6-сабақ. Ондықтан аттап қосу
|
Тақырыбы: Менің қызығушылығым. |
Мектеп: №3 Явленка орта мектебі |
|
|
Күні:11.09. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева А.Т. |
|
|
Сынып: 2 «а» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқу мақсаттары |
2.1.2.5.** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: ондықтан аттап қосу тəсілін білу. |
||
|
Бірқатар оқушылар үшін: ондықтан аттап сандарды жəне шамаларды (ұзындығы) қосу тəсілін түсіндіру жəне осы негізде екі таңбалы жəне бір таңбалы сандарды қосуды орындау. |
|||
|
Кейбір оқушылар үшін: |
|||
|
разрядтан аттап бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ауызша қосуды қалай орындауға болатынын түсіндіру. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Пəндік лексика жəне терминология:ондық, қосу, азайту, қосылғыш, қосынды, азайғыш, азайтқыш, айырма, санның құрамы, 10 санына толықтыру. |
||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||
|
Қосылғыштарды қалай жіктеген тиімді? Қай қосылғышты қосындысымен алмастырған тиімді? 8+7 қосу тəсілін түсіндіре аласың ба? |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Қосу жəне азайту, бір таңбалы санның құрамы, 11-20 сандарының разрядтық қосылғыштары. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт (минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қоры |
|
|
0–3 |
Ынталандыру. Ауызша есептеу бойынша аз уақытқа жарыс ұйымдастыру. Оқушыларға ауызша ойша есептеудің маңызы түсіндіріледі. |
Сан қиықшалары |
|
|
4–6 |
Белсендіру. 2–9 сандарының құрамы, 10 санына толықтыру, 1 онд. = 1 бірл, 1 дм = 10 см, 11–20 сандарының разрядтық қосылғыштары қайталанады. Мына түрдегі мысалдар беріледі: 5+5+2 6+4+3 |
||
|
7–11 |
Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар). 8+6 5+9 4+8 түріндегі мысалдар ауызша есептеледі. Оқушылар қосудың жаңа тəсілімен танысады. – Сабақтың мақсаты қандай? (Ондықтан аттап қосу, 6+7 түрдегі мысалдарды есептеу) |
||
|
Жаңаны ашу. Топпен жұмыс барысында оқушылар қосудың жаңа тəсілін бір-біріне түсіндіреді. 8+5 тəсілін түрлі түсті бояумен (оқушылар түрлі түсті фишкаларды салады жəне пайдаланады) көрсету сұралады. Топтық жұмысты ұйымдастыру барысында сандық кесінділер таратады.Осыған ұқсас жұмысты |
Оқулық, сызғыш, жолақтар. Сабақтың презентациясын қолдану |
||
|
12–29 |
ұзындықтардықосу арқылы жүргізеді. Кесінділерді сызғышпен өлшеп, олардың ұзындықтарының қосындысын табу ұсынылады. Бұдан əрі оқушылар 8+5 тəсілін қарастырады. Мұғалім 8+5 жəне 18+5 өрнектерін салыстырып, олардан ұқсастықты анықтауды сұрайды. Оқушылар олардағы бірліктердің саны бірдей екенін байқаулары қажет. - 18-ге бесті қалай қосуға болады? 18 – бұл 10 жəне 8. Оқушылар тəсілді көрсетеді: 18+5=10+5+8=10+8+5=10+13=23. Бұдан кейін осыған ұқсас 28+5, 38+5 жəне т.с.с. Ізденушілік тапсырма ретінде бөліктеп қосу тəсілін түсіндіруді ұсынуға болады: 18+5=18+2+3=23. Тура осы тəсілді көпшілік оқушылар қолданады. Бұл сабақта мұғалім əртүрлі тəсілмен есептеуді орындау мүмкіндігін көрсетуі қажет. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Оқулықтағы №2 тапсырманы түсіндіре отырып қарастырады. Өздік жұмыс. Жұмыс дəптерінен №1 мысалда сан қосылғыштарға жіктеліп, толық ондыққа толықтырылады. Қосудың жаңа тəсілінің сызбасы тақтаға ілінеді. Оқушылар қосу тəсілін түсіндіре отырып шығарады. Үлгерімі жоғары оқушыларға азайту амалымен тексеру беріледі. |
|
|||||||||||||||
|
30–40 |
Жаңаны қолдану. Сызба бойынша есептер құрастыруды сұрайды. Мысалы:
Сызбада қосудың жаңа тəсілін қолдануға мүмкіндік беретін сан көрсетіледі. Бақа тапсырма да ұсынуға болады. Мысалы: Сызба бойынша өрнек құрастыр: (5+8)+3 Немесе Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр: Қызыл — 7 қарындаш
Ж Мұғалім есеппен жұмыс жасау барысында есепті шешудің алгоритмін естеріңе түсірулерін сұрайды:
↓
↓
|
||||||||||||||||
|
|
6. Жауабын жазу. Оқушылар бір-бірін бағалайды:
Өткенді қолдану. Оқулықтан № 3,4 жəне жұмыс дəптерінен №3-5 тапсырмалар мұғалімнің қалауы бойынша беріледі. Өздік жұмыс мұғалімнің қалауы бойынша беріледі. Мысалы оқулықтағы жəне жұмыс дəптердегі №4тапсырма орындалады. |
|
|||||||||||||||
|
41–45 |
Рефлексия. Оқушы өз біліктерінің мақсатқа сай екенін салыстырады, осы сабақта оқушы:
|
Жетістіктер жолағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің қызығушылығым.
Менің қызығушылығым.
6-сабақ. Ондықтан аттап қосу
|
Тақырыбы: Менің қызығушылығым. |
Мектеп: №3 Явленка орта мектебі |
|
|
Күні:11.09. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева А.Т. |
|
|
Сынып: 2 «а» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқу мақсаттары |
2.1.2.5.** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: ондықтан аттап қосу тəсілін білу. |
||
|
Бірқатар оқушылар үшін: ондықтан аттап сандарды жəне шамаларды (ұзындығы) қосу тəсілін түсіндіру жəне осы негізде екі таңбалы жəне бір таңбалы сандарды қосуды орындау. |
|||
|
Кейбір оқушылар үшін: |
|||
|
разрядтан аттап бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ауызша қосуды қалай орындауға болатынын түсіндіру. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Пəндік лексика жəне терминология:ондық, қосу, азайту, қосылғыш, қосынды, азайғыш, азайтқыш, айырма, санның құрамы, 10 санына толықтыру. |
||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
|||
|
Қосылғыштарды қалай жіктеген тиімді? Қай қосылғышты қосындысымен алмастырған тиімді? 8+7 қосу тəсілін түсіндіре аласың ба? |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Қосу жəне азайту, бір таңбалы санның құрамы, 11-20 сандарының разрядтық қосылғыштары. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт (минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қоры |
|
|
0–3 |
Ынталандыру. Ауызша есептеу бойынша аз уақытқа жарыс ұйымдастыру. Оқушыларға ауызша ойша есептеудің маңызы түсіндіріледі. |
Сан қиықшалары |
|
|
4–6 |
Белсендіру. 2–9 сандарының құрамы, 10 санына толықтыру, 1 онд. = 1 бірл, 1 дм = 10 см, 11–20 сандарының разрядтық қосылғыштары қайталанады. Мына түрдегі мысалдар беріледі: 5+5+2 6+4+3 |
||
|
7–11 |
Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар). 8+6 5+9 4+8 түріндегі мысалдар ауызша есептеледі. Оқушылар қосудың жаңа тəсілімен танысады. – Сабақтың мақсаты қандай? (Ондықтан аттап қосу, 6+7 түрдегі мысалдарды есептеу) |
||
|
Жаңаны ашу. Топпен жұмыс барысында оқушылар қосудың жаңа тəсілін бір-біріне түсіндіреді. 8+5 тəсілін түрлі түсті бояумен (оқушылар түрлі түсті фишкаларды салады жəне пайдаланады) көрсету сұралады. Топтық жұмысты ұйымдастыру барысында сандық кесінділер таратады.Осыған ұқсас жұмысты |
Оқулық, сызғыш, жолақтар. Сабақтың презентациясын қолдану |
||
|
12–29 |
ұзындықтардықосу арқылы жүргізеді. Кесінділерді сызғышпен өлшеп, олардың ұзындықтарының қосындысын табу ұсынылады. Бұдан əрі оқушылар 8+5 тəсілін қарастырады. Мұғалім 8+5 жəне 18+5 өрнектерін салыстырып, олардан ұқсастықты анықтауды сұрайды. Оқушылар олардағы бірліктердің саны бірдей екенін байқаулары қажет. - 18-ге бесті қалай қосуға болады? 18 – бұл 10 жəне 8. Оқушылар тəсілді көрсетеді: 18+5=10+5+8=10+8+5=10+13=23. Бұдан кейін осыған ұқсас 28+5, 38+5 жəне т.с.с. Ізденушілік тапсырма ретінде бөліктеп қосу тəсілін түсіндіруді ұсынуға болады: 18+5=18+2+3=23. Тура осы тəсілді көпшілік оқушылар қолданады. Бұл сабақта мұғалім əртүрлі тəсілмен есептеуді орындау мүмкіндігін көрсетуі қажет. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. Оқулықтағы №2 тапсырманы түсіндіре отырып қарастырады. Өздік жұмыс. Жұмыс дəптерінен №1 мысалда сан қосылғыштарға жіктеліп, толық ондыққа толықтырылады. Қосудың жаңа тəсілінің сызбасы тақтаға ілінеді. Оқушылар қосу тəсілін түсіндіре отырып шығарады. Үлгерімі жоғары оқушыларға азайту амалымен тексеру беріледі. |
|
|||||||||||||||
|
30–40 |
Жаңаны қолдану. Сызба бойынша есептер құрастыруды сұрайды. Мысалы:
Сызбада қосудың жаңа тəсілін қолдануға мүмкіндік беретін сан көрсетіледі. Бақа тапсырма да ұсынуға болады. Мысалы: Сызба бойынша өрнек құрастыр: (5+8)+3 Немесе Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр: Қызыл — 7 қарындаш
Ж Мұғалім есеппен жұмыс жасау барысында есепті шешудің алгоритмін естеріңе түсірулерін сұрайды:
↓
↓
|
||||||||||||||||
|
|
6. Жауабын жазу. Оқушылар бір-бірін бағалайды:
Өткенді қолдану. Оқулықтан № 3,4 жəне жұмыс дəптерінен №3-5 тапсырмалар мұғалімнің қалауы бойынша беріледі. Өздік жұмыс мұғалімнің қалауы бойынша беріледі. Мысалы оқулықтағы жəне жұмыс дəптердегі №4тапсырма орындалады. |
|
|||||||||||||||
|
41–45 |
Рефлексия. Оқушы өз біліктерінің мақсатқа сай екенін салыстырады, осы сабақта оқушы:
|
Жетістіктер жолағы |
шағым қалдыра аласыз













