Мағынаны
ажырату
Ұжымдық
жұмыс.
«Суретті
әңгімеле» әдісі.
Отбасына байланысты
суреттер іліп, оқушыларға өз беттерімен
әңгімелету
Жетелеуші сұрақтар
қою арқылы әңгімені
толықтыру.
-Суретте кімдерді
көріп отырмыз?
- Олар не істеп
отыр?
-Қолдарына не ұстап
отыр?
Қ,қ дыбысы және әрпімен
таныстыру.
-Олай болса Қ дыбысы қандай
дыбыс деп ойлаймыз? (қане айтып
көрейік)
Қ,қ дыбысының баспа және жазба
түрімен таныстыру,ауада жазып көрсету. Оның сөз басында,
ортасында,соңында келу үлгілерін көрсету, оқушыларға мысалдар
келтірту.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Қа ла қа ра қа лақ
қал та
Қо ла қо ра қо нақ
тақ та
А
сық қар
мақ тал
қан Қа
нат
Қа сық сыл дыр мақ
тыш қан Қу ат.
Дескриптор:
1.Буындап оқиды,
тұтастай оқиды
2. Сөздердің
мағынасын ажыратады
3. Қ дыбысы қай
буында кездесетінін
анықтайды.
ҚБ: «Мадақтау»
әдісі.
Дәптермен
жұмыс.
Қ қ әрпінің бас әрпін және кіші әріптерін
жазып үйренеді.
Дескриптор:
Сөздерді сауатты әрі көркем жаза
алады.
Сергіту
сәті.
Саусақ
жаттығулары «Бес саусақ» Бас бармағым-атам,үйдің данасы,балаң
үйрек-әжем,ошақ анасы. Ортан терек-әкем,отау панасы,шылдыр
шүмек-шешем,шаңырақ ажары. Кішкентай бөбек-мен,бәрінің базары.
Сонан соң балалардан ата-аналарының аты-жөнін сұрап,өз туыстары мен
жақындарын қалай жақсы көретінін айтып беруді
сұраймын.
2-тапсырма.
Топтық
жұмыс.
1-топ.
«Сәйкестендіру»
әдісі арқылы суреттерді атауларымен
сәйкестендіру.
Жұмыс
құралдары: Қармақ, қасық, тақта,
қалақ.
қасық
қармақ
қалақ

қасық
Дескриптор:
1.Сөздерді
мағынасына қарай сәйкес суреттерді
сәйкестендіреді.
2.Қ дыбысынан келетін сөздерді
біледі.
ҚБ: «От шашу»
әдісі.
2-топ.
«Сөз құра, тез құр»
әдісі.
Әріптерден сөз құрау, дыбыстық талдау жасау
және оқу. Қ дыбысының орнын
анықтау.
Ыдыстар:
Қасық, шаңышқы, қазан,
табақ
Дескриптор:
1. Сөздерден дыбыстық талдау
жасайды.
2.Ыдыстардың пайдалану жолын
біледі.
ҚБ: «От шашу»
әдісі.
3-топ.
Берілген |