Менің сүйікті ойындарым .Математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің сүйікті ойындарым .Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Оқудың мақсаттары

2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау, 11 санының құрамын білу.

Бірқатар оқушылар үшін:

бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде қалай қосып, азайтуды білу.

Кейбір оқушылар үшін:

100 көлеміндегі бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:Ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіруді,бір таңбалы екі саннан 11-ден 18-ге дейінгі сандарының құрамын жасауды.

Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайтудың нəтижесі жəне компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:

11 санын қандай екі бір таңбалы саннан құрауға болатынын атап бере аласың ба?

11 санының құрамын біле отырып қалай қосу мен азайтуды қалай орындайтынын түсіндіре аласың ба?

9+2, 19+2 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір.

21–3, 31-3өрнегіндегі азайтуды түсіндір.

Жазу:

11 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіру.

Тірек білім, білік, дағдылар

Ондықтан аттап қосу жəне азайту.

Жоспар

Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет

Қоры

0–3






Ынталандыру.

Оқушыларға 11 санының құрамын жұптасып тұрып көрсетуді ұсыныңыз. Бұл үшін оқушылар 1–9 сандары жазылған қиықшалардан екеуін таңдап, тұрады. Оқушылар санның құрамы дұрыс таңдалғанын тексерулері керек. Содан соң қандай жағдайдың көп рет шыққанын бақылауға болады. Мұндай ойыннан кейін мұғалім оқушылардың 11 санының құрамын білудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауына жетелейді.

Үй тапсырмасыны текскріп шығу

Сандар жазылған қиықшалар





4–10


Белсендіру.

Оқулықтағы №1 тапсырма.Сурет бойынша қосу жəне азайтуға өзара байланысты теңдіктер жазу.

7+4=11 12-4=8

4+3=7 11-3=8

2тапырма бойынша берілген амалдарға есептер құрастыр

Қосуға қатысты есептер

6+4=10 5+6=11

3+5=8 9+2=11

10+4=14 7+5=12

Азайтуға қатысты есептер

14-2=12 13-2=11

15-6=11 15-3=12

13-1=12 14-3=11



4 тапсырма. Диаграммамен жұмыс санның құрамы мен есептер құрастыру біліктілігін бекітуге мүмкіндік береді.

Диаграммаға қараңдар. Əр түстен қанша бөлік қолданылған? Диаграмма бойынша «Нешеуі….» деген сөзден басталатын сұрақтар құрастырыңдар. Диаграмма бойынша түрлі теңдіктер құрастырыңдар.

Осындай топтық жұмыстар 11 санының құрамын білуді

Сандар құрамы жазылған плакаттар, оқулық, мозаика


қолдана білуді өзектендіруге мүмкіндік береді. Бұл үшін түрлі түстердегі мозаиканы жəне диаграммалар жасау үшін дайындалған заттарды, маркер жəне алынған нұсқаларды тіркейтін қағаздарды таратамын




11-14

Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар).

Ондықтан аттапауызша қосу жəне азайтуды қолдану жəне 11 санының құрамын білудегі оқушының жеке қиыншылықтарын анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу.






15–25

Өздік жұмыс.Дəптердегі №3 тапсырма.

Қосумен азайту амалдарынан пайдаланып есептерді шығару және текскру

11-2=9 9+2=11 11-9=2

7+5=12 8+3=11 11-5=6

14-6=8 8+7=15 9+5=14



Бағалау критерийлері:

  • 11 санының құрамына сүйене отырып, белгісіз компонентті дұрыс табамын;

  • амалдардың нəтижесі мен компоненттердің байланысын түсіндіріп бере аламын; санының құрамын білемін.

Қиыншылықтарды түзету. Дəптердегі № 4 тапсырма арқылы өзін-өзі бағалаужүргізіледі. Санның құрамын есте сақтамағандар мен қосу жəне азайтудың байланысын түсінбегендер үшін осы ережелер мен амалдар тəсілдерін қайталау бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар ұқсас тапсырмаларды таңдай алады немесе өздері құрастыра алады.

Оқулық, дəптер





26-36

.

Өздік жұмысоқулықтағы №2 тапсырмаға кері есептер құрастыру бойынша жүргізіледі.

5 тапсырма есептеу жылдамдығын тексеруге арналған.

Жарысу сəтін өткіземін

1-топ

11-7*7+5 7+4*7+3

8+4*11-4 4+8*12-7

2-топ

12-9*9+3 11-5*6+2

2+9*4+7 11-8*10-5



оқулық, дəптер

37-40

Рефлексия.

  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау,11 санының құрамын білу;

  • бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде сандарды қалай қосып, азайтуды білу;

  • 100 көлеміндегі бі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау.

Жетістіктер жолағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2019
1539
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі