Материалдар / Менің қызығушылығым.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің қызығушылығым.

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің қызығушылығым. математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2018
1235
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-сабақ. Ондықтан аттап қосу

Тақырыбы: Менің қызығушылығым.

Мектеп: №3 Явленка орта мектебі

Күні:11.09.

Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева А.Т.

Сынып: 2 «а»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Оқу мақсаттары

2.1.2.5.** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау

Сабақтың

мақсаттары

Барлық оқушылар үшін: ондықтан аттап қосу тəсілін білу.

Бірқатар оқушылар үшін:

ондықтан аттап сандарды жəне шамаларды (ұзындығы) қосу тəсілін түсіндіру жəне осы негізде екі таңбалы жəне бір таңбалы сандарды қосуды орындау.

Кейбір оқушылар үшін:

разрядтан аттап бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ауызша қосуды қалай орындауға болатынын түсіндіру.

Тілдік мақсаттар

Пəндік лексика жəне терминология:ондық, қосу, азайту, қосылғыш, қосынды, азайғыш, азайтқыш, айырма, санның құрамы, 10 санына толықтыру.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:

Қосылғыштарды қалай жіктеген тиімді?

Қай қосылғышты қосындысымен алмастырған тиімді?

8+7 қосу тəсілін түсіндіре аласың ба?

Тірек білім, білік, дағдылар

Қосу жəне азайту, бір таңбалы санның құрамы, 11-20 сандарының разрядтық қосылғыштары.

Жоспар

Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет

Қоры

0–3

Ынталандыру.

Ауызша есептеу бойынша аз уақытқа жарыс ұйымдастыру.

Оқушыларға ауызша ойша есептеудің маңызы түсіндіріледі.

Сан қиықшалары

4–6

Белсендіру.

2–9 сандарының құрамы, 10 санына толықтыру, 1 онд. = 1 бірл, 1 дм = 10 см, 11–20 сандарының разрядтық қосылғыштары қайталанады.

Мына түрдегі мысалдар беріледі:

5+5+2 6+4+3

7–11

Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар).

8+6 5+9 4+8 түріндегі мысалдар ауызша есептеледі.

Оқушылар қосудың жаңа тəсілімен танысады.

Сабақтың мақсаты қандай? (Ондықтан аттап қосу,

6+7 түрдегі мысалдарды есептеу)

Жаңаны ашу.

Топпен жұмыс барысында оқушылар қосудың жаңа тəсілін бір-біріне түсіндіреді.

8+5 тəсілін түрлі түсті бояумен (оқушылар түрлі түсті фишкаларды салады жəне пайдаланады) көрсету сұралады.

Топтық жұмысты ұйымдастыру барысында сандық кесінділер таратады.Осыған ұқсас жұмысты

Оқулық, сызғыш, жолақтар.

Сабақтың презентациясын қолдану


12–29

ұзындықтардықосу арқылы жүргізеді. Кесінділерді сызғышпен өлшеп, олардың ұзындықтарының қосындысын табу ұсынылады.

Бұдан əрі оқушылар 8+5 тəсілін қарастырады. Мұғалім 8+5 жəне 18+5 өрнектерін салыстырып, олардан ұқсастықты анықтауды сұрайды. Оқушылар олардағы бірліктердің саны бірдей екенін байқаулары қажет.

- 18-ге бесті қалай қосуға болады? 18 – бұл 10 жəне 8.

Оқушылар тəсілді көрсетеді:

18+5=10+5+8=10+8+5=10+13=23.

Бұдан кейін осыған ұқсас 28+5, 38+5 жəне т.с.с. Ізденушілік тапсырма ретінде бөліктеп қосу тəсілін түсіндіруді ұсынуға болады: 18+5=18+2+3=23. Тура осы тəсілді көпшілік оқушылар қолданады. Бұл сабақта мұғалім əртүрлі тəсілмен есептеуді орындау мүмкіндігін көрсетуі қажет.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Оқулықтағы №2 тапсырманы түсіндіре отырып қарастырады. Өздік жұмыс.

Жұмыс дəптерінен №1 мысалда сан қосылғыштарға жіктеліп, толық ондыққа толықтырылады.

Қосудың жаңа тəсілінің сызбасы тақтаға ілінеді.

Оқушылар қосу тəсілін түсіндіре отырып шығарады. Үлгерімі жоғары оқушыларға азайту амалымен тексеру беріледі.


30–40

Жаңаны қолдану.

Сызба бойынша есептер құрастыруды сұрайды. Мысалы:

Shape1

Сызбада қосудың жаңа тəсілін қолдануға мүмкіндік беретін сан көрсетіледі. Бақа тапсырма да ұсынуға болады. Мысалы:

Сызба бойынша өрнек құрастыр:

(5+8)+3

Немесе

Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр:

Қызыл — 7 қарындаш

ЖShape2 ай қарындаш — ?, 5-еуі артық ? қарындаш

Мұғалім есеппен жұмыс жасау барысында есепті шешудің алгоритмін естеріңе түсірулерін сұрайды:

  1. Мəтінді оқу. ↓

  2. Сызба немесе қысқаша жазылуын жасау.

  1. 1-амалды орындау.

  2. 2-амалды орындау.

  1. Есептеу. ↓


6. Жауабын жазу.

Оқушылар бір-бірін бағалайды:

Біліктер

Баға

1

Есептің мазмұнын түсінемін.

2

Есептің сызбасын құрай аламын.

3

Есептің шешу амалын табамын.

4

Есепті шешу алгоритмін рындаймын.

Өткенді қолдану.

Оқулықтан № 3,4 жəне жұмыс дəптерінен №3-5 тапсырмалар мұғалімнің қалауы бойынша беріледі. Өздік жұмыс мұғалімнің қалауы бойынша беріледі. Мысалы оқулықтағы жəне жұмыс дəптердегі №4тапсырма орындалады.



41–45

Рефлексия.

Оқушы өз біліктерінің мақсатқа сай екенін салыстырады, осы сабақта оқушы:

  • ондықтан аттап қосу тəсілін түсінеді; ондықтан аттап қосу тəсілін түсіндіреді;

  • ондықтан аттап қосу тəсілін орындайды.

Жетістіктер жолағы











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!