Қызығушылықтарын
ояту кезеңі
|
Балаларды шаттық
шеңберіне ұйымдастырады.
Шаттық
шеңбері.
Көтеріліп
шаңырақ,
Уықтары
шаншылар.
Керегелер
керіліп,
Өрімдей боп
өрілер.
Бәріміз жүрсек
айналып,
Киіз үй болып
көрінер.
Сұрақ-жауап.
- Балалар, біз
қандай заттың бейнесін
жасадық?
- Ал, киіз үйде
кімдер тұрады?
- Оларды бір сөзбен
қалай атаймыз?
- Дұрыс
айтасыңдар.
|
Шаттық шеңберіне
ұйымдасады.
Шаттық
шеңбері.
Балалар өлеңді жатқа
айтып, соған сәйкес қиимыл-қозғалыс
жасайды.
Сұрақ-жауап.
-Киіз
үй.
-Ата, әже, ана, әке,
аға әпке.
-Отбасы.
|
Ізденіс және
ұйымдастыру әрекеті
|
Бүгінгі біздің
тақырыбымыз өз отбасымыз туралы
болмақ.
Балалар, айналамызға
қарасақ, көптеген үйлерді
көреміз.
Ол үйлерде кімдер
тұрады деп ойлайсыңдар?
- Иә, балалар,
барлық үйдің өз отбасы болады олар бір - бірімен тату - тәтті
тұрады.
- Қане, балалар мен сендерге
бір жұмбақ жасырайын, шешуін тауып
көрейік.
|
Балалар терезеден
үйлерді көреді.
-Отбасылар
тұрады.
Балалар жұмбақты шешуге
талпынады.
|
|
Жұмбақ: Онсыз қызық
жоқ маған, онсыз бақыт жоқ
маған.
Ол әр баланың
панасы, ол не екен, балалар?
- Олай болса бәріміз
тақтаға назар аударайықшы.
Бұл суретте
кімдердің суретін көріп
тұрсыңдар?
- Иә, бұл суретте
сүйіспеншілігі мол, бір - біріне ыстық ықыласпен, аялы сезіммен
қарап отырған дастархан басындағы отбасы мүшелерін көріп
отырмыз.
Отбасы туралы
әңгімелеу.
Ойын: " Мынау
кім?"
Сергіту
жаттығуы:
Бір үйде біз
нешеуміз?
Бір үйде біз
бесеуміз.
Бас бармақ -
әкем
Балан үйрек –
анам
Ортан терек –
ағам
Шылдыр шүмек –
мен
Кішкене бөбек –
мен
Дидактикалық ойын:
«Мен кімге ұқсаймын?»
Сөздік жұмыс:
отбасы, қамқорлық
отбасы-семья,
қамқорлық – забота сөздерін
қайталайды.
ДСТ тыныс алу
жаттығуын орындатады.
- Балалар, бізде
балабақшада бір отбасымыз. Мен сендерге «Отбасы ағашын» алып
келдім. Осы ағашқа әрқайсымыз өз суретімізді іліп, үлкен отбасын
жасайық.
|
-Отбасы
-Отбасы
мүшелері.
Балалар отбасындағы
мүшелердің атын атап, жасырынған отбасы мүшесін
табу.
Сергіту жаттығуын
өлең сөздеріне байланысты қимыл-қозғалыспен
орындайды.
Балалар қолдарына
айна алып, өздерінің кімге ұқсайтындарын айтып, мақтан етіп, үлгі
тұтатын отбасы мүшелері туралы
айтады.
Сөздік жұмыс:
отбасы, қамқорлық, отбасы-семья, қамқорлық – забота сөздерін
қайталайды.
ДСТ тыныс алу
жаттығуын орындайды.
Балалар «Отбасы ағашына» өз
суреттерін іледі.
|