менің отбасым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

менің отбасым

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары қазақ тілінен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзім. Сабақ жоспары

Сабақ : қазақ тілі

Мектеп:




Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым

Мұғалімнің аты-жөні:




Күні: 16.09.16

Қатысқандар:6

Қатыспағандар




Сынып:1

Сабаққа дейнгі Рефлексия

Жалпы сыныпта 6 оқушы бар.Соның ішінде 2-қыз,4-ұл бала.Даярлық тобында 4 оқушы қатысқан, ал 2 оқушы ата-аналарының қалауы бойынша даярлық тобында оқыған жоқ. 3 оқушы мектебіміздің шағын орталығының қазақ тобында болған. Қазақ тілінде өлең, қарапайым күнделікті өмірде кездесетін сөздерді біледі, айта алады, мағынасын түсінеді.









Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.Тыңдалым әрекетің дамыту үшін мен 1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау,түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету(қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).

Айтылым:1.2.2.1Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.




Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушылар зейін қойып тыңдайды





Көпшілігі мәтіндегі негізгі ақпаратты түсінеді





Кейбір оқушылар өзі туралы 3-5 сөйлем кұрастырып айтады




Тілдік мақсат

Оқушылар өз отбасы туралы айта алады, отбасы мүшелерін құрметтеу, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор болу.Диалог құру.Төмендегі сұрақтарды байланыстыра отырып. -Сенің атың кім? - Сен неше жастасың? Сенің отбасында неше адам бар? -Атаң мен әжең қайда тұрады? -Олар немен айналысады? Әкең мен анаң қайда жұмыс істейді? деген сұрақ тарды қою, оқушылардан жауап алу.





Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ата, әже, әке, аға, апа, іні, қарындас.





Талқылауға арналған сұрақтар: Бұл кім ? Оның есімі кім? Неше жаста ?




Алдынғы оқу:

Бірнеше сөйлеммен: оқушылардың осы тақырып туралы

білгендерін еске түсіріп жинақтау. Өткен тақырыпта біз мектептегі күн туралы әңгімеледік,сұрақ-жауап ретінде.Саған мектеп ұнайды ма? Сен мектепке не үшін келесін?Қандай сабақтар ұнайды? Саған мұғалімің ұнай ма?




Жоспар

Жоспарланған жаттығу түрлері

Мұғалімнің іс –әрекеті

Оқушы

ның іс –әрекеттері

Ресурстар




Кіріспе

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі:


Оқушыларды топқа бөлу. Психологиялық дайындық. Балалар біз бәріміз бір сыныпта оқимыз сондықтан біз бір отбасымыз. Барлығымыз сабақты жақсы айтып, мұқият

тыңдап, қайталап отырайық.

Ортаға шығып шеңбер қShape1 ұрып доппен оқушылар бір-біріне кезекпен бере отырып 3-сөз(ана,әже,қыз,)және 3-сөз (ата,әке,ұл) деп айтып бөлінеді.





Алдың ала.

Тыңдылым 5 минут

Сөздермен таныстыру ата, әже, әке, аға, апа, іні, қарындас.

Сұрақ-жауап. Отбасы деген не? Отбасы деген ол сенің кіші Отаның. Ал кәне кім айтады, сенің Отаның қалай аталады? Менің Отаным Қазақстан. Ал кім біледі біздің Президентіміз кім?



Тыңдылым

15 минут



Критерий:

тапсырманы орындайды.

Зейін қойып тыңдайды

Дескриптор:

тапсырма сабақ тақырыбына байланысты.

Сурет беріледі,

олар суреттерден

өздерінін отбасыларына жақын сурет алады.Әңгімелейді.

Интербелсенді тақта, суреттер



Айтылым

10 минут

Бұл – менің отбасым.Менің отбасым үлкен.(шағын).Менің есімім-Мирослава.

Менің әкем, анам, төрт әпкем,бір ағам бар. Атам мен әжем зейнеткерлер.

Олар Ерейментау қаласында тұрады.Біз Тайбай ауылында тұрамыз.

Сұрақ қояды. Окушылар толық жауап береді.Сөйлеу мәнеріне назар аударады.Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға дағдыландыру.

Жеке жұмыс.





Сергіту сәті

5 минут

1.Сергіту сәтін орындайық санамақ ретінде1,2,3 ал кәнеки ұш,4,5,6,7 мынау ауыл шеті, 8-9,10 ал кәнеки қон.


Жеке жұмыс. Өздерін отбасыларынын суретін салады.





1 минут









Рефлексия

5 минут



Сурет бойынша әңгімелейді.






Дескрипторы 2мин

- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді қарапайым тілде айтады; сұраққа анық жауап бере алады.

Сурет арқылы әңгімелей алады







Бағалау









Сыныптастарынын отбасы туралы айтып беру,олардың ата-аналарын танисынба деген сұраққа жауап іздеу?

Бағалау Оқушылардың үйренгенін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс

АКTмен байланыс

Құндылықтармен

Байланыс.Сауат ашу (грамота) сабағы.






Рефлексия

Сабақ мақсаттары , оқыту

мақсаттары нақты болды.

Оқушылар

менің

жоспарланған жұмысым бойынша

сəтті болды. Мен

жоспарлаған уақытымды тиімді пайдаландым.


Сабақтың мақсаты нақты болды,оқушылар өз отбасы туралы әңгімелей білді,естеріне сақтады.



Қысқаша бағамдау

Қандай екі нəрсе ойдағыдай сəтті шықты (оқытуды да, оқуды да есепке алыңыз)?

1:Әріптерді дұрыс айтқызу.

Блум токсономиясын қолдану.

Тілдік қорларын жетілдіру,қазақтың төл 9-дыбысына мән беру.



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
384
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі