Материалдар / Менің сүйікті ойыншығым

Менің сүйікті ойыншығым

Материал туралы қысқаша түсінік
Технологиялық карта, мектепке дейінгі қазақ тілі мұғалімдеріне көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
1579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА

Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті ойыншығым.Мақсаты: Ойыншық атауларын үйрету.Білімділік міндеті: Байланыстыра сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық міндеті: Ойлау, айту, есту, есте сақтау, жаттау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік міндеті: Ойыншықтарды таза, ұқыпты ұстауға баулу.Әдіс-тәсілдер: Түсіндірме, сұрақ-жауап, ойын, практикалық.Көрнекі құралдар: ойыншықтар, ойыншықтардын суреттері, үлестірмелі материалдар, видеотаспаға жазылған тақырып бойынша материалдар. Қостілділік компоненті: Доп – мяч, қуыршақ- кукла, мәшине – машинка, ұшақ- самолет, қоян-зайчик, қонжық, аю – медвежонок, текше – кубик.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтың іс-әрекетіБалалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушылықТоптағы балаларды ойыншық атауларымен таныстыру үшін, алдын ала дайындап қойған ойыншықтарды пайдаланады. Ойыншықтарды балаларға таратып, әр баланың қасына барып, қолында қандай ойыншық екенің (Мынау-доп) атап, таныстыру. Балалар жаңа сөзді көзбен, қолмен қабылдау арқылы естерінде сақтайды.



Балалар доп, қуыршақ, мәшине, ұшақ, текше, қонжық деген сөздерді қайталайды.



Ұйымдастырлық – ізденістік
Балаларды «Ойыншықтар» тақырыбына арналған үлгісімен таныстырады. Сурет, видеотапса бойынша жаңа сөздерді қайталатады. Үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындау арқылы педагог белсенді лексиканы балаларға тағы бір қайталап «Мынау» сілтеу есімдігін байланыстып, бекіте түседі. Тапсырманы ұқыпты және тиянақты орындау арқылы балалардың ұсақ қол қимылы дағдыларын дамытуға, шығармашылық түрде жұмыс істеу арқылы бейнелі ойлауын, зейінің, қиялын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

Аяқпенен топ-топАл қолыменен хлоп-хлопБір оңға, бір солға Айналайық кел мұнда






Балалар «Мынау – доп», «Мынау – қуыршақ» деп айтады.



Балалар үлестірмелі материалдағы тапсырманы орындайды. Балалар видеотаспаға жазылған үйрету сабағын көреді.







Балалар видеотаспадағы сергіту сәтіп көріп, кимылдар жасап қайталайды.


Рефлексиялық – түзетушілік
  • Балалардан бүгінгі сабақ барысынан алған әсерлерін, немен айналасқандарын, не үйренгендерін сұрайды. Жаңа материалды еске түсіріп, хормен қайталатады.


  • Балалар белсенді сөздік қорды хормен қайталайды.




    Күтілетін нәтиже:

    Нені біледі: ойыншық атауларын меңгереді;

    Қандай түсініктерді игереді: «мынау доп», қуыршақ, машина, ұшақ, қоян, қонжық, текше деген сөздерді қолдана отырып жауап беруге үйренеді.

    Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Ойыншықтарды таза, ұқыпты ұстау керек екенін.









    Қосымша білім беру педагогі: ___________Ибраева А.С.қолы
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ