Менің отбасым Отбасылық дәстүр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің отбасым Отбасылық дәстүр

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасылық дәстүрді дәріптеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің

аты-жөні:

Нуржанова Г.

Күні:

04.11.2020ж.

Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі

Сынып:1 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым

Отбасылық дәстүр

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Жүректен жүрекке» жылулық шеңбері.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!


Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Психология

лық ахуалға берілген психогиялық жаттығула

рды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психоло

гиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру

тапсырма

лары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Кез келген адамның өз отбасы бар. Отбасы –қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде бірге тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен шешесі, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары.


«Еркін пікір» әдісі.

Балалар өз отбасылары жайлы әңгімелейді.


Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Дескриптор:

мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.


ҚБ: ауызша

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмалар

ды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмала

ры




Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






Форматив

ті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырма

лары.

Соңы

Сурет бойынша әңгіме



Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ:






Топтық тапсырма

лар.

Кері байланыс

«Бағдаршам» кері байланыс.











Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Бағдар

шам»

Кері байланыс тақтай

шасы.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2021
485
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі