық, құрмет, еңбек және шығармашылық

    Пәнаралық

    байланыстар

    Математика Ырғақ әрқашан есеппен байланысты. Мысалы: марштың ырғағы, бір, екі, үш, төрт есебінде екпінді «бір» және «үш» есебіне береміз.

    Дүниетану Оқушылардан күнделікті сабақ күні немесе бір сабақ туралы ойлауларын сұраңыз. Ырғақтың басы, ортасы мен аяғын мысалы қалай көрсетер еді? Табиғатта да ырғақ бар. Олар қандай?

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Бұл сабақта АКТ дағдылары қолданылмайды

    Алдыңғы білім


    Оқушылар Курвен жүйесі бойынша қол белгілерін қолданады, музыка жайлы өздерінің қарапайым пікірлері мен ұсыныстарын жасайды және талдай біледі, соль, ми ноталарына негізделген әндермен танысты, музыкалық-шулы ұрмалы аспаптарда ойнайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

























    Сабақтың ортасы











































    Сабақтың соңы

    «қайырлы күн»

    «добрый день»

    «good day» сөздеріне музыкалық сәлемдесу


    /Оқушыларды сабақтың тақырыбына бағыттау үшін, амандасулар қысқа және ұзақ дыбыстардан тұруы керек./


    Музыка тыңдау

    Сөзі А.Естеновтікі, музыкасы А.Танидің

    «Сандар туралы әнін» тыңдаңыз. Әндегі қысқа және ұзақ дыбыстарды анықтаңыз..

    • Ән қалай орындалады?

    • Тез немесе баяу?

    • Әннің көңіл-күйі қандай?

    Әннің қысқа ырғағында қолды шапалақтауды, ұзын ырғағында тізені соғуды ұсыныңыз.


    Ырғақ соғу

    Ырғақ- бұл ұзын және қысқа дыбыстардың алмасуы, күшті және әлсіз бөліктерінің алмасуы, олардың бірізділігіндегі дыбыс ұзақтығының байланысы. Ырғақ музыкалық шығарманың жанрымен мінезіне тәуелді. Қысқа және ұзын (ұзақ) дыбыстар – кез-келген ырғақтың негізі. Ырғақ әрқашан есеппен байланысты. Мысалы: марштың ырғағы, бір, екі, үш, төрт есебінде екпінді «бір» және «үш» есебіне береміз.


    оқушылардан сұрау:

    - мектепте ырғақты дыбыс шығаратын қандай зат бар, қандай нәрсе ырғақты қозғалады және ырғақтан тұрады?

    - табиғатта ырғақ бар ма, олар қандай?


    /оқушылардың жауабын тыңдау/


    Практикалық бөлім:

    -Оқушыларға тоқылдақ аспабы беріледі, олар кезекпен өз ырғақтарын ойлап тауып ойнап шығуы керек.

    Сонан соң әр оқушы ойнаған ырғаққа өз есімін немесе мектептегі заттардың атауын қосып айтады.


    Терминдермен жұмыс

    -оқушыларға сөйлейтін қабырғаларда тұрған терминдерді көрсету, қажет болған жағдайтда қарап есіне түсіруге болатыны жайлы айту


    Ырғақтық карталармен жұмыс


    Оқушылар та, те бауындарына ырғақтарды айтады.


    Сонан кейін оқушыларды жұпқа бөлу


    Әр жұпқа ырғақтың түрлі сызбалары салынған флэш-карталар таратылады. / .- қысқа дыбыс ___ - ұзын дыбыс/


    Оқушылар ырғақтық сызбаға сүйеніп мектеп туралы сөздерді ойлап тауып, сол сызбаға сай ырғақпен орындауы қажет


    «Сандар туралы ән» мұғалімнің сүйемелдеуімен орындау.


    Ағасы:

    Болмағанмен еш кемің,

    Сен – үште, мен - бестемін.

    Дұрыс болар үлкенді

    Сыйлап әркез өскенің.


    Інісі:

    Жақсы болып өс деген,

    Ақылыңда қош көрем,

    Айтшы бірақ анықтап,

    Үш деген не, бес деген?


    Ағасы:

    Үш пен бестің арасы

    Қанша болар? Санашы:

    Бір қолдағы бес саусақ

    Ол менмін ғой, қарашы.


    Енді дегбір қашырма,

    Жұм екеуін, жасыр да.

    Санай алсаң қалғанын,

    Шығар сенің жасың да.


    Оқушылар әнді өздеріне музыкалық аспаптармен сүйемелдей отырып орындайды.


    Рефлексия:

    Мен бүгін не білдім?

    Сұрағына оқушылар ауызша жауап береді.


    Балалардың сабақ соңындағы көңіл-күйін білу үшін, мұғалім сыныптың екі жақ қабырғасында тұрған көңілді және көңілсіз смайликті көрсетеді. Оқушылар өз қалаулары бойынша смайликтің қасына барып тұрады.

    Оқушылармен ырғақтық қоштасу

    Тақтада бейнеленген ырғаққа сай «сау болыңыз» деп айту



    Синтезатор













    «Сандар туралы ән» ойын-өлең. Сөзі А.Естеновтікі, музыкасы А.Танидікі
































    тоқылдақ





    қабырғадағы

    терминдер






    Презентация





    Жұптарға арналған сызбалар







    Әннің сөзі




    Музыкалық аспаптар






















    Қабырғадағы смайликтер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында мұғалім көмек қажет ететін кейбір оқушыларға бағдар беріп отырады


    Ырғақтық тапсырманы тез орындап болған кейбір оқушыларға өздерінің ырғақтық сызбасын жасау ұсынылады.


    Өзара бағалау

    Бағалау критерийлері бойынша бағалау



    Жұптық жұмыс барысында сызбаларды дұрыс орындау, ырғақтарды жеке орындау барысында оқушыларды бақылап қалыптасытырушы бағалау жүргізу.


    Қауіпсіздік техникасын сақтау




    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Музыка Ашық сабақ 1 сынып
    16.01.2021
    701
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурмалинов Есбол Ерболұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации