Пәннің аты: қазақ тілі | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Менің отбасым |
Мақсаты | Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:Оқушылар тақырыпты дұрыс айтып, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және сауатты жазуға үйренеді |
Күтілетін нәтиже |
|
| -Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
-
|
+Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қызығушылықты ояту | Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?Суретке қарап әңгіме жүргізу
| Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
Мағынаны тану | Сен маған мен саған әдісі арқылы сабақтың маңыздылығын сипаттау Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету.1. Қазақ тілі кітабы туралы мағлұмат бару.2. ҚР-ның президентінің сөзімен таныстыру Айналайын!Қолыңдағы әсем кітап «Қазақ тілі»-аяулы ана тіліңнің мөлдір бастауы, білім шыңына жол ашар ақылшың. Білім есігін ашқан алғашқы қадамың құтты болсын!Еңбегіңмен алған білімің өзің үшін де, елің үшін де таусылмас асыл қазына болмақ.Елін, жерін сүйетін, жаны ізгі жақсы азамат болып өсетініңе сенемін.Қазақстан Республикасының президенті:
Салыстыру арқылы тақырыпты түсіну
1-тапсырма. Бос орынды керекті сөздермен толықтырыңдар.Досымның інісі_____________.Менің қарындасым________________.Менің отбасым________________.Диманың анасы_________________.Катеринаның атасы мен әжесі__________________________. Керекті сөздер: үлгілі, бауырмал, ашық, мейірімді, қарапайым адамдар. 2-тапсырма. Берілген сұрақтарға үлгі бойынша жауап беріңдер.Үлгі: сенің отбасың тату ма?Иә, менің отбасым тату.Жоқ, менің отбасым тату емес. Айша, сенің ағаңның мінезі жайдары ма?...........................................................................Егор, сенің інің сені сыйлай ма?............................................................................Марат, сен қарындасыңның сабағына көмектесесің бе?................................................................................................Алдияр, сен ата-анаңды тыңдайсың ба?3-тапсырма. Берілген сөздерден сын есім жасаңдар. Білім, сапа, бауыр, төзім, ықылас, көңіл, сана, ашу. 4- тапсырма. Диалогті пайдалана отырып, өзара сөйлесіңдер.Жанар, отбасы мүшелері қандай болуы керек деп ойлайсың?Отбасындағы адамдар бір- біріне өте жақын, туыс адамдар болғандықтан тату болуы керек.Оны қалай түсінесің?Мысалы, ағасы інісіне, інісі ағасына сыйластықпен, жанашырлықпен қарау ерек.Кейбір отбасында апалы-сіңілі немесе апалы- бауырлар көп ренжісіп, бастары сыйыспайды ғой?Иә, меніңше, олар туыстық дегенді түсінбейді.Мүмкін, олар бала болған соң солай істейтін шығар.Әйтсе де, бір үйдің балалары бірін- бірі сыйлап, жақсы көрулері керек, бауырмал болулары керек.Мен сенің ойыңмен келісемін, сыйластық бар жерде туыстық бар. онымен, құттықтау дегеніміз |
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады |
Ой толғаныс | Постер пайдалану
Шығармашылық тапсырма: 1 топ Бейбітшілік құсын бояңдар. 2 топ Отбасы жайлы суреттер салу 3 топ Отбасы қандай болады .Оқушылар бояған суреттерін тақтаға іліп,сезімдерімен бөліседі.Оқулықпен жұмыс жүргізу Қосымша тапсырма. ОтбасыАнаң-үнің, жүрегің,Әкең-өмір тірегің.Сен –бақытты ұлансың,Бәрі саған қуансын!Әке,ана, әже,ата,әпке т.б сөздерге дыбыстық, буындық талдау жасау.
Кубизм. Менің отбасым 1.Анықта. Отбасы дегеніміз-2. Топтастыр3. Аяқта Отбасыау мәтінінде қолданылатын стиль түрлері: ресми іс қағаздар стилі мен сөйлемдер арқы өрнектеТест 1. Отбасы мүшелерін көрсет а) сөмке, қарындаш,қалам ә) ата,әке,ана,әже б) бала,қыз,оқушы 2. Дауысты дыбыстарды көрсет а) а,е,ү,ұ ә) б,в,г,д б) ц,д,ж,ө 3. Қазақ тілінде неше әріп бар? а) 32 а) 42 б) 10 4. Буын нешеге бөлінеді? а) 5 ә) 6 б) 3 5. Дауыссыз дыбыстарды көрсет а) а,б,ә,г ә) к,с,т,п б) е,і,ж,қ
|
Үйге тапсырма | Менің отбасым қандай ? Суретін салу. | Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау |
| Бағалау парақшасын толтырады. |
Кері байланыс | | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |