Білім беру саласы:
Шығармашылық
Бөлімі:
Музыка
Тақырыбы: « Менің
Қазақстаным »
Мақсаты: Әнді тындап, сезіне білуге, ән мазмұнын
әңгімелеп айтуға дағдыландыру, дыбыс биіктігі, тембрі туралы ұғымын
қалыптастыру. Еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілігін
арттыру.
Әдіс-тәсілдер:Миға шабуыл, дауыс жаттығуы, ғажайып сәт, от шашу
әдісі (мадақтау), ашық микрофон, мозайка әдісі, 4 сурет 1
сөз.
Қолданылған ресурстар:
интербелсенді тақта, микрофон,
ту,елтаңба,
гүлдер.
Қолданылған технология: ТРИЗ, 4К,
АКТ
Қостілдік
компонент: Қазақстан, елтанба-герб, ту-флаг, ән-ұран,
рәміз-символ.
Қөрнекі
құралдар: Қазақстан рәміздерінің суреті, сәулетті қалалар
суреттері,макеттер, слайд.
Кіріспе: Қыздар гүлдермен, ұлдар
жалаушамен «Атамекен» Е.Хасанғалиев әнімен музыка залына
кіреді.
-Сә –ле- мет-сіз-дер ме,
ба-ла-лар! (үш тілде амандасу) (Музыкалық
сәлемдесу)
До-ре-ми-фа- соль- соль
ля-ля-соль-ля
Соль-фа-ми-ре-до
Балалар: Сәлеметсіз
бе?
- Көңіл күйлерің
қалай?
Балалар: Өте
жақсы.
-
Балалар, бүгін біздің оқу
қызметіміз өте ерекше болмақ, себебі бізде алда керемет мереке келе
жатыр,соған орай жаңа әндер
айтамыз,жаттаймыз..
Қане, енді өздеріңнің
тәртіпті,ақылды, білімді балалар екендеріңді
көрсетіңдерші.
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?( балалар жауабы)
-Қыс мезгілінде неше ай бар?
-Қыс мезгілінде қандай мейрамдарды
тойлаймыз?( 4К комуникативтілік тілдік
қатынас.)
-Балалар, менің қолымдағы
суретті таңдау арқылы үш топқа бөлініп отырамыз.
( топқа бөлу)
Негізгі бөлім:
-Балалар, зейінімізді ашып,
көңілімізді экранға бұрайық. Ал ендеше балалар мен сендерге сұрақ
қоямын.Сұраққа дұрыс жауап беруге тырысамыз.
Дұрыс жауап бермесек суретіміз
ашылмайды.
-
-
біз қай Республикада тұрамыз?
-
-біздің ауылымыз қалай
аталады?
-
-Қазақстан Республикасының Елбасы
кім?
-
-Қазақстан Республикасының Туының түсі
қандай?
4 сурет 1 сөз
(әдісі)
Ендеше , балалар
бүгінгі оқу қызметіміз «Менің Қазазақстаным»
екен
- Балалар алыстан бір дыбыс
естіледі, қане бәріміз құлақ түріп
көрейікші.
(
экраннан бұлбұлдың
дауысы естіледі).
Ғажайып
сәт: «Бұлбұл»
Ой бұл біздің досымыз, әнші
құс бұлбұл ғой. Бұлбұл бізге бірдеңе айтқысы келіп тұрған
сияқты.
-Балалар, менің ән айтайын
десем дауысым шықпай қалды.Мен ән айтпасын деп,- мыстан кемпір
менің дауысымды сыйқырлап тастады. Маған көмектесесіңде ме?
Сендерге мыстан кемпір хат беріп жіберді.
-Балалар , мыстан кемпірдің
хатында былай жазылған екен. Егер менің тапсырмаларымды
орындасаңдар, бұлбұлдың дауысы қалпына келеді-деп, жазылған екен.
Көмектесеміз бе, балалар.(балалардың
жауабы)
Бірінші
тапсырма:
Музыка
тыңдау: «Әнұран мен елтаңба» .
Балаларға әнді айтып беремін.
- Әнін ырғағы
қандай?
-Бұл әнде жоғары дыбыс бар ма?
-Қысқа және ұзақ дыбыс бар ма? (
командамен жұмыс, коммуникативтілік тілдік қатынас
)
Балалар мыстан кемпірдің тапсырмасын орындамас
бұрын дауыс жаттығуын жасап алайық.
Дауыс жаттығуы
Екінші тапсырма:
Ән айту: «Тәуелсіз ел ұланы
».
Қане шаршап қалған шығармыз бір сергіп
алайық.
Әуенді ырғақты қимыл
: «Жалаушалармен»
Үшінші тапсырма:
Мозайка әдісі арқылы
алдарына берілген
құралдан Астананы құрастырады. (командамен
жұмыс,коммуникативтілік тілдік қатынас,)
(экраннан бұлбұлдың дауысы
естіледі)
:-Жарайсыңдар! мыстан
кемпірдің сыйқыры кетіп, бұлбұлдың дауысы қалпына келген сияқты. От
шашу әдісі арқылы бір-бірімізді
мадақтайық.
( от шашу
әдісі)
Бұлбұл: -Рақмет, сендерге балалар
.Мені мыстан кемпірден құтқарғандарың үшін. Сендер өте білімді,әнші
екенсіңдер. Мен сендерге ризамын. Сау
болыңдар.
Қорытынды
бөлім:
Рефлексия: «Ашық
микрофон» әдісі.
-Бүгінгі оқу қызметі сізге
ұнады ма?
-Бүгін біз кімге
көмектестік?
- Оқу қызметі несімен
ұнады?
Мадақтау: Жарайсыңдар! Бүгінгі оқу
қызметіне белсенді қатысқандарың үшін мен сендерді жұлдызшамен
мадақтаймын.