|
Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым. |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқудың мақсаттары |
2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау, 11 санының құрамын білу. |
||
|
Бірқатар оқушылар үшін: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде қалай қосып, азайтуды білу. |
|||
|
Кейбір оқушылар үшін: 100 көлеміндегі бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіреді. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады:Ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіруді,бір таңбалы екі саннан 11-ден 18-ге дейінгі сандарының құрамын жасауды. Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайтудың нəтижесі жəне компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы. |
||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
|||
|
11 санын қандай екі бір таңбалы саннан құрауға болатынын атап бере аласың ба? 11 санының құрамын біле отырып қалай қосу мен азайтуды қалай орындайтынын түсіндіре аласың ба? 9+2, 19+2 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір. 21–3, 31-3өрнегіндегі азайтуды түсіндір. |
|||
|
Жазу: 11 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіру. |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Ондықтан аттап қосу жəне азайту. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт (минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қоры |
|
|
0–3
|
Ынталандыру. Оқушыларға 11 санының құрамын жұптасып тұрып көрсетуді ұсыныңыз. Бұл үшін оқушылар 1–9 сандары жазылған қиықшалардан екеуін таңдап, тұрады. Оқушылар санның құрамы дұрыс таңдалғанын тексерулері керек. Содан соң қандай жағдайдың көп рет шыққанын бақылауға болады. Мұндай ойыннан кейін мұғалім оқушылардың 11 санының құрамын білудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауына жетелейді. Үй тапсырмасыны текскріп шығу |
Сандар жазылған қиықшалар |
|
|
4–10
|
Белсендіру. Оқулықтағы №1 тапсырма.Сурет бойынша қосу жəне азайтуға өзара байланысты теңдіктер жазу. 7+4=11 12-4=8 4+3=7 11-3=8 2тапырма бойынша берілген амалдарға есептер құрастыр Қосуға қатысты есептер 6+4=10 5+6=11 3+5=8 9+2=11 10+4=14 7+5=12 Азайтуға қатысты есептер 14-2=12 13-2=11 15-6=11 15-3=12 13-1=12 14-3=11
№4 тапсырма. Диаграммамен жұмыс санның құрамы мен есептер құрастыру біліктілігін бекітуге мүмкіндік береді. – Диаграммаға қараңдар. Əр түстен қанша бөлік қолданылған? Диаграмма бойынша «Нешеуі….» деген сөзден басталатын сұрақтар құрастырыңдар. Диаграмма бойынша түрлі теңдіктер құрастырыңдар. Осындай топтық жұмыстар 11 санының құрамын білуді |
Сандар құрамы жазылған плакаттар, оқулық, мозаика |
|
|
|
қолдана білуді өзектендіруге мүмкіндік береді. Бұл үшін түрлі түстердегі мозаиканы жəне диаграммалар жасау үшін дайындалған заттарды, маркер жəне алынған нұсқаларды тіркейтін қағаздарды таратамын |
|
|
|
11-14 |
Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар). Ондықтан аттапауызша қосу жəне азайтуды қолдану жəне 11 санының құрамын білудегі оқушының жеке қиыншылықтарын анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу. |
|
|
|
15–25 |
Өздік жұмыс.Дəптердегі №3 тапсырма. Қосумен азайту амалдарынан пайдаланып есептерді шығару және текскру 11-2=9 9+2=11 11-9=2 7+5=12 8+3=11 11-5=6 14-6=8 8+7=15 9+5=14
Бағалау критерийлері:
Қиыншылықтарды түзету. Дəптердегі № 4 тапсырма арқылы өзін-өзі бағалаужүргізіледі. Санның құрамын есте сақтамағандар мен қосу жəне азайтудың байланысын түсінбегендер үшін осы ережелер мен амалдар тəсілдерін қайталау бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар ұқсас тапсырмаларды таңдай алады немесе өздері құрастыра алады. |
Оқулық, дəптер |
|
|
26-36 |
. Өздік жұмысоқулықтағы №2 тапсырмаға кері есептер құрастыру бойынша жүргізіледі. №5 тапсырма есептеу жылдамдығын тексеруге арналған. Жарысу сəтін өткіземін 1-топ 11-7*7+5 7+4*7+3 8+4*11-4 4+8*12-7 2-топ 12-9*9+3 11-5*6+2 2+9*4+7 11-8*10-5
|
оқулық, дəптер |
|
|
37-40 |
Рефлексия.
|
Жетістіктер жолағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің сүйікті ойындарым .Математика
Менің сүйікті ойындарым .Математика
|
Тақырыбы: Менің сүйікті ойындарым. |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Оқудың мақсаттары |
2.1.2.5. ** бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайтуды ауызша орындау, 11 санының құрамын білу. |
||
|
Бірқатар оқушылар үшін: бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін қолдану,11 санының құрамы негізінде қалай қосып, азайтуды білу. |
|||
|
Кейбір оқушылар үшін: 100 көлеміндегі бір таңбалы жəне екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіреді. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады:Ондықтан аттап қосу жəне азайту тəсілін түсіндіруді,бір таңбалы екі саннан 11-ден 18-ге дейінгі сандарының құрамын жасауды. Пəндік лексика жəне терминология: 11 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу мен азайтудың нəтижесі жəне компоненттері, қосу мен азайтудың байланысы. |
||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
|||
|
11 санын қандай екі бір таңбалы саннан құрауға болатынын атап бере аласың ба? 11 санының құрамын біле отырып қалай қосу мен азайтуды қалай орындайтынын түсіндіре аласың ба? 9+2, 19+2 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір. 21–3, 31-3өрнегіндегі азайтуды түсіндір. |
|||
|
Жазу: 11 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіру. |
|||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Ондықтан аттап қосу жəне азайту. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт (минут) |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қоры |
|
|
0–3
|
Ынталандыру. Оқушыларға 11 санының құрамын жұптасып тұрып көрсетуді ұсыныңыз. Бұл үшін оқушылар 1–9 сандары жазылған қиықшалардан екеуін таңдап, тұрады. Оқушылар санның құрамы дұрыс таңдалғанын тексерулері керек. Содан соң қандай жағдайдың көп рет шыққанын бақылауға болады. Мұндай ойыннан кейін мұғалім оқушылардың 11 санының құрамын білудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауына жетелейді. Үй тапсырмасыны текскріп шығу |
Сандар жазылған қиықшалар |
|
|
4–10
|
Белсендіру. Оқулықтағы №1 тапсырма.Сурет бойынша қосу жəне азайтуға өзара байланысты теңдіктер жазу. 7+4=11 12-4=8 4+3=7 11-3=8 2тапырма бойынша берілген амалдарға есептер құрастыр Қосуға қатысты есептер 6+4=10 5+6=11 3+5=8 9+2=11 10+4=14 7+5=12 Азайтуға қатысты есептер 14-2=12 13-2=11 15-6=11 15-3=12 13-1=12 14-3=11
№4 тапсырма. Диаграммамен жұмыс санның құрамы мен есептер құрастыру біліктілігін бекітуге мүмкіндік береді. – Диаграммаға қараңдар. Əр түстен қанша бөлік қолданылған? Диаграмма бойынша «Нешеуі….» деген сөзден басталатын сұрақтар құрастырыңдар. Диаграмма бойынша түрлі теңдіктер құрастырыңдар. Осындай топтық жұмыстар 11 санының құрамын білуді |
Сандар құрамы жазылған плакаттар, оқулық, мозаика |
|
|
|
қолдана білуді өзектендіруге мүмкіндік береді. Бұл үшін түрлі түстердегі мозаиканы жəне диаграммалар жасау үшін дайындалған заттарды, маркер жəне алынған нұсқаларды тіркейтін қағаздарды таратамын |
|
|
|
11-14 |
Мақсат қою (мəселелі жағдаяттар). Ондықтан аттапауызша қосу жəне азайтуды қолдану жəне 11 санының құрамын білудегі оқушының жеке қиыншылықтарын анықтау, түзету жұмыстарын жүргізу. |
|
|
|
15–25 |
Өздік жұмыс.Дəптердегі №3 тапсырма. Қосумен азайту амалдарынан пайдаланып есептерді шығару және текскру 11-2=9 9+2=11 11-9=2 7+5=12 8+3=11 11-5=6 14-6=8 8+7=15 9+5=14
Бағалау критерийлері:
Қиыншылықтарды түзету. Дəптердегі № 4 тапсырма арқылы өзін-өзі бағалаужүргізіледі. Санның құрамын есте сақтамағандар мен қосу жəне азайтудың байланысын түсінбегендер үшін осы ережелер мен амалдар тəсілдерін қайталау бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар ұқсас тапсырмаларды таңдай алады немесе өздері құрастыра алады. |
Оқулық, дəптер |
|
|
26-36 |
. Өздік жұмысоқулықтағы №2 тапсырмаға кері есептер құрастыру бойынша жүргізіледі. №5 тапсырма есептеу жылдамдығын тексеруге арналған. Жарысу сəтін өткіземін 1-топ 11-7*7+5 7+4*7+3 8+4*11-4 4+8*12-7 2-топ 12-9*9+3 11-5*6+2 2+9*4+7 11-8*10-5
|
оқулық, дəптер |
|
|
37-40 |
Рефлексия.
|
Жетістіктер жолағы |
|
шағым қалдыра аласыз













