Материалдар / Менің Отаным Қазақстан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің Отаным Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаңа оқу бағдарламасы бойынша жасалған, мұғалімдерге арналған көптеген әдіс-тәсілдері бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2018
543
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:______________
Бөлім: Менің Отаным ҚазақстанСабақ № 38Сабақтың тақырыбы: Жүсіпбек Аймауытов. Қартқожаның туған жері.Мұғалімнің аты-жөні:Сүлейменова Ж.Күні: 6.12.2018
СЫНЫП: 2 «В»

Қатысқан оқушылар саны: 24

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіӨз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді.Мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстырады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы білімТуған жердің қадірін, Отан туралы мақал-мәтелдерді біледі.
Тілдік мақсатМәтінмен жұмыс жасайды. Мәтінді талдайды, әр бөлікке ат қояды.
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Сабақтың басы5 минутПсихологиялық тренинг.Әрбір адам? Туысым,досым,жұрағат.Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат.Әрбір ісің? Тірек,тірлік,адамдық.Әрбір сөзің? Шындық,бірлік,адалдық.Сәлеметсіздерме балалар. Бүгін аптаның қай күні?Бейсенбі күніміз сәтті болсын!Топқа бөлу. Сөздер арқылы: қуныш,шаттық,бақыт,татулық.1-топ. қуаныш2-топ. шаттық3-топ. бақыт4-топ. татулықБалалар күнделікті сабақта біз қалай жұмыс жасаймыз?Олай болса топ ережелерін еске түсірейік.Топпен жұмысты бастамас бұрын топ басшыларын сайлап, бір-бірімізге сәттілік тілеп алайық. Топта тәртіп сақтап,сабаққа белсенділікпен қатысайық.Топ ережесі 1.Бірін-бірі тыңдау2.Ұйымшылдық 3.Белсене қатысу4.Ақылдасып жұмыс істеу.5.Топтық шешім қабылдау

қуныш,шаттық,бақыт, татулық сөздері жазылған парақтар
Сабақтың ортасы5мин





















































5 мин





















10мин







































Мағынаны ажыратуОй қозғау.Оқушыларға оқулықтағы сөзжұмбақты шешкізу.Тақырыпты болжау.Осы сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжауМақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып жетістік критерийі анықталады.Сөзжұмбақ шешкізу. «Отан» 1.Қалың ағаш өсетін нулы жер қалай аталады?2.Отбасыңдағы әке атауы.3.Ел сөзін тағы қалай атауға болады?4.Мемлекеттік рәміздердің бірі?1.ОРМАН2.ОТАҒАСЫ3.ХАЛЫҚ4.ГимнАдамға неге туған жері ыстық болады?Ұжымдық жұмысОтан сөзін басқаша қалай айтуға болады? (Туған жер,атамекен,туған өлке,туған ел) Отан дегеніміз - адамның туып өскен жері,туған туыстарымен тұратын атамекені.Отансыз адам болмайды.Біз Мәңгілік елге айналу үшін әрқайсымыз Отанымыздың көркеюіне өз үлесімізді қосуымыз керек.-Ендеше көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып оқиық.Дәптермен жұмыс.Менің ....... – Қазақстан.Менің Отаным – Қазақстан.-Олай болса Отан туралы Мұқағали Мақатаевтың өлеңін видеожазбадан тындайық. - Видеожазба ұнады ма? Қандай сезімде болдыңдар? Не туралы болды?-Осы бейнебаян арқылы бүгінде күннен күнге дамып келе жатқан елімізді көріп, еліміздің дамуында үлкен еңбегі бар.Туған жер – адам өмірінде киелі орын алады. Нақты осы жер оны елімен, өткенмен және болашақпен байланыстырады. Міне, сондықтан да тіпті балалық шақтан бастап-ақ адамда отанға деген махаббат сезімі оянады. Әрбіріміз үшін Отан ошақ басынан басталады: туған жер, туған көше, туған қала немесе мен үшін туған кент. Біздің Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Бейбітшілік пен достастықта, татулықта бірге жұмыла отырып, қызметтің әр түрлі саласында қазақтар мен орыстар, татарлар мен немістер, украиндер мен кәрістер...еңбектенуде.Тұңғыш президентіміз кім? Тұңғыш президент күні қай күн?Қартқожаның туған жерін қалай жақсы көретінін білгілерің келе ме? Әңгімені оқымас бұрын сөздікке назар аударайық.а) Сөздік жұмысы.Қотан –қой кіретін үй маңы.Үй басы – әр үйЕт бауыр жақын – өте жақын туыс.Шерсіз – қайғы – мұңсыз.Балапан жүректі – сәби, жас жүректі.Қас қарайды – кеш болды.Жетесіз – ақылсыз.ә) Тыңдалым.Мәтінді электронды оқулықтан тыңдату. Оқушыларға оқыту (жеке, топпен, терме, тізбектей).Мазмұнын қысқаша баяндау.Кері байланыс:
  • Әңгіме кім туралы?
  • Мәтін неше бөліктен тұрады?
  • Қартқожа өз туған жерін қалай сипаттаған?
  • Сендер өз туған жерлеріңді қалай сипаттар едіңдер?
  • Дескриптор:
  • Әңгіме не туралы екенін өз түсінігімен айтады.
  • Мәтін неше бөліктен тұратынын талдайды.
  • Қартқожаның туған жерін сипаттайды.






  • Оқулық,мәтіндер.







    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер











    Электрондықоқулық





    видеоролик































    Ж. Аймауытов





    Электрондықоқулық

    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Жаса Қазақстан"

    Оқушылар ән айтып, сергіп қалады.
    5 мин



















































    5 мин













    Топтық жұмыс 1-топ. Туған жер туралы шағын мәтін құрау.2-топ. 5 жолды өлең стратегиясы1. Зат есім. Туған жер2. Сын есім. Кең байтақ, ыстық, үлкен, ұлан-ғайыр3. Сүйеді, қадірлейді, құрметтейді4. Сөйлем. «Неткен сұлу, неткен көркем осы менің туған өлкем»5. Синоним «Атамекен»3-топ. «Зердесіз», «шерсіз», «жетесіз» сөздеріне қарама-қарсы мәндегі қатарды табу. Зердесіз – зерделі, ойлы Шерсіз – қайғылы, мұңды Жетесіз – текті, көргенді, әдепті. 4-топ. Мәтіндегі көркем сөздерді тап. Қоңырсыған сүт, қайнатқан қаймақ иісі, түтіннің иісі, күлімсі шуаш иісіБағалау: Топтар бірін-бірі «смайлик, бас бармақ» әдісі арқылы бағалайдыКері байланыс:
  • Әр адамға туған жері не себепті ыстық болады?
  • Көркем сөздерді ата.
  • Қазақстан қандай мемлекет?
  • Зерделі, ойлы дегенді қалай түсінесің?
  • Дескриптор:
  • Көркем сөздерді атайды.
  • Туған жер туралы мәтін құрайды.
  • «Қазақстан» тақырыбында «5 жолды өлең» құрайды.
  • «Зердесіз», «шерсіз», «жетесіз» сөздеріне қарама-қарсы сөздерді табады.
  • Бағалау: Смайлик арқылы бағалау

    Жұптық жұмыс. Туған жер туралы мақал-мәтелдер жинақтау Кері байланыс:
  • Туған жер туралы мақал-мәтелді ата.
  • Дескриптор: Туған жер туралы мақал-мәтелдерді атайды.
  • Бағалау: Жұптар бірін-бірі «от шашу» әдісі бойынша бағалайды










    Сюжетті суреттер























    Сюжетті суреттер
    Сабақтың соңы3 мин

    «Шашылған әріптер» әдісі арқылы оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрау.



    Өлең жолдарын аяқтау.Кең жазық Отан мекенім, Сен де өсіп көктедім Сені қорғау парызым, Мұны біліп өтемін.Рефлексия «Блоб ағашына» стикерді жапсырады.




    Шашылған әріптер







    Түрлі түсті стикерлер
    Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
    Саралау Топтық жұмыс барысында қолдау көрсету, саралаудың қолдау түрі орын алады. Оқушылардың сөздік қоры молайып, сөйлеу дағдысы қалыптасты.Жеке жұмыс бойынша берілген тапсырма арқылы ойлау қабілеттеріі артты. Балалар суреттер бойынша әңгімелеуге төселді. Ұжыммен тәжірибені көру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы байқалды.Бағалау Өзін-өзі бағалау.Өзара бағалауМұғалімнің бағалауы (смайликтермен бағалау, мадақтау, бармақпен бағалау арқылы оқушыларды ынталандырамын)Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысСөзде қанша дыбыс,қанша буын санауда барысында қазақ тілімен,сергіту сәтін жасағанда музыка пәнімен байланыс.Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңінде электронды оқулықпен жұмыс орнады.Топтық жұмыс кезінде рухани, адамгершілікке, ұйымшылдыққа, жаңашылдыққа үйренеді.

    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?





    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не б
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!