Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Тәрбиеші: Шалхарбаева Ардақ Тлеуғабылқызы
Кішітоп «Құлыншақ» тобы
Білім беру саласы:Таным
Тақырыбы: «Менің ойыншықтарым»
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Мақсаты:
1. Балаларға ойыншықтар туралы
түсіндіру.
2. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне,
көлеміне қарай ажырата білуге үйрету.
3. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Ойыншық - игрушка
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Балдырған баламыз,
Қашан да, қайда да,
Сенімді біз боламыз.
Себебі біз достармыз!
:
1. Әңгіме жүргізу:
Балалар, қараңдаршы қандай әдемі, әсем ойыншықтар! Біз бүгін осы
ойыншықтар туралы әңгімелесеміз.
- Балалар ойыншықтарды бірнеше түрге бөлеміз: қатты, жұмсақ,
резеңке. Қатты ойыншықтарға машина, ұшақ, пойыз, ал, жұмсақ
ойыншықтарға: аю, қоян, түлкі жатады. Резеңке ойыншықтардың
жүмсағыда қаттысы да болады.
2. Ғажайып сәт.
Есік қағылады. Топқа бауырсақ кіреді
- Балалар, бізге қонақ келіпті, кім екен? Сәлеметсіңдер ме,
балалар, мен атам мен апамнан ойнап жүріп адасып қалдым, сендерге
маған көмектесесіңдер ме?
- Балалар, бауырсақ қай ертегіде кездеседі?
- Бауырсаққа кімдер кездеседі?
Сендер бауырсаққа көмектесу үшін осы кейіпкерлердің әр түрлі
тапсырмалары бар екен. Сол тапсырмаларды орындасаңдар ғана бауырсақ
атасымен апасын таба алады.
Бауырсаққа бірінші кім кездеседі.
1. Қоян: «Ойыншықтарды сипаттап, түстерін пішіндерін айтып бер»
2. Қасқар: Ойын: «Кім жылдам»
Шарты: Ойыншықтарды көрсеткенде олардың аттарын жылдам айту
керек.
3. Аю:
Алақай балалар, бауырсақ атасы мен апасына келді.
4. Енді з апа мен ата, барлығымыз Дьнеш блоктарын пайдаланып
ойыншықтар құрастырайық. Ол үшін бірнеше топқа бөлініп алайық.
Сергіту сәті
Дидактикалық ойын
Әр топтың ойыншығы әр түрлі болсын.
Біздерде бар қуыршақ,
Бұзау, қозы, құлыншақ.
Ойыншықтар ұйықтайды,
Әмір беріп бұйырсақ.
Ойыншық - игрушка
Рефлекстік – түзетушілік
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ойыншықтардың атын, түрін, түсін, көлемін ажырата
біледі.
Нені игереді: Ойыншық түрлері туралы білімдерін толықтырып,
ойыншықтарды дұрыс қолдана білу дағдыларын игереді.
Нені біледі: Ойыншықтар және олардың неден жасалатыны туралы
мәліметтерді меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Менің ойыншықтарым»
«Менің ойыншықтарым»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Тәрбиеші: Шалхарбаева Ардақ Тлеуғабылқызы
Кішітоп «Құлыншақ» тобы
Білім беру саласы:Таным
Тақырыбы: «Менің ойыншықтарым»
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Мақсаты:
1. Балаларға ойыншықтар туралы
түсіндіру.
2. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне,
көлеміне қарай ажырата білуге үйрету.
3. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Ойыншық - игрушка
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Балдырған баламыз,
Қашан да, қайда да,
Сенімді біз боламыз.
Себебі біз достармыз!
:
1. Әңгіме жүргізу:
Балалар, қараңдаршы қандай әдемі, әсем ойыншықтар! Біз бүгін осы
ойыншықтар туралы әңгімелесеміз.
- Балалар ойыншықтарды бірнеше түрге бөлеміз: қатты, жұмсақ,
резеңке. Қатты ойыншықтарға машина, ұшақ, пойыз, ал, жұмсақ
ойыншықтарға: аю, қоян, түлкі жатады. Резеңке ойыншықтардың
жүмсағыда қаттысы да болады.
2. Ғажайып сәт.
Есік қағылады. Топқа бауырсақ кіреді
- Балалар, бізге қонақ келіпті, кім екен? Сәлеметсіңдер ме,
балалар, мен атам мен апамнан ойнап жүріп адасып қалдым, сендерге
маған көмектесесіңдер ме?
- Балалар, бауырсақ қай ертегіде кездеседі?
- Бауырсаққа кімдер кездеседі?
Сендер бауырсаққа көмектесу үшін осы кейіпкерлердің әр түрлі
тапсырмалары бар екен. Сол тапсырмаларды орындасаңдар ғана бауырсақ
атасымен апасын таба алады.
Бауырсаққа бірінші кім кездеседі.
1. Қоян: «Ойыншықтарды сипаттап, түстерін пішіндерін айтып бер»
2. Қасқар: Ойын: «Кім жылдам»
Шарты: Ойыншықтарды көрсеткенде олардың аттарын жылдам айту
керек.
3. Аю:
Алақай балалар, бауырсақ атасы мен апасына келді.
4. Енді з апа мен ата, барлығымыз Дьнеш блоктарын пайдаланып
ойыншықтар құрастырайық. Ол үшін бірнеше топқа бөлініп алайық.
Сергіту сәті
Дидактикалық ойын
Әр топтың ойыншығы әр түрлі болсын.
Біздерде бар қуыршақ,
Бұзау, қозы, құлыншақ.
Ойыншықтар ұйықтайды,
Әмір беріп бұйырсақ.
Ойыншық - игрушка
Рефлекстік – түзетушілік
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ойыншықтардың атын, түрін, түсін, көлемін ажырата
біледі.
Нені игереді: Ойыншық түрлері туралы білімдерін толықтырып,
ойыншықтарды дұрыс қолдана білу дағдыларын игереді.
Нені біледі: Ойыншықтар және олардың неден жасалатыны туралы
мәліметтерді меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













