Мотивациялық-
қозғаушылық
|
«Марш» (А. Затаевич)әуенін ойнатып,
балаларғаәуен екпінін сезіне жүруді ұсынады.
Бір, екі,
үш!
Бойға жинап
күш.
Шыныгачыз
таңертең,
Ағалардай
Отанға
Ұлан болам мен
ертең!
Тізені жоғары көтере
нықбасып, арқаларын түзу
ұстауларын қадағалайды.
|
Әуен екпінімен нықбасып,
ырғақты
сезіне
жүругеталпынады.
Тізелерін
көтере,мақтанышпен жүріп,өлең жолдарын қосыла
айтады.
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
|
Балаларға түрлі
түстіжалаушалар береді.«Жалаушамен
би»(Е.Брусиловский)орындалып, би қимылдарын
көрсетеді. Жалаушаныбірдей
қозғап, біргеқозғауларын бақылайды.
«Марш» (А. Затаевич) қайта
ойналып, балаларға әуен
екпінімен жүруді
ұсынады.
Маршпен адымдап
жүреміз,
Ержетіп, өсіп келеміз!
-деп марш
екпінімен жүріп,
орындықтарға отыруларын
сұрайды.
Қалалардың, еліміздің
сұлутабиғатын бейнелейтін
суреттерді
көрсетеді.Балаларды суретке қарап әңгімелеуге, ойларын
толықжеткізуге дағдыландырады.
Жайнаган сансыз қаласы,
Жайқалган жомарт даласы,
Ел-Отан біздің кең-байтақ,
Отанның біздер баласы.(Қ. Шаңғытбаев)
Балалардан Отан, туған
жертуралы білетін өлеңдерін
сұрап, белсене
қатысқанбалаларды мақтайды.
Отан - менің
ата-анам,
Отан - досым, бауырым.
Отан - өлкем, астанам,
Отан - туған ауылым.(С.Оспанов)
- Кең-байтақ Отанымызтуралы ақын
ағаларымызосылай жырлайды.
Ән тыңдау: «Отан -ортақ үйіміз»
(Д.Ботбай,
Е.
Өтетілеуұлы).
- Бұл әннің көңіл
күйіқандай?
- Ән мазмұнында не
туралыайтылады?
- Сен өз Отаныңды
жақсыкөресің бе? - деген сұрақтар
қою арқылы балалардыңОтан
туралы түсінік-ұғымын
кеңейте
түседі.
Дауысымыз
әдемі,
Шықсын
созыла.
Әндетейік енді
біз.
Бірге
қосыла!
Дауыс жаттыгуы:«Алтын
күн». Дауысырғақтарына мән беретыңдалады.
Ән үйрену:
«МеніңОтаным» (Ө.Байділдаев,Б.Ысқақов).
Әнді таныстырып,
балаларкомпозиторы Ө.Байділдаев
туралы әңгімелейді,
суретінкөрсетеді.Әнді орындап, сипатын,мәтінін әңгімелеуге
ықпалетеді.
- Ән не туралы?
- Сендерге ән ұнады ма?Бірге айтуды
ұсынады.
Қысылып еш саспайық,
Қызық ойын
бастайық!
Ойын: «Тақия тастамақ».
|
Жалаушалардыұстап, 4-5
қатарға
тұрады.Көрсетілген
биимылдарынқайталайды.Жалаушаныжелбірете жоғарыкөтереді, оңға,солға
бұрылып,бірге қимылдауға тырысады.
Маршекпінін
сезінежүреді.Суреттерге назараударып, қызыға
қарайды.
Өздері білетінқалалар
немесе өзі
туған ауыл, қала туралы
әңгімелейді.
Балалар жатқабілетін
тақпақ,өлеңдерін жарысаайтады, бір-бірінеқошемет көрсетіп,қол
шапалақтайды.
Тақпақты
қайталапайтады.
Жаттауға
талпынады.
«Менің Отаным»атты слайдты
немесесурет көрмесін
тамашалайды.
Әнді ықыласпентыңдап,
әсерленеді.Ән мазмұнын
әңгімелеп беруге
әрекеттенеді.
Туған жеріне деген
сүйіспеншіліктерін
жеткізуге
тырысады.
|