Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі. 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Фариза Оңғарсынова атындағы №29 ЖББОМ |
||
Сабақ тақырыбы: № 64-сабақ. Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі |
||
Күні: 02.10.2019ж. |
Мұғалімнің есімі: Құрманбаева Жаңылсын Жұбанышқызы |
|
Сынып: 1-сынып |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.2.9.Дыбыс пен əріпті тану жəне ажырату 1.2.9.1 Әріпті тану және оны дыбыспен сәйкестендіру |
|
Сабақ тақырыбы |
Ққ дыбысы мен әрпі |
|
Ортақ тақырып |
Менің отбасым және достарым |
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Оқушылардың басым бөлігі: Сөз құрай алады, дыбыстық талдау жасайды. Кейбір оқушылар: Буындарды қосып оқи алады. |
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді. Сөздерді буындармен сәйкестендіріп оқиды. |
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Оқылым- Буындап оқиды,тұтас оқиды,түсініп оқиды. Айтылым-Дыбыс түрлерін дұрыс дыбыстайды. Тыңдалым- Видеожазба тыңдалады. Жазылым -Әріпті дұрыс жазып үйренеді. Әpіп –буквa-letter Дыбыс-звук- sound отбасы- семья-family Ата-дедушка- grandfather |
|
Терминология: қармақ, сылдырмақ, талқан т.б. |
||
Құндылықтарды дарыту
|
Ынтымақтастық: Топтық және жұптық жұмыс apқылы біp-біpін сыйлaп, құpметтеуге, пікіpлерін тыңдaп, ынтымaқтaстыққa ұмтылaды. Біpігіп жaсaғaн жұмыстapы aрқылы еңбек пен шығapмaшылыққa үйpенеді және оқушыларды отбасына құрмет көрсетуге тәрбиелеу.Aлған білімдеpін өміpде қолдaнaды. |
|
Пәнаралық байланыстар
|
сергіту сәтінде саусақ жаттығулары арқылы дене шынықтыру пәнімен байланыстырдым.логика |
|
АКТ қолдану дағдылары Ресурстар |
Бейнежазба , таныстырылым, оқулық, суреттер, интербелсенді тақта немесе плакат.
|
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
«Ортада қалам» әдісі арқылы әр топтан 1-1 оқушы шығып, суреттердің арасынан М дыбысынан басталған сөзді алып,
Дескриптор: Сөздерді оқиды, буынға бөледі, дыбыстық талдау жасайды, сөйлем құрайды. ҚБ: «Мадақтау» әдісі. |
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық ахуал: Ертеңгілік шеңбері Достасайық бәріміз Тез тұрыңдар шеңберге, Достарыммен бір жүру Қол алысып қәне біз. Айтарым бар сендерге Қандай жақсы бір тұру. Қандай жақсы дос болу! Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Мақсаты: Сыныпты қалыпқа келтіру, жаңа сабаққа дайындау, психологиялық ахуал орнату. Топқа бөлу. Берілген суреттегі әкесі, анасы, баласының суреті бойынша оқушылар 3 топқа бөлінеді. Топ аттары: 1. Құрмет 2. Қасиет 3.Татулық Қ қ қандай дыбыс? Мақсаты: оқушыларда топқа өз беттерімен бөліну дағдысы қалыптасады |
Таныстырылым
Суреттер Қ қ дыбысынан басталатын сөздер. (сурет) |
Сабақтың ортасы 30 минут Айтылым. Тыңдалым. Оқылым.
Жазылым. |
Мағынаны ажырату Ұжымдық жұмыс. «Суретті әңгімеле» әдісі. Отбасына байланысты суреттер іліп, оқушыларға өз беттерімен әңгімелету Жетелеуші сұрақтар қою арқылы әңгімені толықтыру. -Суретте кімдерді көріп отырмыз? - Олар не істеп отыр? -Қолдарына не ұстап отыр? Қ,қ дыбысы және әрпімен таныстыру. -Олай болса Қ дыбысы қандай дыбыс деп ойлаймыз? (қане айтып көрейік) Қ,қ дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру,ауада жазып көрсету. Оның сөз басында, ортасында,соңында келу үлгілерін көрсету, оқушыларға мысалдар келтірту. 1-тапсырма. Жеке жұмыс. Қа ла қа ра қа лақ қал та Қо ла қо ра қо нақ тақ та А сық қар мақ тал қан Қа нат Қа сық сыл дыр мақ тыш қан Қу ат. Дескриптор: 1.Буындап оқиды, тұтастай оқиды 2. Сөздердің мағынасын ажыратады 3. Қ дыбысы қай буында кездесетінін анықтайды. ҚБ: «Мадақтау» әдісі. Дәптермен жұмыс. Қ қ әрпінің бас әрпін және кіші әріптерін жазып үйренеді. Дескриптор: Сөздерді сауатты әрі көркем жаза алады. Сергіту сәті. Саусақ жаттығулары «Бес саусақ» Бас бармағым-атам,үйдің данасы,балаң үйрек-әжем,ошақ анасы. Ортан терек-әкем,отау панасы,шылдыр шүмек-шешем,шаңырақ ажары. Кішкентай бөбек-мен,бәрінің базары. Сонан соң балалардан ата-аналарының аты-жөнін сұрап,өз туыстары мен жақындарын қалай жақсы көретінін айтып беруді сұраймын. 2-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы суреттерді атауларымен сәйкестендіру. Жұмыс құралдары: Қармақ, қасық, тақта, қалақ.
қасық
қармақ
қалақ
қасық
Дескриптор: 1.Сөздерді мағынасына қарай сәйкес суреттерді сәйкестендіреді. 2.Қ дыбысынан келетін сөздерді біледі. ҚБ: «От шашу» әдісі. 2-топ. «Сөз құра, тез құр» әдісі. Әріптерден сөз құрау, дыбыстық талдау жасау және оқу. Қ дыбысының орнын анықтау. Ыдыстар: Қасық, шаңышқы, қазан, табақ Дескриптор: 1. Сөздерден дыбыстық талдау жасайды. 2.Ыдыстардың пайдалану жолын біледі. ҚБ: «От шашу» әдісі. 3-топ.
Берілген Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |