"Менің отбасым"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Менің отбасым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға Отбасы модулінің бір бөлімі өз отбасы туралы мәліметті айта білуге үйрету. Сабағымда әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың таным білімін, терең білуге жетеледім. Сабағымда жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құрастыруға үйреттім. оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыттым. Үлкенді сыйлауға кішіні қорғауға тәрбиеледім. сабағымда сергіту сәтін әр түрлі ойын арқылы өткіздім. Сабақ оқушыларға қызықты өтті деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Сабақ: Менің отбасым

Мектеп:Арықбалық орта мектебі.

Күні:

Мұғалімнің есімі: Саликова Ж.К.

СЫНЫП: 3

Қатысқандар саны: 12

Қатыспағандар саны: 0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

Тындалым:1.1.4.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

Айтылым:1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру.

Жазылым: 1.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптерді санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс байланыстырып, анық, айқын жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Жаңа сөздерді түсінеді

  • Суретке қарап сөздерді атайды

  • Сұрақтарға дұрыс жауап береді


Оқушылардың басым бөлігі:


  • Сурет бойынша сөз тіркестерін құрастырады

  • Таныс сөздерді тұтас оқиды, аударады

  • Кім? деген сұраққа толық жауап береді


Кейбір оқушылар:


  • Тақырып бойынша сөздерді айтады

  • Сұрақтарға жауап береді

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Сурет бойынша көргенін айтады

  • Тірек сөздермен диалог құрай біледі

  • Топта өз отбасы туралы айтады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Әже, ата, әке, ана, аға, әпке, іні, қарындас, сіңлі

Менің атам, менің әжем, менің әкем, менің анам

Алдыңғы оқу

Қарындаш, қалам, дәптер, күнделік, оқушы

Жоспар

Жоспар-ланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы 8 мин


I. Шаттық шеңбері

Қуанамын менде

Қуанасың сенде

Қуанайық достарым

Арайлап жатқан күнге.

II.Топқа бөлу әдісі: Гүл күлтешелерін тарату арқылы

III. Үй жұмысын тексеру: сұрақ-жауап арқылы, кеспелер тарату


Ортасы (26 мин)


6 мин

1.Тапсырма. Суретпен жұмыс (жеке жұмыс).

Аудиотаспа арқылы отбасы мүшелерін тындайды, қайталайды, айтады. (ата, әже, әке, ана, аға). (ТКО, сұрақ-жауап әдісі)

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу,түсіну

Тыңдаған сөздерді түсінеді, сұрақтарға жауап береді. Сурет бойынша өз ойын білдіреді.

Қолдану

Тыңдаған сөздерді қайталайды.

Сурет бойынша Кім? деген сұраққа жауап береді.

Бас әріптермен кіші әріптерді анық, айқын жазады.


Интербел. тақта

АКТ

















6 мин





8 мин






6 мин



4 мин








Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ұпай

Тыңдаған сөздерді түсінеді, сұрақтарға жауап береді. Сурет бойынша өз ойын білдіреді

- Тыңдаған сөздерді атайды, есте сақтайды.

-сурет бойынша отбасы мүшелерін таниды.

1


1


Тыңдаған сөздерді қайталайды.

Сурет бойынша Кім? деген сұраққа жауап береді.

Бас әріптермен кіші әріптерді анық, айқын жазады.

-тындаған сөздерді қайталайды, айтады (ата, әже, әке, ана, аға)

- сурет бойынша Кім? деген сұраққа жауап береді. Кім? –ата, әже, әке, ана, аға

- бас әріптермен кіші әріптерді анық, айқын жазады. (ата, Әлібек)

1


1


1


2Shape3 Shape2 Shape1 тапсырма: (ТКО әдісі) сурет бойынша қайталауға дағдыландыру. Жуан және жіңішке сөздерді айту және жазу (топтық жұмыс)

Қалыптастырушы бағалау: «Шаршылар» өзара бағалау.


Сергіту сәті. «Қызыл гүлім-ай»


3 тапсырма: Диолог. Үлгі бойынша сөйлесу. ТКО, ТҮҚ әдісі: (жұптық жұмыс).

-Бұл кім?

- Бұл менің әкем.

Қалыптастырушы бағалау: «Оқушылар сұрақ қояды» өзара бағалау


4 тапсырма: ТКО, ТҮҚ әдісі: Мәтінді түсініп тыңдайды. (топтық жұмыс).

Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақ»


Жетістік критерийлері:

  1. Отбасыға қатысты сөздердің атауларын қазақша атау.

  2. Лексикалық мағынасын түсіну.

  3. Кім? сұрағына жауап беру.

  4. Сурет бойынша сөйлемдерді қайталау.

  5. Жуан және жіңішке сөздерді бөліп жазу.

  6. Диалог құрай білу

  7. Мәтіндегі негізгі ойды анықтау.





















Интербел. тақта







суреттер







Аяқталуы

6 минут



1 мин

Ой қозғау.Отбасы мүшелері кімдер екенін атайды

Үйге тапсырма: Отбасы тақырыбында сөздерді жаттау.  

Кері байланыс: Сұрақ-жауап әдісі

Бүгінгі тақырып бойынша не білдіңіз?

Рефлексия:


Қосымша ақпарат

Отбасы. Осы бір сөзде үлкен мән-мағына жатыр. Отбасында балалар тәлім-тәрбие алады. Отбасында жылы қарым-қатынас болады. Отбасы тату-тәтті болады. Үлкенді сыйлау, кішіні құрметтеуге тәрбиелейді. Мен өз отбасымды жақсы көремін.



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

  • Көбірек қолдау:

Қазақ тілінің тән дыбыстарын түсініп тыңдауға дағдыландыру үшін аудиотаспа ұсыну.

  • Біршама қолдау:

Тақырыпқа байланысты суреттер ұсыну (ата, әже, әке, ана, аға)

  • Болмашы қолдау:

Сабаққа байланысты сөздерді ұсыну



1 тапсырма:

Критериалды бағалау арқылы бағаланады.

Дискрипторлар партада жатады, топ басшысы топпен бірлесіп, ұпай қояды.

2 тапсырма:

Қалыптастырушы бағалау: «Шаршылар» Өзін-өзі бағалау.

Оқушылар өз дәптерлірінде шаршылардың суретін салады, бояйды (қызыл, сары, жасыл).

3 тапсырма:Қалыптастырушы бағалау «Оқушылар сұрақ қояды» оқушылар бір-бірін бағалайды.

4 тапсырма:

Жетістік критерийлері арқылы бағаланады.

Пәнаралық байланыс:

орыс тілі пәні бойынша аударма сөздердің мағынасын біледі;

өзін-өзі тану пәні бойынша

отбасы құндылықтарын біледі;

Құндылықтардағы байланыс: жұптасып тапсырманы орындай білуге дағдыланады, отбасын қадірлеуді түсінеді;

АКТ-мен байланыс-тыңдалым,сергіту сәті, осы сабақ барысында оқушылыр тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар пайдаланып,интербелсенді тақтаны қолданады.


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі