Материалдар / Менің сүйікті ойындарым .Математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің сүйікті ойындарым .Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
1436
90 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Оқудың мақсаттары

2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау, 11 санының құрамын білу.

Бірқатар оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде қалай қосып, азайтуды білу.

Кейбір оқушылар үшін:

100 көлеміндегі бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:Ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіруді,бір таңбалы екі саннан 11-ден 18-ге дейінгі сандарының құрамын жасауды.

Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайтудың нəтижесі жəне компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:

11 санын қандай екі бір таңбалы саннан құрауға болатынын атап бере аласың ба?

11 санының құрамын біле отырып қалай қосу мен азайтуды қалай орындайтынын түсіндіре аласың ба?

9+2, 19+2 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір.

21–3, 31-3өрнегіндегі азайтуды түсіндір.

Жазу:

11 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіру.

Тірек білім, білік, дағдылар

Ондықтан аттап қосу жəне азайту.

Жоспар

Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет

Қоры

0–3






Ынталандыру.

Оқушыларға 11 санының құрамын жұптасып тұрып көрсетуді ұсыныңыз. Бұл үшін оқушылар 1–9 сандары жазылған қиықшалардан екеуін таңдап, тұрады. Оқушылар санның құрамы дұрыс таңдалғанын тексерулері керек. Содан соң қандай жағдайдың көп рет шыққанын бақылауға болады. Мұндай ойыннан кейін мұғалім оқушылардың 11 санының құрамын білудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауына жетелейді.

Үй тапсырмасыны текскріп шығу

Сандар жазылған қиықшалар





4–10


Белсендіру.

Оқулықтағы №1 тапсырма.Сурет бойынша қосу жəне азайтуға өзара байланысты теңдіктер жазу.

7+4=11 12-4=8

4+3=7 11-3=8

2тапырма бойынша берілген амалдарға есептер құрастыр

Қосуға қатысты есептер

6+4=10 5+6=11

3+5=8 9+2=11

10+4=14 7+5=12

Азайтуға қатысты есептер

14-2=12 13-2=11

15-6=11 15-3=12

13-1=12 14-3=11



4 тапсырма. Диаграммамен жұмыс санның құрамы мен есептер құрастыру біліктілігін бекітуге мүмкіндік береді.

Диаграммаға қараңдар. Əр түстен қанша бөлік қолданылған? Диаграмма бойынша «Нешеуі….» деген сөзден басталатын сұрақтар құрастырыңдар. Диаграмма бойынша түрлі теңдіктер құрастырыңдар.

Осындай топтық жұмыстар 11 санының құрамын білуді

Сандар құрамы жазылған плакаттар, оқулық, мозаика


қолдана білуді өзектендіруге мүмкіндік береді. Бұл үшін түрлі түстердегі мозаиканы жəне диаграммалар жасау үшін дайындалған заттарды, маркер жəне алынған нұсқаларды тіркейтін қағаздарды таратамын




11-14

Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар).

Ондықтан аттапауызша қосу жəне азайтуды қолдану жəне 11 санының құрамын білудегі оқушының жеке қиыншылықтарын анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу.






15–25

Өздік жұмыс.Дəптердегі №3 тапсырма.

Қосумен азайту амалдарынан пайдаланып есептерді шығару және текскру

11-2=9 9+2=11 11-9=2

7+5=12 8+3=11 11-5=6

14-6=8 8+7=15 9+5=14



Бағалау критерийлері:

  • 11 санының құрамына сүйене отырып, белгісіз компонентті дұрыс табамын;

  • амалдардың нəтижесі мен компоненттердің байланысын түсіндіріп бере аламын; санының құрамын білемін.

Қиыншылықтарды түзету. Дəптердегі № 4 тапсырма арқылы өзін-өзі бағалаужүргізіледі. Санның құрамын есте сақтамағандар мен қосу жəне азайтудың байланысын түсінбегендер үшін осы ережелер мен амалдар тəсілдерін қайталау бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар ұқсас тапсырмаларды таңдай алады немесе өздері құрастыра алады.

Оқулық, дəптер





26-36

.

Өздік жұмысоқулықтағы №2 тапсырмаға кері есептер құрастыру бойынша жүргізіледі.

5 тапсырма есептеу жылдамдығын тексеруге арналған.

Жарысу сəтін өткіземін

1-топ

11-7*7+5 7+4*7+3

8+4*11-4 4+8*12-7

2-топ

12-9*9+3 11-5*6+2

2+9*4+7 11-8*10-5



оқулық, дəптер

37-40

Рефлексия.

  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау,11 санының құрамын білу;

  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде сандарды қалай қосып, азайтуды білу;

  • 100 көлеміндегі бі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау.

Жетістіктер жолағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!