Бекітілді:______________
|
Бөлім: Менің Отаным Қазақстан Сабақ № 38 Сабақтың тақырыбы: Жүсіпбек Аймауытов. Қартқожаның туған жері. |
Мұғалімнің аты-жөні:Сүлейменова Ж. Күні: 6.12.2018 |
||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: 24 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді. Мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Туған жердің қадірін, Отан туралы мақал-мәтелдерді біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Мәтінмен жұмыс жасайды. Мәтінді талдайды, әр бөлікке ат қояды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық тренинг. Әрбір адам? Туысым,досым,жұрағат. Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат. Әрбір ісің? Тірек,тірлік,адамдық. Әрбір сөзің? Шындық,бірлік,адалдық. Сәлеметсіздерме балалар. Бүгін аптаның қай күні? Бейсенбі күніміз сәтті болсын! Топқа бөлу. Сөздер арқылы: қуныш,шаттық,бақыт,татулық. 1-топ. қуаныш 2-топ. шаттық 3-топ. бақыт 4-топ. татулық Балалар күнделікті сабақта біз қалай жұмыс жасаймыз? Олай болса топ ережелерін еске түсірейік. Топпен жұмысты бастамас бұрын топ басшыларын сайлап, бір-бірімізге сәттілік тілеп алайық. Топта тәртіп сақтап,сабаққа белсенділікпен қатысайық. Топ ережесі 1.Бірін-бірі тыңдау 2.Ұйымшылдық 3.Белсене қатысу 4.Ақылдасып жұмыс істеу. 5.Топтық шешім қабылдау |
қуныш, шаттық, бақыт, татулық сөздері жазылған парақтар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5мин 5 мин 10мин |
Мағынаны ажырату Ой қозғау. Оқушыларға оқулықтағы сөзжұмбақты шешкізу. Тақырыпты болжау.Осы сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжау Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып жетістік критерийі анықталады. Сөзжұмбақ шешкізу. «Отан» 1.Қалың ағаш өсетін нулы жер қалай аталады? 2.Отбасыңдағы әке атауы. 3.Ел сөзін тағы қалай атауға болады? 4.Мемлекеттік рәміздердің бірі? 1.ОРМАН 2.ОТАҒАСЫ 3.ХАЛЫҚ 4.Гимн Адамға неге туған жері ыстық болады? Ұжымдық жұмыс
Отан
сөзін басқаша қалай айтуға болады? (Туған
жер,атамекен,туған өлке,туған
ел) Отан
дегеніміз - адамның туып өскен жері,туған
туыстарымен тұратын атамекені.Отансыз адам болмайды.Біз Мәңгілік
елге айналу үшін әрқайсымыз Отанымыздың көркеюіне өз үлесімізді
қосуымыз керек.
Дәптермен
жұмыс.
Менің Отаным –
Қазақстан. Туған жер – адам өмірінде киелі орын алады. Нақты осы жер оны елімен, өткенмен және болашақпен байланыстырады. Міне, сондықтан да тіпті балалық шақтан бастап-ақ адамда отанға деген махаббат сезімі оянады. Әрбіріміз үшін Отан ошақ басынан басталады: туған жер, туған көше, туған қала немесе мен үшін туған кент. Біздің Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Бейбітшілік пен достастықта, татулықта бірге жұмыла отырып, қызметтің әр түрлі саласында қазақтар мен орыстар, татарлар мен немістер, украиндер мен кәрістер...еңбектенуде. Тұңғыш президентіміз кім? Тұңғыш президент күні қай күн? 2. Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, публицист, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. Қартқожаның туған жерін қалай жақсы көретінін білгілерің келе ме? Әңгімені оқымас бұрын сөздікке назар аударайық. а) Сөздік жұмысы. Қотан –қой кіретін үй маңы. Үй басы – әр үй Ет бауыр жақын – өте жақын туыс. Шерсіз – қайғы – мұңсыз. Балапан жүректі – сәби, жас жүректі. Қас қарайды – кеш болды. Жетесіз – ақылсыз. ә) Тыңдалым. Мәтінді электронды оқулықтан тыңдату. Оқушыларға оқыту (жеке, топпен, терме, тізбектей). Мазмұнын қысқаша баяндау. Кері байланыс:
Дескриптор:
|
Оқулық, мәтіндер. Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Электрондық оқулық видеоролик
Ж. Аймауытов Электрондық оқулық |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Жаса Қазақстан"
|
Оқушылар ән айтып, сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 мин 5 мин |
Топтық жұмыс 1-топ. Туған жер туралы шағын мәтін құрау.
2-топ. 5 жолды өлең
стратегиясы
3-топ. «Зердесіз», «шерсіз», «жетесіз» сөздеріне
қарама-қарсы мәндегі қатарды
табу. 4-топ. Мәтіндегі көркем сөздерді тап. Қоңырсыған сүт, қайнатқан қаймақ иісі, түтіннің иісі, күлімсі шуаш иісі Бағалау: Топтар бірін-бірі «смайлик, бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды Кері байланыс:
Дескриптор:
Бағалау: Смайлик арқылы бағалау Жұптық жұмыс. Туған жер туралы мақал-мәтелдер жинақтау Кері байланыс:
Бағалау: Жұптар бірін-бірі «от шашу» әдісі бойынша бағалайды |
Сюжетті суреттер
Сюжетті суреттер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
«Шашылған әріптер» әдісі арқылы оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрау.
Өлең жолдарын аяқтау. Кең жазық Отан мекенім, Сен де өсіп көктедім Сені қорғау парызым, Мұны біліп өтемін. Рефлексия «Блоб ағашына» стикерді жапсырады. |
Шашылған әріптер
Түрлі түсті
стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау Топтық жұмыс барысында қолдау көрсету, саралаудың қолдау түрі орын алады. Оқушылардың сөздік қоры молайып, сөйлеу дағдысы қалыптасты.Жеке жұмыс бойынша берілген тапсырма арқылы ойлау қабілеттеріі артты. Балалар суреттер бойынша әңгімелеуге төселді. Ұжыммен тәжірибені көру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы байқалды. |
Бағалау Өзін-өзі бағалау. Өзара бағалау Мұғалімнің бағалауы (смайликтермен бағалау, мадақтау, бармақпен бағалау арқылы оқушыларды ынталандырамын) |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Сөзде қанша дыбыс,қанша буын санауда барысында қазақ тілімен, сергіту сәтін жасағанда музыка пәнімен байланыс. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңінде электронды оқулықпен жұмыс орнады. Топтық жұмыс кезінде рухани, адамгершілікке, ұйымшылдыққа, жаңашылдыққа үйренеді.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің Отаным Қазақстан
Менің Отаным Қазақстан
Бекітілді:______________
|
Бөлім: Менің Отаным Қазақстан Сабақ № 38 Сабақтың тақырыбы: Жүсіпбек Аймауытов. Қартқожаның туған жері. |
Мұғалімнің аты-жөні:Сүлейменова Ж. Күні: 6.12.2018 |
||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: 24 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді. Мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Туған жердің қадірін, Отан туралы мақал-мәтелдерді біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Мәтінмен жұмыс жасайды. Мәтінді талдайды, әр бөлікке ат қояды. |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық тренинг. Әрбір адам? Туысым,досым,жұрағат. Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат. Әрбір ісің? Тірек,тірлік,адамдық. Әрбір сөзің? Шындық,бірлік,адалдық. Сәлеметсіздерме балалар. Бүгін аптаның қай күні? Бейсенбі күніміз сәтті болсын! Топқа бөлу. Сөздер арқылы: қуныш,шаттық,бақыт,татулық. 1-топ. қуаныш 2-топ. шаттық 3-топ. бақыт 4-топ. татулық Балалар күнделікті сабақта біз қалай жұмыс жасаймыз? Олай болса топ ережелерін еске түсірейік. Топпен жұмысты бастамас бұрын топ басшыларын сайлап, бір-бірімізге сәттілік тілеп алайық. Топта тәртіп сақтап,сабаққа белсенділікпен қатысайық. Топ ережесі 1.Бірін-бірі тыңдау 2.Ұйымшылдық 3.Белсене қатысу 4.Ақылдасып жұмыс істеу. 5.Топтық шешім қабылдау |
қуныш, шаттық, бақыт, татулық сөздері жазылған парақтар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5мин 5 мин 10мин |
Мағынаны ажырату Ой қозғау. Оқушыларға оқулықтағы сөзжұмбақты шешкізу. Тақырыпты болжау.Осы сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжау Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып жетістік критерийі анықталады. Сөзжұмбақ шешкізу. «Отан» 1.Қалың ағаш өсетін нулы жер қалай аталады? 2.Отбасыңдағы әке атауы. 3.Ел сөзін тағы қалай атауға болады? 4.Мемлекеттік рәміздердің бірі? 1.ОРМАН 2.ОТАҒАСЫ 3.ХАЛЫҚ 4.Гимн Адамға неге туған жері ыстық болады? Ұжымдық жұмыс
Отан
сөзін басқаша қалай айтуға болады? (Туған
жер,атамекен,туған өлке,туған
ел) Отан
дегеніміз - адамның туып өскен жері,туған
туыстарымен тұратын атамекені.Отансыз адам болмайды.Біз Мәңгілік
елге айналу үшін әрқайсымыз Отанымыздың көркеюіне өз үлесімізді
қосуымыз керек.
Дәптермен
жұмыс.
Менің Отаным –
Қазақстан. Туған жер – адам өмірінде киелі орын алады. Нақты осы жер оны елімен, өткенмен және болашақпен байланыстырады. Міне, сондықтан да тіпті балалық шақтан бастап-ақ адамда отанға деген махаббат сезімі оянады. Әрбіріміз үшін Отан ошақ басынан басталады: туған жер, туған көше, туған қала немесе мен үшін туған кент. Біздің Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Бейбітшілік пен достастықта, татулықта бірге жұмыла отырып, қызметтің әр түрлі саласында қазақтар мен орыстар, татарлар мен немістер, украиндер мен кәрістер...еңбектенуде. Тұңғыш президентіміз кім? Тұңғыш президент күні қай күн? 2. Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, публицист, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. Қартқожаның туған жерін қалай жақсы көретінін білгілерің келе ме? Әңгімені оқымас бұрын сөздікке назар аударайық. а) Сөздік жұмысы. Қотан –қой кіретін үй маңы. Үй басы – әр үй Ет бауыр жақын – өте жақын туыс. Шерсіз – қайғы – мұңсыз. Балапан жүректі – сәби, жас жүректі. Қас қарайды – кеш болды. Жетесіз – ақылсыз. ә) Тыңдалым. Мәтінді электронды оқулықтан тыңдату. Оқушыларға оқыту (жеке, топпен, терме, тізбектей). Мазмұнын қысқаша баяндау. Кері байланыс:
Дескриптор:
|
Оқулық, мәтіндер. Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Электрондық оқулық видеоролик
Ж. Аймауытов Электрондық оқулық |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Жаса Қазақстан"
|
Оқушылар ән айтып, сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 мин 5 мин |
Топтық жұмыс 1-топ. Туған жер туралы шағын мәтін құрау.
2-топ. 5 жолды өлең
стратегиясы
3-топ. «Зердесіз», «шерсіз», «жетесіз» сөздеріне
қарама-қарсы мәндегі қатарды
табу. 4-топ. Мәтіндегі көркем сөздерді тап. Қоңырсыған сүт, қайнатқан қаймақ иісі, түтіннің иісі, күлімсі шуаш иісі Бағалау: Топтар бірін-бірі «смайлик, бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды Кері байланыс:
Дескриптор:
Бағалау: Смайлик арқылы бағалау Жұптық жұмыс. Туған жер туралы мақал-мәтелдер жинақтау Кері байланыс:
Бағалау: Жұптар бірін-бірі «от шашу» әдісі бойынша бағалайды |
Сюжетті суреттер
Сюжетті суреттер
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
«Шашылған әріптер» әдісі арқылы оқушылардан бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрау.
Өлең жолдарын аяқтау. Кең жазық Отан мекенім, Сен де өсіп көктедім Сені қорғау парызым, Мұны біліп өтемін. Рефлексия «Блоб ағашына» стикерді жапсырады. |
Шашылған әріптер
Түрлі түсті
стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау Топтық жұмыс барысында қолдау көрсету, саралаудың қолдау түрі орын алады. Оқушылардың сөздік қоры молайып, сөйлеу дағдысы қалыптасты.Жеке жұмыс бойынша берілген тапсырма арқылы ойлау қабілеттеріі артты. Балалар суреттер бойынша әңгімелеуге төселді. Ұжыммен тәжірибені көру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы байқалды. |
Бағалау Өзін-өзі бағалау. Өзара бағалау Мұғалімнің бағалауы (смайликтермен бағалау, мадақтау, бармақпен бағалау арқылы оқушыларды ынталандырамын) |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Сөзде қанша дыбыс,қанша буын санауда барысында қазақ тілімен, сергіту сәтін жасағанда музыка пәнімен байланыс. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңінде электронды оқулықпен жұмыс орнады. Топтық жұмыс кезінде рухани, адамгершілікке, ұйымшылдыққа, жаңашылдыққа үйренеді.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















