|
Педагогтің аты-жөні: |
Нуржанова Г. |
||||
|
Күні: 04.11.2020ж. |
Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі |
||||
|
Сынып:1 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым Отбасылық дәстүр |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен жүрекке» жылулық шеңбері. Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |
Психология лық ахуалға берілген психогиялық жаттығула рды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психоло гиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма лары. |
|
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Кез келген адамның өз отбасы бар. Отбасы –қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде бірге тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен шешесі, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары. «Еркін пікір» әдісі. Балалар өз отбасылары жайлы әңгімелейді. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
ҚБ: ауызша Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмалар ды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмала ры Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырма лары. |
|
|
Соңы |
Сурет бойынша әңгіме
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: |
Топтық тапсырма лар. |
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бағдар шам» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің отбасым Отбасылық дәстүр
Менің отбасым Отбасылық дәстүр
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нуржанова Г. |
||||
|
Күні: 04.11.2020ж. |
Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі |
||||
|
Сынып:1 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым Отбасылық дәстүр |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен жүрекке» жылулық шеңбері. Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |
Психология лық ахуалға берілген психогиялық жаттығула рды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психоло гиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма лары. |
|
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Кез келген адамның өз отбасы бар. Отбасы –қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде бірге тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен шешесі, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары. «Еркін пікір» әдісі. Балалар өз отбасылары жайлы әңгімелейді. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
ҚБ: ауызша Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмалар ды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмала ры Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырма лары. |
|
|
Соңы |
Сурет бойынша әңгіме
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: |
Топтық тапсырма лар. |
|
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бағдар шам» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
шағым қалдыра аласыз

















