Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Құрманғазы ауылы
«Балауса» санаторлық бөбекжай балабақшасы
Бекітемін______________
09.09.2021 ж
Ересек топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Өтпелі тақырып «Бәрі мен жайлы»
-
Ай апта
Қыркүек II-апта
Мақсаты
Білім саласы
«Таным»
Отбасы туралы, отбасының ересек мүшелерінің еңбегі туралы білімдерін жетілдіру. Отбасының ересек және кіші мүшелеріне сыйластықпен және қамқорлықпен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу қызметі
Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы
«Менің сүйікті отбасым»
Әдістер
Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сергіту, ойын,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер
Тақырыптық суреттер,ойын материалдары
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық
Тыныштық сәті:
-Балалар, қане барлығымыз көзімізді жұмайықшы.
(Сол кезде балалардың сыңғырлаған күлкісі естіледі)
-Балалар, жаңа біз кімдердің дауыстарын естідік?
Сыңғырлаған дыбысты тыңдайды
Ұйымдастырушы
лық-ізденістік
Ой қозғау:
-Балалар,біз отбасы мүшесінің бірі балалардың дауысын естідік. сондықтан бүгінгі оқу қызметінде осы өзіміздің сүйікті отбасы жайлы әңгімелейтін боламыз.
Тәрбиеші балаларға отбасы суреттерін көрсетеді.
-Балалар,қараңдаршы кімдердің суреттерін көріп тұрсыңдар?
-Әрине отбасы.
-Отбасында кімдер бар?
-Әже не істеп отыр?
-Әженің қасында кім отыр?
Келесі суретке назар аударайық.
-Суретте ата кіммен отыр?
-Мына суретте отбасы нешеу және үстел басында кімдер отыр?
«Менің сүйікті отбасым» тақырыбында әңгімелесу.
-Балалар біз отбасындаата,әже,ана,әке,әпке,
аға,іні,сіңлі жайлы әңгімелеп отырмыз.
-Ал сендердің де отбасыларында осы ата,әже,аға,әпке,сіңлі,іні бар солай ма?
-Айзере сенің үйінде әже бар ма?
-Сен әжене қалай көмектесесің?
Сергіту сәті:
Бір үйде біз нешеуміх?
Бір үйде біз бесеуміз
Бас бармағым-атам,
Балан үйрек-әжем,
Ортаң терек-ағам,
Шылдыр шүмек –мен,
Кішкентай бөбек-сен!
Дидактикалық ойын: «.«Жақсы әдет» «Жаман әдет»
Мақсаты: Балаларды «жақсы» «жаман» сөздерінің мағынасы мен оларды орынды қолдануға үйрету. Бала бойына мейірімділік, қайырымдылық, адамгершілік және де басқа жақсы әдеттердің орнығуына барынша мүмкіндік жасау.
Ойын шарты: Столдың үстінде бірнеше суреттер жатыр. Сол суретті алып, суреттегі іс - әрекетің не туралы екенін айтып «жақсы» немесе «жаман» іс - әрекетін ажыратып айтады.
Қорытынды:
-Балалар кімдер туралы әңгімеледік?
-Отбасында кімдер тұрады?
Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.
Суретке назар аударады, суретте бейнеленген отбасын әңгімелейді.
Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.
-Сұрақтарға жауап беруді өз ойларын айта алады
Қимылмен орындайды
Жақсы мен жаман әдеттер туралы суретке қарап әңгіме құрады.
-Отбасы мүшелері
-Ата,әже,әке,ана, әпке,
аға,сіңлі, арындас,іні
Рефлексивтік
жинақтаушы
Тәрбиеші балалардың жауаптарын тыңдайды,
Оқу қызметін қорытындылап, бекітеді. Оқу қызметне қатысқан балаларды мадақтайды.
Күтілетін нәтиже
Білуі керек
Өз отбасының мүщелерін,олардың атауларын;
Түсінеді
Отбасында кімдер тұратының, отбасы мүшелерін;
Қолдана біледі
Берілген сұрақтарға жауап беруді, ауыекі сөйлеуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Менің сүйікті отбасым»
«Менің сүйікті отбасым»
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Құрманғазы ауылы
«Балауса» санаторлық бөбекжай балабақшасы
Бекітемін______________
09.09.2021 ж
Ересек топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Өтпелі тақырып «Бәрі мен жайлы»
-
Ай апта
Қыркүек II-апта
Мақсаты
Білім саласы
«Таным»
Отбасы туралы, отбасының ересек мүшелерінің еңбегі туралы білімдерін жетілдіру. Отбасының ересек және кіші мүшелеріне сыйластықпен және қамқорлықпен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу қызметі
Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы
«Менің сүйікті отбасым»
Әдістер
Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сергіту, ойын,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер
Тақырыптық суреттер,ойын материалдары
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық
Тыныштық сәті:
-Балалар, қане барлығымыз көзімізді жұмайықшы.
(Сол кезде балалардың сыңғырлаған күлкісі естіледі)
-Балалар, жаңа біз кімдердің дауыстарын естідік?
Сыңғырлаған дыбысты тыңдайды
Ұйымдастырушы
лық-ізденістік
Ой қозғау:
-Балалар,біз отбасы мүшесінің бірі балалардың дауысын естідік. сондықтан бүгінгі оқу қызметінде осы өзіміздің сүйікті отбасы жайлы әңгімелейтін боламыз.
Тәрбиеші балаларға отбасы суреттерін көрсетеді.
-Балалар,қараңдаршы кімдердің суреттерін көріп тұрсыңдар?
-Әрине отбасы.
-Отбасында кімдер бар?
-Әже не істеп отыр?
-Әженің қасында кім отыр?
Келесі суретке назар аударайық.
-Суретте ата кіммен отыр?
-Мына суретте отбасы нешеу және үстел басында кімдер отыр?
«Менің сүйікті отбасым» тақырыбында әңгімелесу.
-Балалар біз отбасындаата,әже,ана,әке,әпке,
аға,іні,сіңлі жайлы әңгімелеп отырмыз.
-Ал сендердің де отбасыларында осы ата,әже,аға,әпке,сіңлі,іні бар солай ма?
-Айзере сенің үйінде әже бар ма?
-Сен әжене қалай көмектесесің?
Сергіту сәті:
Бір үйде біз нешеуміх?
Бір үйде біз бесеуміз
Бас бармағым-атам,
Балан үйрек-әжем,
Ортаң терек-ағам,
Шылдыр шүмек –мен,
Кішкентай бөбек-сен!
Дидактикалық ойын: «.«Жақсы әдет» «Жаман әдет»
Мақсаты: Балаларды «жақсы» «жаман» сөздерінің мағынасы мен оларды орынды қолдануға үйрету. Бала бойына мейірімділік, қайырымдылық, адамгершілік және де басқа жақсы әдеттердің орнығуына барынша мүмкіндік жасау.
Ойын шарты: Столдың үстінде бірнеше суреттер жатыр. Сол суретті алып, суреттегі іс - әрекетің не туралы екенін айтып «жақсы» немесе «жаман» іс - әрекетін ажыратып айтады.
Қорытынды:
-Балалар кімдер туралы әңгімеледік?
-Отбасында кімдер тұрады?
Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.
Суретке назар аударады, суретте бейнеленген отбасын әңгімелейді.
Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды.
-Сұрақтарға жауап беруді өз ойларын айта алады
Қимылмен орындайды
Жақсы мен жаман әдеттер туралы суретке қарап әңгіме құрады.
-Отбасы мүшелері
-Ата,әже,әке,ана, әпке,
аға,сіңлі, арындас,іні
Рефлексивтік
жинақтаушы
Тәрбиеші балалардың жауаптарын тыңдайды,
Оқу қызметін қорытындылап, бекітеді. Оқу қызметне қатысқан балаларды мадақтайды.
Күтілетін нәтиже
Білуі керек
Өз отбасының мүщелерін,олардың атауларын;
Түсінеді
Отбасында кімдер тұратының, отбасы мүшелерін;
Қолдана біледі
Берілген сұрақтарға жауап беруді, ауыекі сөйлеуді.
шағым қалдыра аласыз













