САБАҚ: Қазақ тілі
Мұғалімнің аты-жөні: Абишева
Әлия Зулькарамовна
Сынып: 2 «Л» сынып Мектебі:
№23
|
Бөлім атауы:
|
Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті
|
Сабақтың тақырыбы
|
Менің мысығым
ақ. Бөлім бойынша жиынтық
бағалау.
|
Жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
2.3.5.1. Мұғалімнің көмегімен сөздік,
анықтамалардан қажетті ақпаратты табу.
2.2.5.1. Фильмдер мен тыңдалым материалындағы
сөйлемдерді қолданып, сюжетті суреттеу.
2.5.1.4. Мұғалім көмегімен сөйлеу барысында
есімдіктерді (сілтеу, сұрау) қолдану.
|
Сабақтың мақсаты
|
Білімділік: Тақырыпқа қатысты сөздің мағынасы мен
қолданылу аясын түсіндіре келе қысқа сөйлемдер құратуға
үйрету.
Дамытушылық: Жаңа тақырып аясында берілген қысқа
сөйлемдер бойынша жұмыс істеу арқылы ойлауға, ізденуге
жетелеу.
Тәрбиелік: Шағын мәтіндер арқылы оқушыларды
жануарларға қамқор болуға, оларды қорғауға
тәрбиелеу.
|
Сілтеме:
|
Оқу
бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы
|
Жетістік
критерийлері
|
Оқушының төмен жетістігі: тақырыпқа қатысты
тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, мысығы жайлы ақпарат бере
алады.
Оқушының орташа жетістігі: тақырыпқа қатысты
қысқа сөйлемдерді қолдану арқылы ақпарат бере алады, қазақ тілінде
мысығы туралы айта алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі: тақырыптың мазмұны
бойынша жаңа атауларды қатыстырып сөйлемдер құрай алады, тақырып
аясында тілдік қарым-қатынас құра алады.
|
Жаңа сөздер:
|
Қалай? Мұрт, тырнақ,
тырнайды
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Слайдтар, үй жануарларының суреттері, парақшалар,
смайликтер
|
Оқыту әдістері:
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері»
тренингі, кластер, «Бағдаршам» тәсілі, смайликтер, сергіту
жаттығуы
|
Дереккөздері:
|
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,
сөздік.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу
|
Мұғалім оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызады,
сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.
|
Оқушылар «Шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен
амандасады. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер
айтады.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді.
Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,
бағалайды.
|
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға
жауап береді.
|
Бөлім бойынша жиынтық бағалауды
өткізу
|
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалауды өткізеді.
Орындау уақыты: 20
минут.
|
Сөздердің/сөйлемдердің мағынасын
ажыратады.
Тәуелдік және жіктік жалғауларын орынды
пайдаланады.
|
І. Қызығушылықты
ояту
|
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту
мақсатында мысықтың суретін көрсетеді.
Мұғалім:
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
ІІ. Мағынаны тану
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
А) Мұғалім парақшаға жазылған жаңа сөздермен таныстырады,
аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
Ә)
«Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға
машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.
|
Тыңдалым.
Оқылым.
Жаңа сөздерді, тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу
жүргізеді.
|
|
2.Мәтінмен
жұмыс.
Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады,
сөздердің мағынасын түсіндіреді.
|
Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді
қайталайды.
|
|
3.Оқулықтағы тапсырмалармен
жұмыс.
А) Айтылым. Оқулықтағы 1,3 тапсырманы
орындатады.
Ә)
Оқылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді, өз сөзімен баяндап
айтады.
Оқылым. Сөйлемдерді толықтырып
оқиды.
|
|
4. Сергіту
сәті.
Қимылмен көрсете отырып, сергіту жаттығуын
жасатады.
Тікірейіп құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып, керіліп,
Беті-қолын жуады.
Мяу-мяу.
|
Мұғалімнің қимылын қайталап, сергіту жаттығуын
жасайды.
|
ІІІ. Ой толғаныс
|
«Менің мысығым» тақырында кластер
құрғызады.
|
Кластер құрады.
|
ІV. Бекіту
|
А)
Жазу дәптерімен жұмыс.
|
Жазу дәптерінде берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
V. Бағалау
|
Формативті бағалау
|
«Бағдаршам» тәсілі бойынша
бағаланады.
|
VІ. Үйге тапсырма
|
Оқулықтағы 4-тапсырманы
орындау.
|
|
VІІ. Рефлексия
|
Мұғалім оқушыларға түрлі смайликтер таратып
береді.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер
арқылы көрсетеді.
|