Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
- Сәлеметсіңдер ме
балалар!
Көп жасаған
қария,
Ақылы
теңіз-дария.
Көп өнеге сөзі
бар,
Сөзі соқпақ, сөзі
нәр.
Ата салты
ардақты,
Әрбір сөзі
салмақты.
Сол сөздерді
ұқпасаң,
Тістерсің бір күн
бармақты.
Қазақстанның өсіп- өркендеуіне, еліміздің
бейбітшілік тыныш өмір кешуіне өз үлестерін қосқан осы ардақты да
аяулы қарттарымыздың арқасы деп
есептейміз.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
презентация
|
Сабақ басы (13
мин)
|
Қарттарды құрметтемейтін,
олардың алдындағы перзенттік парызын үлкен ынтамен орындамайтын,
әдептілік, кішіпейілділік, сергек сезімталдық көрсетпейтін, бұл
қасиеттер қанына сіңіп, жүрегіне ұяламаған ұрпақтан не опа, не
қайыр?!
Адамның өмірінің мәні мен сұлулығы,
адамның келешегіне сенімділігі – баланың ата-анасын ардақ тұтып,
өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында.
Үлкендіктен ешкім құтыла алмаған. Бірақ кәріліктің өзінің сәні –
мәні бар.
|
|
презентация
|
Ортасы (20
мин)
|
Жұмбақ шешу:
Айтары мол ғұлама,
Көп жасаған бұл адам.
Әкесі ол әкеңнің,
Білер оны сұраған,
Ол кім? (Ата)
Аймалайды «Күнім»деп,
Мейірімді жүзі күлім деп.
«Тәтті-ақ» дейді немере,
Бал шырындай үнің деп.
Ол кім? (әже)
І бөлім «Ата-әжем мақтанышым»
Ата- ардақты тұлға. Иә, «Әкеден ұл тусайшы, ата жолын қусайшы» деп
халық ұрпаққа атаның мұрасын жалғастыруды уағыздайды. Ата ұрпағының
қайырымды,мейірімді,ақылды.іскер болуын тілеп,сол үшін қамқорлық
іс-әрекеттерін басы жерге жеткенше дамыта береді,өнеге
көрсетеді,өсиет айтады.
ІІ бөлім «Жырымды сіздерге арнаймыз»
Халқымызда «Өзің өлгенше, немерең өлгенше» деген сөз бар.
Бала,немере туралы ақын Мұзафар Әлімбаев былай дейді.
Бала деген бал екен,
Бал дегенің бала екен.
Немеренің бойында,
Бар жақсылық бар екен.
Туған балаң жай ғана,
Демесең де жат бөтен,
Нағыз бала ойласаң.
«Немере» екен тәтті екен.
Менің әжем,ақ әжем.
Ұл мен қыздың бағы әжем.
Ертегі айтып бер десем,
Айтып береді тағы әжем.
ІІІ бөлім
Мен атамның жалғасымын
Ата-бабаң ардақты,
Жамандыққа бармапты.
Ардақ тұтып үлкенді,
Ата жолын жалғапты.
Бұл бөлімде біздің кейінгі
ұрпағымыз өздерінің өткен ата-бабаларын біле мекен соны
білмекпіз.
а/Оқушыларға
жеті атасын айтқызу
|
Оқушылар жұмбақтарды оқып,
жауабын табады
Оқушылар ата әжелеріне жыр
шумақтарын арнайды
Оқушылар өздерінің
жеті атасын айтады
|
Презентация
Бейнеролик
Нақыл
сөздер
Интерактивті
тақта
|
Соңы
|
Қорытынды
«Бабаларым, рахмет
сендерге!
Балаларым болмасын деп бос
кеуде,
Қобызыңмен қосып ән мен тіл
бердің,
Өмірге мен мылқау болып
енгенде
Бабаларым, рахмет сендерге!»,-
деп Мұқағали Мақатаев атамыз айтқандай міне, балалар, біз өзіміздің
ата-әжелеріміз алдында қарыздармыз.
Ол қарызымызды
тек жақсы тәрбие арқылы, адамгершілігі мол, мейірімді болу арқылы
ғана, оларды көрген жерде құрметтеп сыйлау арқылы ғана қайтара
аламыз.
Кері
байланыс
«3
Қ»
Қызық
Қиын
Құнды
Оқушылар сабақтан
алған әсерлерімен «3
Қ» стратегиясы арқылы
бөліседі
|
Оқушылар өлең шумағын хормен
оқиды
Сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі
|
презентация
|