Менің мектебім.Менің сыныбым.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің мектебім.Менің сыныбым.

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің мектебім.Менің сыныбым.
Материалдың қысқаша нұсқасы

77,78

Сынып: 3Б Күні:

Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім.Менің сыныбым

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Сабақ үстінде мұғалім пайдаланған үйренім сөздер мен сөйленім үлгілерін түсініп, соған лайық жауап беріп, әрекет жасай білу. Сөздердің жуан (а) – жіңішке (ә) әуезін ажырата білу.

Тәрбиелік: Оқушылардың сабаққа, қазақ тілі пәніне қызығушылығын арттыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, тілін дамыту.

Көрнекілігі: суреттер: мектеп, сынып, тақта, бор, орындық, үстел.

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі.

а) сәлемдесу

ә) кезекші сұрақтар

- Сыныпта кім кезекші?

- Сыныпта кім жоқ?

- Бүгін неше сабақ бар?

- Қазір қандай сабақ?

- Сабаққа не керек?

ІІ. Сабақтың мақсатын, барысын түсіндіру.

ІІІ. Суретпен жұмыс. Сұрақ – жауап.

1.Мұғалім сұрақ қояды, оқушылар жауап береді.

2.«Мен саған, сен маған» ойыны.

1 оқушы сұрақ қояды, 2 оқушы жауап береді.

-Мынау не?

-Бұл – мектеп.

-Мектеп неше қабатты?

-Мектеп үш қабатты.

-Мектептің жанында нелер өсіп тұр?

- Мектептің жанында ағаштар өсіп тұр.

-Мектептің жанында не бар?

-Спорт алаңы бар.

ІҮ. Айтылым. 1-тапсырма.

Сұрақтарға жауап бер.

а) жалпы, жеке-жеке

б) жұптық жұмыс

- Сенің атың кім?

- Фамилияң кім?

- Сен қайда барасың?

- Нешінші сыныпта оқисың?

- Мектеп неше қабатты?

- Мектебің қандай?

Ү. Оқылым. 2-тапсырма.

1. өздік жұмыс: оқу, аудару.

2. өлеңді мәнерлеп оқу сайысы.

ҮІ. Жазылым. Өздік жұмыс. 3-тапсырма.

Күн атауларын, уақыт өлшемдерін еске түсіру арқылы жазылым әрекетінде орындату.



ҮІІ. Көмекші есімдерді еске түсіру.

(Үстінде, ішінде, қасында, алдында)


Сергіту сәті.

Қағаз, қалам

Қолға алам.

Мектепке барам.

Оқушы болам,

Тәртіпті болам,

Әдепті болам,

Білімді болам.

Ал, енді анам мақтан!


ҮІІІ. Дауысты А-Ә дыбыстарын айтылуы мен жазылуын айырту мақсатында тапсырмалар орындату:

1. А-Ә дыбыстарының айтылымын және мағынасын меңгеру ( Сөздердің жуан – жіңішке әуезін ажырата білу

Ал «возьми» - Әл «сила»

Сал «положи» - Сәл «чуть - чуть»

Сан «число» - Сән «мода»

Сат «продай» - Сәт «удача»

Ар «честь» - Әр «каждый»

2.«Кім көп біледі?» сөздік ойыны.

3.Өздік жұмысы. Жазылым. 5-тапсырма.


ІХ. «Иә, жоқ» сөздерін меңгерту мақсатында сұрақ – жауап арқылы 6- тапсырманы орындату.

Х. Қорытындылау.

1. сұрақ – жауап.

2. А-Ә дыбыс. мысал келтіру.

3. 2-тапсырма. Өлеңді оқу.

4. көмекші есімдерді атау, сөйлем құрау.


ХІ. 4 тапсырма.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1203
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі