«Менің ойыншықтарым»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Менің ойыншықтарым»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне, көлеміне қарай ажырата білуге үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Тәрбиеші: Шалхарбаева Ардақ Тлеуғабылқызы


Кішітоп «Құлыншақ» тобы

Білім беру саласы:Таным

Тақырыбы: «Менің ойыншықтарым»

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру

Мақсаты:

1. Балаларға ойыншықтар туралы түсіндіру.
2. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне, көлеміне қарай ажырата білуге үйрету.
3. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Ойыншық - игрушка

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Балдырған баламыз,
Қашан да, қайда да,
Сенімді біз боламыз.
Себебі біз достармыз!
:
1. Әңгіме жүргізу:
Балалар, қараңдаршы қандай әдемі, әсем ойыншықтар! Біз бүгін осы ойыншықтар туралы әңгімелесеміз.
- Балалар ойыншықтарды бірнеше түрге бөлеміз: қатты, жұмсақ, резеңке. Қатты ойыншықтарға машина, ұшақ, пойыз, ал, жұмсақ ойыншықтарға: аю, қоян, түлкі жатады. Резеңке ойыншықтардың жүмсағыда қаттысы да болады.
2. Ғажайып сәт.
Есік қағылады. Топқа бауырсақ кіреді
- Балалар, бізге қонақ келіпті, кім екен? Сәлеметсіңдер ме, балалар, мен атам мен апамнан ойнап жүріп адасып қалдым, сендерге маған көмектесесіңдер ме?
- Балалар, бауырсақ қай ертегіде кездеседі?
- Бауырсаққа кімдер кездеседі?
Сендер бауырсаққа көмектесу үшін осы кейіпкерлердің әр түрлі тапсырмалары бар екен. Сол тапсырмаларды орындасаңдар ғана бауырсақ атасымен апасын таба алады.
Бауырсаққа бірінші кім кездеседі.
1. Қоян: «Ойыншықтарды сипаттап, түстерін пішіндерін айтып бер»

2. Қасқар: Ойын: «Кім жылдам»
Шарты: Ойыншықтарды көрсеткенде олардың аттарын жылдам айту керек.
3. Аю:

Алақай балалар, бауырсақ атасы мен апасына келді.
4. Енді з апа мен ата, барлығымыз Дьнеш блоктарын пайдаланып ойыншықтар құрастырайық. Ол үшін бірнеше топқа бөлініп алайық.
Сергіту сәті
Дидактикалық ойын
Әр топтың ойыншығы әр түрлі болсын.
Біздерде бар қуыршақ,
Бұзау, қозы, құлыншақ.
Ойыншықтар ұйықтайды,
Әмір беріп бұйырсақ.
Ойыншық - игрушка

Рефлекстік – түзетушілік
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ойыншықтардың атын, түрін, түсін, көлемін ажырата біледі.
Нені игереді: Ойыншық түрлері туралы білімдерін толықтырып, ойыншықтарды дұрыс қолдана білу дағдыларын игереді.
Нені біледі: Ойыншықтар және олардың неден жасалатыны туралы мәліметтерді меңгереді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2020
485
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі