Сабақтың
мақсаты
|
оқушыларға жол ережесі мен
қауіпсіздікті сақтауға
үйрету;
2) қоғамдық орындарда өздерін
алып жүруге үйрету.
3) Осы білімдерін күнделікті
сабақта пайдалануға
дағдыландыру.
оқушыларға жол ережесі мен
қауіпсіздікті сақтауға
үйрету;
2) қоғамдық орындарда өздерін
алып жүруге үйрету.
3) Осы білімдерін күнделікті
сабақта пайдалануға
дағдыландыру.
- Оқушының құқықтары мен
міндеттерін толықтыру.
-
Оқушыларды олардың құқықтары
мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен
таныстыру.
-
Қазақстанның болашағына үлес
қоса білетін білімді де саналы ұрпақ
қалыптастыру.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлеметсіндер ме
оқушылар?
Оқушыларды
түгелдеу.
Сабағымызды ең
алдымен ән ұранмен бастаймыз.
Топқа бөлемін :
«Randomus» сайты бойынша.
1.топ
«Министрлер»
2.топ
«Үкімет»
3.топ
«Заңгерлер»
4-апта дәйексөзі: Еңбек – жай ғана қызмет емес, адам
болмысының айнасы.(Абай)
|
Оқушылар сәлемдеседі, ән
ұранды орындарынан тұрып
орындайды.
Мұғалім айтқан дәйек сөзді
дәптерлеріне жазып, жаттап
алады.
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
Келе-келе жолдың қажеттігі
туды. Бірте-бірте ат арбалар, түрлі көліктер
жолда
араласып жүретін болды.
Серуен-саяхат
көбейді.
Бала өмір сүруге, есім және
азаматтық алуға құқылы. Білім және медициналық көмек алуға
құқылы.Өз ойын еркін жеткізуге және еркін жүріп тұруға құқылы.
Ата-аналар тәрбиесіне және өзін қорғауға құқылы.Жан-жақты дамуға,
адам беделін құрметтеуге
құқылы.
Бала
құқығы
Құқық – мемлекет тарапынан, болмаса тиісті қаулы, заңмен
әрбір адамға берілген ерік,
бостандық.
Конституция – бұл Қазақстан Республикасында тұратын барлық
азаматтардың құқықтары мен міндеттері белгіленген
құжат.
Конвенция – арнайы бір мәселе жөніндегі мемлекеттердің
өзара келісімі. Бұл Конвенцияда БҰҰ-на қатысатын бірнеше елдің
өкілдері бірлесе отырып, осындай халықаралық шарт 1989 жылы
20-қарашада қабылданды.
Конвенцияның басты міндеті – 18 жасқа дейінгі тұлғалардың құқығын
қорғау.
Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы заңы
10 тарау, 53 баптан тұрады
1-тарау. жалпы ережелер 2-тарау. балалар мүддесiн көздейтiн
мемлекеттiк саясат 3-тарау. баланың негiзгi құқықтары мен
мiндеттерi
4-тарау . бала және отбасы 5-тарау. ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған баланың құқықтары 6-тарау . мүгедек баланың құқықтары
7-тарау. бала және қоғам 8-тарау . баланың құқықтарын және заңмен
қорғалатын мyдделерiн қорғау 9-тарау. бала жауапкершiлiгiнiң және
оның мiнез-құлқына әсер етуден ерекшелiктерi 10-тарау . қорытынды
ережелер.
Бала Құқықтары туралы
Конвенцияда
-
Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне есім
мен азаматтық алуға
құқылы;
-
Әрбір бала өз отбасында, ата – анасымен бірге өмір сүруге
құқылы;
-
Отбасында әкесі мен анасы өз алдына дербес өмір сүрумен,
баланы ата – анасымен ажыратуға ешкім құқықты
емес;
-
Бала тынығуға және мәдени демалуға
құқылы;
-
Әрбір баланың ой – пікір, ар - ождан және дін еркіндігіне
құқығы бар;
-
Бала өзі қалаған спорт түрімен шұғылдануға
құқылы;
-
Бала денсаулығын сақтауға, емделуге
құқылы;
-
Бала өз ойын еркін айтуға
құқылы.
Тақырыпқа байланысты Бейнеролик
көрсетіледі.
1-тапсырма. «Кластер
құру»
Үш топқа 3 тірек сөзі беріледі. Берілген тірек сөздерге
Кластер
құрайды.
«Министрлер» Өз құқығын білген
адам
«Үкімет» Заң не үшін
қажет?
«Заңгерлер» Құқықтық сауаттылық-заман
талабы
2-тапсырма. «Қызық екен»
ойыны.
1. Арнайы бір мәселе жөніндегі мемлекеттердің өзара келісімі қалай
аталады?
2. Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы заңы
...
3. ҚР Конститутциясы ең алғаш қай жылы қабылданды?
4. Құқық дегеніміз не?
5. Мемлекеттің ең басты байлығы…
6. Мыналардың қайсысы бала құқығына жатады?
7. Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы заңының 3
тарауында не туралы айтылған?
8. ҚР тәуелсіздігін алған күн?
9. Бала құқығын қорғау Конвенциясының басты міндеті
...
3-тапсырма. “Сәттілік
Дөңгелегі”
Интерактивті тақтада оқушылардың аты-жөні жазылған дөңгелек
арқылы таңдалған оқушылар берілген сөйлемдерді сәйкестендіреді.
- Біреуге ор қазба өзің түсесің
- Заңның құрығы бәрінен ұзын
- Ұрлық түбі қорлық
- Өтірікшінің құйрығы бір-ақ тұтам
- Қолыңмен істегенді мойныңмен көтер
- Тек жүрсең тоқ жүресің
- Заңды сыйлаған еркін
жүреді
және жылдам жүрушілерге шектеу
қойылып, экипаждардың
жүріс-тұрысын
реттеуге алғашқы қадамдар
жасалыпты.
Арада жылдар жылжып өте
береді. Жол бойында автокөліктер жүре
бастайды.
|
Оқушылар берілген
мәліметтерді дәптерге жазады. Өз ойларын ортаға салып,
кері байланыс
жасайды.
Бейнероликті
тамашалап қажетті жерлерін дәптерлеріне жазып алады.
Өз топтарымен бірлесе отырып берілген тақырыпқа байланысты кластер
құрады, сынып алдында
қорғайды.
Оқушылар өз тобымен
ақылдасып, интерактивті тақтада берілген ұяшықтардың бірін таңдап,
сұрақтарға жауап береді.
Интерактивті тақтада аты таңдалған оқушы берілген сөйлемдерді
кезектесе отырып
сәйкестендіреді.
|
слайд
слайд
Бейнеролик
Плакат
маркерлер
слайд
слайд
|
Сабақтың соңы
бекіту
|
Бала құқықтарын қорғау – бұл
қоғамның басты міндеттерінің бірі. Әрбір бала өмір сүру, білім алу,
денсаулық сақтау, жеке пікірін білдіру сияқты құқықтарға ие болуы
тиіс. Баланы қорғау тек заңмен
шектелмейді, бұл сонымен қатар отбасы мен қоғамның бірлескен
күш-жігерін қажет етеді. Әрбір бала өз құқықтарын толық жүзеге
асыра алатын және толыққанды дамитын қауіпсіз және қамқор ортада
өсуі тиіс. Осылайша, біз болашақ ұрпақтың құқығын қорғап, олардың
бақытты және лайықты өмір сүруіне ықпал етеміз.
Сабаққа кері байланыс «Рефлекция картасы» арқылы
алынады.
|
Оқушылар
өз ойларын жазып қорытындылайды.
|
«Рефлекция
картасы»
|