МЕНІҢ СҮЙІКТІ ОЙЫНШЫҒЫМ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

МЕНІҢ СҮЙІКТІ ОЙЫНШЫҒЫМ

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы балаларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: «МЕНІҢ    СҮЙІКТІ    ОЙЫНШЫҒЫМ»

Білім беру саласы: Комуникация

Бөлімі: сөйлемді дамыту

Білімділігі:  Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан  түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың жекеше , көпше атауларын айтуға  үйрету .

Дамытушылық :Балаларды сөзді анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу , сөздік  қорларын  дамыту .

Тәрбиелік : Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , эстетикалық талғамдарын кеңейту , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу .

Әдіс тәсілі : ойын ,сұрақ – жауап , жұмбақ .

Пән аралық байланыс : Қоршаған орта , көркем әдебиет .

Көрнекіліктер : Ойыншықтардың суреттері , машина,доп,бүктеме, қуыршақ ,слайт.

Балаларды  ұйымдастыру .                                           

Тәрбиеші; Қайырлы таң балалар !

  -Балалар , бүгін ерекше күн  .

  -Балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр,қонақтармен амандасайық .

Балалар;       Үлкенгеде сіз,

                        Кішіге де сіз.

                        Үлкендерді  құрметтеп ,

                        Бас  иеміз  біз!

Тәрбиеші;  Балалар ,  қане ,  бәріміз шеңбер құрып, қол ұстасып тұрайықшы.

Балалар;   шаттық  шеңберге   тұрады .

                     Бәрі бірге қосылып айтады .

                           Шаттық     шеңбері;

                           Біз      ұқыпты     баламыз ,

                           Айтқан   тілді       аламыз.   

                           Ойыншықтарды   жинаймыз,       

                           Үлкендерді    сыйлаймыз.   

Тәрбиеші;  -  Балалар   өткен   оқу  іс- әрекетті   еске түсірейікші   . 

Өткен  оқу іс- әрекетте   біз   « Қысқы киімдер  »   тақырыбын   өткенбіз.

Қысқы  киімдерге   тоқталып   ,балалардан сұрау  .

Балалар  бүгінгі    жаңа  оқу іс- әрекетіміз  «Қатынас» білім  саласы ,  тіл    

дамытудан  «Менің сүйікті  ойыншығым »  тақырыбын  өтеміз.

-Балалар қазір  қандай   мезгіл ?

Балалар;  қыс мезгілі.

Тәрбиеші ;    дұрыс  айтасыңдар !

 қыс  мезгілінде   неше  ай  бар?

Балалар :  үш   ай  бар .  желтоқсан,қаңтар,ақпан.

Тәрбиеші  ; жарайсыңдар   балалар !

Өтілген сабақты еске тусіру,Балалар өтілген сабақта қандай тақырып өттік?

Балалар;Қыстық киімдер туралы.

Қонақ кіреді;Машина мен қуыршақ,

Балалар бізге ойыншықтар қонаққа келіпті.

Біз олай болса ойыншықтар әлеміне саяхатқа аттанайық. (Балалар көздерін жұмып армандайды)

Міне балалар біз ойыншықтар әлеміне саяхатқа келдік.

Сұрақ  -  жауап ;  Сүйікті  ойыншықтарың  бар  ма ?    

-Қандай ойыншықтарың бар ?                                                                 

  --Қандай   ойыншықты  жақсы   көресіңдер ?

- Ойыншықтарды  қалай   ұстау   керек?                           

Балалар;   жауап   береді.  

Тәрбиеші ;    Балалар , мына үстел   үстінде  жатқан  заттар  не?

Балалар ;   Олар   -    ойыншықтар  .

Тәрбиеші ;  Ойыншықтармен    не    істейді?                                                      

Балалар ;    Ойыншықтармен  ойнайды .                                            

Тәрбиеші ;          Балалар қараңдаршы  біздің  тобымызда  ойыншықтар  өте  көп,олар   қандай  әсем , әдемі ойыншықтар.Балалар мынау қандай ойыншық?                                                                                                                                                                                                                  

Балалар;  доп.                                                                                                                                                                                    Тәрбиеші;   доптың  пішіні  , түсі   қандай ?                  

Балалар ;  жауап  береді .                                                                                                        

Тәрбиеші;  Доптың қимылы қандай?                                                                            

-Қане бәріміз  допша  секірейікші ?                                                                     

Балалар;  Топ –топ добым  домалақ ,

                    Қайда  кеттің   домалап .

                    Бір ,екі  деп екі  ұрдым ,                                                                              

    Шатырға  сен  секірдің .      

Тәрбиеші;   Қыз  балалар  көбіне қандай  ойыншықпен  ойнайды ?

Балалар ;    қуыршақпен .

Тәрбиеші;    -Дұрыс   айтасыңдар Қуыршақпен. Балалар қуыршақтың   әдемі   шашы  ,   әдемі   көйлегі   бар  екен .  Қуыршақтың   көйлегінің     түсі   қандай ?  

-Кім  қуыршақты  қалай  ұйықтататынын    көрсетеді ?

-Ал , ұлдар көбінесе  қандай ойыншықпен   ойнайды ?

Балалар ;   машинамен  ойнайды .        

Тәрбиеші ;   Ал,  машинаның   түсі   қандай?

-Кім   машина   туралы  тақпақ  біледі ?

Балалар ;        Үлкенмін  ғой  міне  мен ,

                      Ойыншықтарды  жинаймын  .

                      Машинаға  мінер  ем  ,

                      Кабинаға     сыймаймын .

Тәрбиеші ;   Балалар  ойыншықтар  жасалуына  байланысты  бірнеше  түрге   бөлінеді .

  • Матадан жасалған .

  • Пластмассадан .

  • Резинадан жасалған ойыншықтар . Сипаттама  беру .

Балалар қуыршақ өзінің тосын сыйын алып келіпті, егер біз жұмбақты шеше алсақ бізге сол сыйды тарту етеді.

ЖҰМБАҚТАР  ШЕШУ ;

  • Аяғы бар ,  жүрмейді ,

Аузы   бар  ,  күлмейді .

Айнымайды  бөпемнен ,

Тек   сөйлеуді   білмейді  .            ( қуыршақ   )

  • Суға салсаң    батпайды ,

Түскен   жерге  жатпайды .            (   доп   )       

Слайд :ойыншықтар әлемі.

 Дидактикалық    ойын  ;   «  Жалғасын  тап  » .   

Ойын шарты  ;   Бастаушы  бала  сөйлемді  бастап  береді,  балалараяқтайды .

-Менің    ойыншығым    ............. / әдемі  /.

-Мен      қуыршақпен  ................/  ойнаймын/ .

-Допты   жоғары     .................... / лақтырдым / .

Р . Тышқанбаевтың  «Қуыршақ »   өлеңін    оқып    беру .Қане балалар көзімізді жұмып ойыншықтар әлеміне саяхатка шығайықшы.

                   Сөйлемейсің    сен  неге ,

                   Тілің   жоқ   па  ,  қуыршақ ?

                   Жуынбайсың    сен   неге ,

                   Кірің   жоқ  па  , қуыршақ ?

                   Аяғың   бар  ,  сен неге ,

                   Жүре  алмайсың ,  қуыршақ ?

                   Жұмсағанда  сен неге ,

                    Тіл  алмайсың ,  қуыршақ?

                    Біз  күлгенде  күлмейсің ,

                    Аңқаусың  ба ,  қуыршақ  ?

                    Бізбен  бірге  жүрмейсің,

                    Жалқаусың  ба  ,қуыршақ  ?

Сергіту   сәті.

Біздерде бар құлыншақ,

Бұзау ,қозы ,қуыршақ

Ойыншыктар ойнайды.

Айқаныңнан шықпайды.

Шығармашылық  жұмыс.       

               

Қорытындылау .



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.05.2018
2808
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі