Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілінен

    ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/

    Конспект организованной учебной деятельности


    Күні, айы, жылы / Число, месяц, год

    01.10.2020ж.


    Топтың жасы/Возрастная группа:№11 «Балауса» ересектер тобы

    Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5

    Мұғалім/Учитель:Хожамурадова Г.Т.

    Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»

    Бөлімі/Раздел: «Қазақ тілі»

    Тақырыбы/Тема: «Менің қалам»

    Мақсаты/Задачи: Балаларға туған қаласы туралы әңгімелеу, өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.

    Білімділік/Обучающая:Балаларға туған қаласы Теміртау туралы айту. Жаңа сөздерді дұрыс айта білуге үйрету.

    Дамытушылық/Развивающая: 2-3 сөзден құралған сөйлемдерді айта білуге баулу.

    Тәрбиелік/Воспитательная: Туған қаласына деген мақтаныш сезімдерін ұялату. Еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке баулу.

    Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: Мен Теміртауда тұрамын.Теміртау үлкен,әдемі,әсем қала. Гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,үйлер.


    Қызмет кезеңдері

    Этапы деятельности

    Педагогтің қызметі

    Действия педагога

    Мотивациялық

    қозғаушылық /

    Мотивационно-

    Побудительный


    Шаттық шеңберін жасаймыз.

    Гүл қала,арман қала,

    Жап-жасыл орман қала,

    Дала-қала,қала-дала,

    Менің қалам!

    Ұйымдастыру –

    іздестіру /

    Организационно -

    поисковый

    Сұрақ қоя отырып,өтілген тақырып бойынша өтілген жаңа сөздерді еске түсіреміз.(Менің ойыншықтарым,аю,қуыршақ,жұсақ,сүйкімді,сүйікті,доп).

    Дәптерлермен жұмыс:

    1. Суретке қарап,сенің қалаңда не барын атап шық. Сөздердің барлығын қосып сөйлемдер құрау.

    2. Бейне слайд арқылы жаңа сөздерді жаттау.Бұрқақ-онтан,ескерткіш—памятник,гүлзар-газон,саябақ-парк.

    Жаңа сөздерді қатыстырып шғын мәтін құрастыру.Мен Теміртауда тұрамын. Теміртау - әдемі, үлкен, әсем қала.Қалада гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,саябақ бар.

    1. Өз қалаңның суретін сал.

    Сөздік ойын: «Тыңда,көрсет»!

    Сергіту сәті:

    Көгінде күн нұрын төккен,

    Жерінде гүл жұпар сепкен.

    Неткен сұлу,неткен көркем,

    Осы менің туған өлкем!

    Рефлексивті –

    түзетушілік /

    Рефлексивно –

    корригирующий

    Ойын ойнату: «Кім жылдам?» ойынында сөздерді,сөйлемді кім тез айтса,сол жеңмпаз болады деп, балаларды жылдамдық пен шапшаңдыққа тәрбиелеу, сөздерді бекіту,қортыныдылау.



    Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:

    Білу/Знать:Балалар өз қаласы туралы қысқаша әңгімелеуді, сұрақтарға жауап беруді үйренеді.

    Түсінуге тиіс/Иметь: Жаңа сөздер тобын,жаңа өлең шумақтарын,суреттеуді меңгереді.

    Істей білу керек/ Уметь: Өз қаласына деген мақтаныш сезімінің болуы.

































    Қазақ тілінен

    ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/

    Конспект организованной учебной деятельности

    Күні, айы, жылы / Число, месяц, год

    23. 09.2020

    Топтың жасы/Возрастная группа: №5 «Білгіш» ересектер тобы

    Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №4

    Мұғалім/Учитель: Хожамурадова Г.Т.

    Білім беру саласы/Образовательная область:«Коммуникация»

    Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі

    Тақырыбы/Тема: «Алақай,күз келді»

    Мақсаты/Задачи: Балаларға білім деңгейін ескере отырып,күз мезгілінің ерекшеліктерін айқындау.

    Білімділік/Обучающая: Табиғатта болатын өзгерістерді салыстырып әңгімелесу

    Дамытушылық/Развивающая: Күзгі еңбек жайлы балаларға түсінік беру .

    Тәрбиелік/Воспитательная: «Алтын күз» сөзінің мағынсын ашу.

    Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: алтын күз-золотая осень,жел-ветер,алуан-алуан-разные-разные.

    Қызмет кезеңдері

    Этапы деятельности

    Тәрбиешінің қызметі

    Действия воспитателя

    Мотивациялық

    қозғаушылық /

    Мотивационно-

    Побудительный


    Балалармен амандасу.

    Жауып жаңбыр,жерде сабыр,

    Шөп,жапырақ солады,

    Айтыңдаршы, бөбектерім,

    Бұл қай кезде болады?

    Ұйымдастыру –

    іздестіру /

    Организационно -

    поисковый

    «Алтын күз» туралы әңгімелесу.

    1. Тапсырма:Сурет бойынша күз белгілеріне қарап,әңгімелеңдер.

    • Қазір жылдың қай мезгілі?

    • Күз неше айдан тұрады?

    • -Күзді неге «Алтын күз» деп атайды?

    • Дұрыс айтасыңдар, балалар, күзде жапырақтар сарғайып жерге түсіп, айнала сап-сары алтындай түске өзгереді. Сондықтан күзді «Алтын күз» деп атайды.

    2-тапсырма: жаңа сөздерді қайталата отырып жаттату.

    Жапырақтар-листья,алуан-алуан-разные-разные, жаңбыр-дождь, жел-ветер,бұлттар-тучи, құстар-птицы.

    • Сергіту сәті:

    Биік болып өсеміз,

    Жапырақтай жайқалып.

    Шетімізден шеберміз,

    Біз тынғып аламыз,

    Әсем сурет саламыз.

    Рефлексивті –

    түзетушілік /

    Рефлексивно –

    корригирующий

    - Айнала неге сап-сары?

    - Құстар қайда кетті?

    -Жапырақтардың түсуі қай кезде басталады?

    Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:

    Білу/Знать: Күз айларын, күздің ерекшеліктерін айтады.

    Түсінуге тиіс/Иметь: «Алтын күз» сөзінің мағынасын түсінеді.

    Істей білу керек/ Уметь: Ұқыпты,белсенді болу.

    Қазақ тілінен

    ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/

    Конспект организованной учебной деятельности

    Күні, айы, жылы / Число, месяц, год

    30.09.2019

    Топтың жасы/Возрастная группа: №3«Қуаныш»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5

    Мұғалім/Учитель: Жанатбекова Д.Ж.

    Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»

    Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі

    Тақырыбы/Тема: «Менің отбасым, ата-аналардың еңбегі»

    Мақсаты/Задачи: Отбасы мүшелері туралы әңгімелеу.

    Білімділік/Обучающая: «Кім?» сұрау есімдігін қолдана алуға үйрету.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгерту.

    Дамытушылық/Развивающая: қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    Тәрбиелік/Воспитательная: Отбасы мүшелеріне құрметпен қарауға, сыйлауға тәрбиелеу.

    Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: ата-ана- родители, жақсы көремін-люблю, жақсылық-доброта, құрметті-уважаемый.


    Қызмет кезеңдері

    Этапы деятельности

    Тәрбиешінің қызметі

    Действия воспитателя

    Мотивациялық

    қозғаушылық /

    Мотивационно-

    Побудительный

    Педагог топтағы балаларға бірнеше отбасы суреттерін көрсетеді. Әр отбасында неше адам бар екенін тапқызу арқылы сандарды еске түсіреді. Балаларға білетін отбасы мүшелерін айтқызу.

    Ұйымдастыру –

    іздестіру /

    Организационно -

    поисковый

    Сөздік жұмысын жүргізу.

    Сыпайы-вежливый

    құрметті-уважаемый

    жақсылық-доброта

    үйрену-научить

    ата-ана-родители

    Дыбыстық жаттығулар:

    ке-ке-ке-әке

    на-на-ана

    сы-сы-сыпайы

    лық-лық-жақсылық

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хожамурадова Гулжанат Туймурадовна
    08 Желтоқсан 2020
    1283
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Менің қалам" ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Менің қалам" ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ересек топ балаларына арналған Менің қалам тақырыбын таныстыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілінен

    ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/

    Конспект организованной учебной деятельности


    Күні, айы, жылы / Число, месяц, год

    01.10.2020ж.


    Топтың жасы/Возрастная группа:№11 «Балауса» ересектер тобы

    Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5

    Мұғалім/Учитель:Хожамурадова Г.Т.

    Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»

    Бөлімі/Раздел: «Қазақ тілі»

    Тақырыбы/Тема: «Менің қалам»

    Мақсаты/Задачи: Балаларға туған қаласы туралы әңгімелеу, өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.

    Білімділік/Обучающая:Балаларға туған қаласы Теміртау туралы айту. Жаңа сөздерді дұрыс айта білуге үйрету.

    Дамытушылық/Развивающая: 2-3 сөзден құралған сөйлемдерді айта білуге баулу.

    Тәрбиелік/Воспитательная: Туған қаласына деген мақтаныш сезімдерін ұялату. Еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке баулу.

    Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: Мен Теміртауда тұрамын.Теміртау үлкен,әдемі,әсем қала. Гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,үйлер.


    Қызмет кезеңдері

    Этапы деятельности

    Педагогтің қызметі

    Действия педагога

    Мотивациялық

    қозғаушылық /

    Мотивационно-

    Побудительный


    Шаттық шеңберін жасаймыз.

    Гүл қала,арман қала,

    Жап-жасыл орман қала,

    Дала-қала,қала-дала,

    Менің қалам!

    Ұйымдастыру –

    іздестіру /

    Организационно -

    поисковый

    Сұрақ қоя отырып,өтілген тақырып бойынша өтілген жаңа сөздерді еске түсіреміз.(Менің ойыншықтарым,аю,қуыршақ,жұсақ,сүйкімді,сүйікті,доп).

    Дәптерлермен жұмыс:

    1. Суретке қарап,сенің қалаңда не барын атап шық. Сөздердің барлығын қосып сөйлемдер құрау.

    2. Бейне слайд арқылы жаңа сөздерді жаттау.Бұрқақ-онтан,ескерткіш—памятник,гүлзар-газон,саябақ-парк.

    Жаңа сөздерді қатыстырып шғын мәтін құрастыру.Мен Теміртауда тұрамын. Теміртау - әдемі, үлкен, әсем қала.Қалада гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,саябақ бар.

    1. Өз қалаңның суретін сал.

    Сөздік ойын: «Тыңда,көрсет»!

    Сергіту сәті:

    Көгінде күн нұрын төккен,

    Жерінде гүл жұпар сепкен.

    Неткен сұлу,неткен көркем,

    Осы менің туған өлкем!

    Рефлексивті –

    түзетушілік /

    Рефлексивно –

    корригирующий

    Ойын ойнату: «Кім жылдам?» ойынында сөздерді,сөйлемді кім тез айтса,сол жеңмпаз болады деп, балаларды жылдамдық пен шапшаңдыққа тәрбиелеу, сөздерді бекіту,қортыныдылау.



    Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:

    Білу/Знать:Балалар өз қаласы туралы қысқаша әңгімелеуді, сұрақтарға жауап беруді үйренеді.

    Түсінуге тиіс/Иметь: Жаңа сөздер тобын,жаңа өлең шумақтарын,суреттеуді меңгереді.

    Істей білу керек/ Уметь: Өз қаласына деген мақтаныш сезімінің болуы.

































    Қазақ тілінен

    ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/

    Конспект организованной учебной деятельности

    Күні, айы, жылы / Число, месяц, год

    23. 09.2020

    Топтың жасы/Возрастная группа: №5 «Білгіш» ересектер тобы

    Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №4

    Мұғалім/Учитель: Хожамурадова Г.Т.

    Білім беру саласы/Образовательная область:«Коммуникация»

    Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі

    Тақырыбы/Тема: «Алақай,күз келді»

    Мақсаты/Задачи: Балаларға білім деңгейін ескере отырып,күз мезгілінің ерекшеліктерін айқындау.

    Білімділік/Обучающая: Табиғатта болатын өзгерістерді салыстырып әңгімелесу

    Дамытушылық/Развивающая: Күзгі еңбек жайлы балаларға түсінік беру .

    Тәрбиелік/Воспитательная: «Алтын күз» сөзінің мағынсын ашу.

    Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: алтын күз-золотая осень,жел-ветер,алуан-алуан-разные-разные.

    Қызмет кезеңдері

    Этапы деятельности

    Тәрбиешінің қызметі

    Действия воспитателя

    Мотивациялық

    қозғаушылық /

    Мотивационно-

    Побудительный


    Балалармен амандасу.

    Жауып жаңбыр,жерде сабыр,

    Шөп,жапырақ солады,

    Айтыңдаршы, бөбектерім,

    Бұл қай кезде болады?

    Ұйымдастыру –

    іздестіру /

    Организационно -

    поисковый

    «Алтын күз» туралы әңгімелесу.

    1. Тапсырма:Сурет бойынша күз белгілеріне қарап,әңгімелеңдер.

    • Қазір жылдың қай мезгілі?

    • Күз неше айдан тұрады?

    • -Күзді неге «Алтын күз» деп атайды?

    • Дұрыс айтасыңдар, балалар, күзде жапырақтар сарғайып жерге түсіп, айнала сап-сары алтындай түске өзгереді. Сондықтан күзді «Алтын күз» деп атайды.

    2-тапсырма: жаңа сөздерді қайталата отырып жаттату.

    Жапырақтар-листья,алуан-алуан-разные-разные, жаңбыр-дождь, жел-ветер,бұлттар-тучи, құстар-птицы.

    • Сергіту сәті:

    Биік болып өсеміз,

    Жапырақтай жайқалып.

    Шетімізден шеберміз,

    Біз тынғып аламыз,

    Әсем сурет саламыз.

    Рефлексивті –

    түзетушілік /

    Рефлексивно –

    корригирующий

    - Айнала неге сап-сары?

    - Құстар қайда кетті?

    -Жапырақтардың түсуі қай кезде басталады?

    Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:

    Білу/Знать: Күз айларын, күздің ерекшеліктерін айтады.

    Түсінуге тиіс/Иметь: «Алтын күз» сөзінің мағынасын түсінеді.

    Істей білу керек/ Уметь: Ұқыпты,белсенді болу.

    Қазақ тілінен

    ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/

    Конспект организованной учебной деятельности

    Күні, айы, жылы / Число, месяц, год

    30.09.2019

    Топтың жасы/Возрастная группа: №3«Қуаныш»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5

    Мұғалім/Учитель: Жанатбекова Д.Ж.

    Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»

    Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі

    Тақырыбы/Тема: «Менің отбасым, ата-аналардың еңбегі»

    Мақсаты/Задачи: Отбасы мүшелері туралы әңгімелеу.

    Білімділік/Обучающая: «Кім?» сұрау есімдігін қолдана алуға үйрету.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгерту.

    Дамытушылық/Развивающая: қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    Тәрбиелік/Воспитательная: Отбасы мүшелеріне құрметпен қарауға, сыйлауға тәрбиелеу.

    Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: ата-ана- родители, жақсы көремін-люблю, жақсылық-доброта, құрметті-уважаемый.


    Қызмет кезеңдері

    Этапы деятельности

    Тәрбиешінің қызметі

    Действия воспитателя

    Мотивациялық

    қозғаушылық /

    Мотивационно-

    Побудительный

    Педагог топтағы балаларға бірнеше отбасы суреттерін көрсетеді. Әр отбасында неше адам бар екенін тапқызу арқылы сандарды еске түсіреді. Балаларға білетін отбасы мүшелерін айтқызу.

    Ұйымдастыру –

    іздестіру /

    Организационно -

    поисковый

    Сөздік жұмысын жүргізу.

    Сыпайы-вежливый

    құрметті-уважаемый

    жақсылық-доброта

    үйрену-научить

    ата-ана-родители

    Дыбыстық жаттығулар:

    ке-ке-ке-әке

    на-на-ана

    сы-сы-сыпайы

    лық-лық-жақсылық

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Конспект Мектепке дейінгі балалар
    08.12.2020
    1283
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хожамурадова Гулжанат Туймурадовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации