Материалдар / менің сәбилік кезім

менің сәбилік кезім

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға әдістемелік көмек
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабаққа дейінгі рефлексия: 1 тоқсан, 1 бөлім, 4 сабақ. Оқушылардың кейбіреулері қазақ тілінен білімдері балабақшадан, ал кейбіреулерінің тіл бойынша білімдері жоқ. Сол себептен іс қимыл, ишара арқылы, яғни табиғи әдіспен жұмыс жасауды жоспарладым. Бағдарлама бойынша тыңдалым мен айтылымды дамыту үшін екі мақсатты алдым. Мақсаттарға сүйене отырып тапсырмалардағы жаңа тақырыпты, сөздерді түсінеді және оларды іс қимыл арқылы жасайды, айтады. Тапсырмаларды сыныппен, жұппен және жеке орындайды.

Сабақ : Менің сәбилік кезім

Мектеп:

Күні:


Сынып: 1 сынып

Қатысқан оқушы саны: 15


Сабақ негізделген оқу мақсаты:


1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс

əрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-əрекет жасау)

1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру

1.2.6.1 Тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін

(келісемін/келіспеймін, ұнайды /ұнамайды) білдіру

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері


Білу және түсіну

Тыңдаған материалды түсінеді, іс әрекет арқылы жасай алады, сұхбатасын түсініп жауап береді, пікірін білдіреді.

Анализ

Мұғалім көмегімен негізгі ойды анықтайды.


Сабақ мақсаттары:




А- барлық оқушылар түсінеді, қайталайды.

В- оқушылардың көпшілігі сурет салу арқылы түсінеді, көрсете алады.

С- кейбір оқушылар қимыл әрекет арқылы көрсетіп, айта алады.


Тілдік мақсат:




Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Еңбектеді, жылады, күлді, тамақ ішті, ойнады, сәби, сәби кезімде.

Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға берілген сұрақтар:

Кім? Қандай бала? Не істейді?

Не себепті ........ деп ойлайсыз?

Ишара: сурет салады, көрсетеді, қайталайды, айтады.


Алдыңғы оқу


Авто портрет тақырыбы бойынша дене мүшелерін, дұрыс, бұрыс, менің, сенің, иә, жоқ, ортаға шығу, шеңбер,кім? қандай?

5 минут








5 минут


Ұ = ұжымдық жұмыс (сыныппен)











3 минут




15 минут


ОТ = оқушының тәжірибесі





МК = мұғалімнің көрсетуі















10 минут

МК = мұғалімнің көрсетуі

















Сергіту





Ж = жұптық жұмыс





Тренинг. Сыныптағы ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.

Дене мүшелері. Ортаға шығып, шеңбер құрамыз. Айтамыз және көрсетеміз.

Мысалы: бас, қол, аяқ, дене, менің шашым, сенің аяғың, құлақ, менің басым, сенің қолың.


1. Жоспарланған жаттығулар

Дыбыс. Баланың жылауы.

Қазір сендер дыбыс естисіңдер, сол не деген дыбыс сурет саласыңдар.


Сұрақтар: Кім? Қандай бала?



Shape2 Shape1

Дескриптор



1.Түсінді, сурет салды: жұлдыз

2.Сурет бойынша не? кім? екенін айтты:

үлкен жұлдыз




Слайд. Баланың суреті. Кішкентай бала. Сәби. Менің сәби кезімде.



2. Фото. Бірнеше оқушылардың кішкентай кезіндегі фотосуреттері.

\ аналары берген\

Оқушыларға көрсетіп, өздерін тауып алып мұғалімнің көмегімен өзінің кішкентай кезі туралы қарапайым сөйлемдермен әңгімелеу.

Бұл кім? Сен қай кезде? Сенің шашың \ көзің қандай? Сенің қолдарың \ аяқтарың қандай?

Бұл мен. Мен кішкентай баламын, сәби кезімде. Менің шашым қара, көзім қоңыр. Мен коляскада көшеде отырмын.

Shape3

ДShape4 ескриптор



1.Өзі туралы бір сөйлем айтты: жұлдыз

2.Өзі туралы екі сөйлем айтты: үлкен жұлдыз.

3.Өзі туралы үш сөйлем айтты: смайлик




3. Слайд. Балалар әр түрлі кейіпте.

Бұлар кімдер?

Бала. Балалар.

Сәби.Сәбилер.

Балалар қазір сендер мені тыңдаңдар. Ал немен тыңдаймыз? Дұрыс, құлақпен.

Тыңдалым.

А. Мұғалім асықпай мәнерлеп түсінікті бірнеше рет айтады, оқушылар зейін қойып тыңдайды.

Түсініктерін тексеру

Ә. Слайдтағы сурет арқылы көрсетіп, баланың қимылын дұрыс емес айтады. Оқушылар оны дұрыс, әлде бұрыс екенін айтады. \ Иә, жоқ.\

Балалар қазір мен сурет бойынша көрсетемін және айтамын, ал сендер дұрысын" иә", не бұрысын "жоқ" жауап беріңдер.

Айтылым.

Б. Оқушылар мұғалімнің соңынан қайталайды.

В. Ойын. Қайталатқыш.

Мұғалім көмегімен жүретін ойын бір баладан тақтаға шығарып, оның құлағына сыбырлап бір сөзді айтады, ал оқушы оны қайталайды қалған балалар оны іс әрекетпен орындайды.


Г. Оқушылар жұппен: біреуі соны қимыл арқылы көрсетеді, екіншісі айтады.


Shape5

Shape6

Дескриптор



1. Тыңдады, түсінігін иә\ жоқ деген сөздермен білдірді: жұлдыз

2.Қимылмен істеген іс әрекеті айта алды: үлкен жұлдыз.



4. Дыбыс: жылау, күлу

Бағалау. Жұлдыздар мен смайлик бойынша


Рефлексия:

Ресурстар








Аудио.

?




!




















































ЖИ арқылы жасау
06 Желтоқсан 2018
398
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі