Қазақ тілінен
ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/
Конспект организованной учебной деятельности
Күні, айы, жылы / Число, месяц, год
01.10.2020ж.
Топтың жасы/Возрастная группа:№11 «Балауса» ересектер тобы
Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5
Мұғалім/Учитель:Хожамурадова Г.Т.
Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімі/Раздел: «Қазақ тілі»
Тақырыбы/Тема: «Менің қалам»
Мақсаты/Задачи: Балаларға туған қаласы туралы әңгімелеу, өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.
Білімділік/Обучающая:Балаларға туған қаласы Теміртау туралы айту. Жаңа сөздерді дұрыс айта білуге үйрету.
Дамытушылық/Развивающая: 2-3 сөзден құралған сөйлемдерді айта білуге баулу.
Тәрбиелік/Воспитательная: Туған қаласына деген мақтаныш сезімдерін ұялату. Еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке баулу.
Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: Мен Теміртауда тұрамын.Теміртау үлкен,әдемі,әсем қала. Гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,үйлер.
|
Қызмет кезеңдері Этапы деятельности |
Педагогтің қызметі Действия педагога |
|
Мотивациялық қозғаушылық / Мотивационно- Побудительный |
Шаттық шеңберін жасаймыз. Гүл қала,арман қала, Жап-жасыл орман қала, Дала-қала,қала-дала, Менің қалам! |
|
Ұйымдастыру – іздестіру / Организационно - поисковый |
Сұрақ қоя отырып,өтілген тақырып бойынша өтілген жаңа сөздерді еске түсіреміз.(Менің ойыншықтарым,аю,қуыршақ,жұсақ,сүйкімді,сүйікті,доп). Дәптерлермен жұмыс:
Жаңа сөздерді қатыстырып шғын мәтін құрастыру.Мен Теміртауда тұрамын. Теміртау - әдемі, үлкен, әсем қала.Қалада гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,саябақ бар.
Сөздік ойын: «Тыңда,көрсет»! Сергіту сәті: Көгінде күн нұрын төккен, Жерінде гүл жұпар сепкен. Неткен сұлу,неткен көркем, Осы менің туған өлкем! |
|
Рефлексивті – түзетушілік / Рефлексивно – корригирующий |
Ойын ойнату: «Кім жылдам?» ойынында сөздерді,сөйлемді кім тез айтса,сол жеңмпаз болады деп, балаларды жылдамдық пен шапшаңдыққа тәрбиелеу, сөздерді бекіту,қортыныдылау. |
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:
Білу/Знать:Балалар өз қаласы туралы қысқаша әңгімелеуді, сұрақтарға жауап беруді үйренеді.
Түсінуге тиіс/Иметь: Жаңа сөздер тобын,жаңа өлең шумақтарын,суреттеуді меңгереді.
Істей білу керек/ Уметь: Өз қаласына деген мақтаныш сезімінің болуы.
Қазақ тілінен
ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/
Конспект организованной учебной деятельности
Күні, айы, жылы / Число, месяц, год
23. 09.2020
Топтың жасы/Возрастная группа: №5 «Білгіш» ересектер тобы
Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №4
Мұғалім/Учитель: Хожамурадова Г.Т.
Білім беру саласы/Образовательная область:«Коммуникация»
Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі
Тақырыбы/Тема: «Алақай,күз келді»
Мақсаты/Задачи: Балаларға білім деңгейін ескере отырып,күз мезгілінің ерекшеліктерін айқындау.
Білімділік/Обучающая: Табиғатта болатын өзгерістерді салыстырып әңгімелесу
Дамытушылық/Развивающая: Күзгі еңбек жайлы балаларға түсінік беру .
Тәрбиелік/Воспитательная: «Алтын күз» сөзінің мағынсын ашу.
Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: алтын күз-золотая осень,жел-ветер,алуан-алуан-разные-разные.
|
Қызмет кезеңдері Этапы деятельности |
Тәрбиешінің қызметі Действия воспитателя |
|
Мотивациялық қозғаушылық / Мотивационно- Побудительный |
Балалармен амандасу. Жауып жаңбыр,жерде сабыр, Шөп,жапырақ солады, Айтыңдаршы, бөбектерім, Бұл қай кезде болады? |
|
Ұйымдастыру – іздестіру / Организационно - поисковый |
«Алтын күз» туралы әңгімелесу.
2-тапсырма: жаңа сөздерді қайталата отырып жаттату. Жапырақтар-листья,алуан-алуан-разные-разные, жаңбыр-дождь, жел-ветер,бұлттар-тучи, құстар-птицы.
Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Шетімізден шеберміз, Біз тынғып аламыз, Әсем сурет саламыз. |
|
Рефлексивті – түзетушілік / Рефлексивно – корригирующий |
- Айнала неге сап-сары? - Құстар қайда кетті? -Жапырақтардың түсуі қай кезде басталады? |
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат:
Білу/Знать: Күз айларын, күздің ерекшеліктерін айтады.
Түсінуге тиіс/Иметь: «Алтын күз» сөзінің мағынасын түсінеді.
Істей білу керек/ Уметь: Ұқыпты,белсенді болу.
Қазақ тілінен
ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/
Конспект организованной учебной деятельности
Күні, айы, жылы / Число, месяц, год
30.09.2019
Топтың жасы/Возрастная группа: №3«Қуаныш»
Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5
Мұғалім/Учитель: Жанатбекова Д.Ж.
Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация»
Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі
Тақырыбы/Тема: «Менің отбасым, ата-аналардың еңбегі»
Мақсаты/Задачи: Отбасы мүшелері туралы әңгімелеу.
Білімділік/Обучающая: «Кім?» сұрау есімдігін қолдана алуға үйрету.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгерту.
Дамытушылық/Развивающая: қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік/Воспитательная: Отбасы мүшелеріне құрметпен қарауға, сыйлауға тәрбиелеу.
Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: ата-ана- родители, жақсы көремін-люблю, жақсылық-доброта, құрметті-уважаемый.
|
Қызмет кезеңдері Этапы деятельности |
Тәрбиешінің қызметі Действия воспитателя |
||||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық қозғаушылық / Мотивационно- Побудительный |
Педагог топтағы балаларға бірнеше отбасы суреттерін көрсетеді. Әр отбасында неше адам бар екенін тапқызу арқылы сандарды еске түсіреді. Балаларға білетін отбасы мүшелерін айтқызу. |
||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру – іздестіру / Организационно - поисковый |
Сөздік жұмысын жүргізу. Сыпайы-вежливый құрметті-уважаемый жақсылық-доброта үйрену-научить ата-ана-родители Дыбыстық жаттығулар: ке-ке-ке-әке на-на-ана сы-сы-сыпайы лық-лық-жақсылық
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Хожамурадова Гулжанат ТуймурадовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз "Менің қалам" ашық сабақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Менің қалам" ашық сабақМатериал туралы қысқаша түсінік
Ересек топ балаларына арналған Менің қалам тақырыбын таныстыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақ тілінен ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/ Конспект организованной учебной деятельности
Күні, айы, жылы / Число, месяц, год 01.10.2020ж. Топтың жасы/Возрастная группа:№11 «Балауса» ересектер тобы Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5 Мұғалім/Учитель:Хожамурадова Г.Т. Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация» Бөлімі/Раздел: «Қазақ тілі» Тақырыбы/Тема: «Менің қалам» Мақсаты/Задачи: Балаларға туған қаласы туралы әңгімелеу, өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Білімділік/Обучающая:Балаларға туған қаласы Теміртау туралы айту. Жаңа сөздерді дұрыс айта білуге үйрету. Дамытушылық/Развивающая: 2-3 сөзден құралған сөйлемдерді айта білуге баулу. Тәрбиелік/Воспитательная: Туған қаласына деген мақтаныш сезімдерін ұялату. Еліне, жеріне деген сүйіспеншілікке баулу. Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: Мен Теміртауда тұрамын.Теміртау үлкен,әдемі,әсем қала. Гүлзар,бұрқақ,ескерткіш,үйлер.
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат: Білу/Знать:Балалар өз қаласы туралы қысқаша әңгімелеуді, сұрақтарға жауап беруді үйренеді. Түсінуге тиіс/Иметь: Жаңа сөздер тобын,жаңа өлең шумақтарын,суреттеуді меңгереді. Істей білу керек/ Уметь: Өз қаласына деген мақтаныш сезімінің болуы.
Қазақ тілінен ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/ Конспект организованной учебной деятельности Күні, айы, жылы / Число, месяц, год 23. 09.2020 Топтың жасы/Возрастная группа: №5 «Білгіш» ересектер тобы Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №4 Мұғалім/Учитель: Хожамурадова Г.Т. Білім беру саласы/Образовательная область:«Коммуникация» Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі Тақырыбы/Тема: «Алақай,күз келді» Мақсаты/Задачи: Балаларға білім деңгейін ескере отырып,күз мезгілінің ерекшеліктерін айқындау. Білімділік/Обучающая: Табиғатта болатын өзгерістерді салыстырып әңгімелесу Дамытушылық/Развивающая: Күзгі еңбек жайлы балаларға түсінік беру . Тәрбиелік/Воспитательная: «Алтын күз» сөзінің мағынсын ашу. Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: алтын күз-золотая осень,жел-ветер,алуан-алуан-разные-разные.
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат: Білу/Знать: Күз айларын, күздің ерекшеліктерін айтады. Түсінуге тиіс/Иметь: «Алтын күз» сөзінің мағынасын түсінеді. Істей білу керек/ Уметь: Ұқыпты,белсенді болу. Қазақ тілінен ұйымдасқан оқу қызметінің конспектісі/ Конспект организованной учебной деятельности Күні, айы, жылы / Число, месяц, год 30.09.2019 Топтың жасы/Возрастная группа: №3«Қуаныш» Ұйымдастырылған оқу қызметі/Организованная учебная деятельность: №5 Мұғалім/Учитель: Жанатбекова Д.Ж. Білім беру саласы/Образовательная область: «Коммуникация» Бөлімі/Раздел: Қазақ тілі Тақырыбы/Тема: «Менің отбасым, ата-аналардың еңбегі» Мақсаты/Задачи: Отбасы мүшелері туралы әңгімелеу. Білімділік/Обучающая: «Кім?» сұрау есімдігін қолдана алуға үйрету.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгерту. Дамытушылық/Развивающая: қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік/Воспитательная: Отбасы мүшелеріне құрметпен қарауға, сыйлауға тәрбиелеу. Қостілділік компонент/Билингвальный компонент: ата-ана- родители, жақсы көремін-люблю, жақсылық-доброта, құрметті-уважаемый.
|













