Материалдар / Менің қызығушылығым.

Менің қызығушылығым.

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің қызығушылығым. математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2018
1211
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-сабақ. Ондықтан аттап қосу
Тақырыбы: Менің қызығушылығым. Мектеп: №3 Явленка орта мектебі
Күні:11.09. Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева А.Т.
Сынып: 2 «а»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Оқу мақсаттары 2.1.2.5.** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар үшін: ондықтан аттап қосу тəсілін білу.


Бірқатар оқушылар үшін: ондықтан аттап сандарды жəне шамаларды (ұзындығы) қосу тəсілін түсіндіру жəне осы негізде екі таңбалы жəне бір таңбалы сандарды қосуды орындау.


Кейбір оқушылар үшін:


разрядтан аттап бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ауызша қосуды қалай орындауға болатынын түсіндіру.
Тілдік мақсаттар Пəндік лексика жəне терминология:ондық, қосу, азайту, қосылғыш, қосынды, азайғыш, азайтқыш, айырма, санның құрамы, 10 санына толықтыру.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:


Қосылғыштарды қалай жіктеген тиімді? Қай қосылғышты қосындысымен алмастырған тиімді? 8+7 қосу тəсілін түсіндіре аласың ба?
Тірек білім, білік, дағдылар Қосу жəне азайту, бір таңбалы санның құрамы, 11-20 сандарының разрядтық қосылғыштары.
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут) Жоспарланған іс-əрекет Қоры
0–3 Ынталандыру. Ауызша есептеу бойынша аз уақытқа жарыс ұйымдастыру. Оқушыларға ауызша ойша есептеудің маңызы түсіндіріледі. Сан қиықшалары
4–6 Белсендіру. 2–9 сандарының құрамы, 10 санына толықтыру, 1 онд. = 1 бірл, 1 дм = 10 см, 11–20 сандарының разрядтық қосылғыштары қайталанады. Мына түрдегі мысалдар беріледі: 5+5+2 6+4+3
7–11 Мақсатты бекіту (мəселелі жағдаяттар). 8+6 5+9 4+8 түріндегі мысалдар ауызша есептеледі. Оқушылар қосудың жаңа тəсілімен танысады. Сабақтың мақсаты қандай? (Ондықтан аттап қосу, 6+7 түрдегі мысалдарды есептеу)
Жаңаны ашу. Топпен жұмыс барысында оқушылар қосудың жаңа тəсілін бір-біріне түсіндіреді. 8+5 тəсілін түрлі түсті бояумен (оқушылар түрлі түсті фишкаларды салады жəне пайдаланады) көрсету сұралады. Топтық жұмысты ұйымдастыру барысында сандық кесінділер таратады.Осыған ұқсас жұмысты Оқулық, сызғыш, жолақтар. Сабақтың презентациясын қолдану


12–29 ұзындықтардықосу арқылы жүргізеді. Кесінділерді сызғышпен өлшеп, олардың ұзындықтарының қосындысын табу ұсынылады. Бұдан əрі оқушылар 8+5 тəсілін қарастырады. Мұғалім 8+5 жəне 18+5 өрнектерін салыстырып, олардан ұқсастықты анықтауды сұрайды. Оқушылар олардағы бірліктердің саны бірдей екенін байқаулары қажет. - 18-ге бесті қалай қосуға болады? 18 – бұл 10 жəне 8. Оқушылар тəсілді көрсетеді: 18+5=10+5+8=10+8+5=10+13=23. Бұдан кейін осыған ұқсас 28+5, 38+5 жəне т.с.с. Ізденушілік тапсырма ретінде бөліктеп қосу тəсілін түсіндіруді ұсынуға болады: 18+5=18+2+3=23. Тура осы тəсілді көпшілік оқушылар қолданады. Бұл сабақта мұғалім əртүрлі тəсілмен есептеуді орындау мүмкіндігін көрсетуі қажет. Түсіндіре отырып
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ