Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
Cәлеметсіз бе?
қонақтар
Жылулық
шеңбері
Егер менде сиқырлы гүл
болса......
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
Көктем айлары қандай
айлар?
Балалар бізде көктем айларынын
қандай айы?
Көктем мезгілінде қандай
өзгерістер болады?
«әже қонаққа
шақырады»
Балалар автобусқа мініп әжеге
жайлауға барады. «Қошақан» әнін
орындайды:
Жазда апамның
аулына
Барып едім
қыдырып.
Бір қошақан
алдымнан
Шықты ойнақтап
жүгіріп.
Ақ маңдайлы ай ма
екен,
Шекер ме екен,бал ма
екен,
Кеттім оны
сағынып,
Қошақаным қайда
екен.
Балалар әжемен
амандасады.
Әже балаларға барып слаид
көрсетеді
Үй жануарлары туралы аитып, үй
жануарларынын пайдасын
айтады.
-Төрт түлік малға не
жатады?
-Малдың төлдерін қалай
атайды?
Төрт түлік малдың адам өміріне
пайдасын толық айта кету.Олардың етін жейміз,сүтін
ішеміз,құрт,майын,ірімшігін жейміз.Жылқының
етін,қазы-картасын,қымызын ішеміз,жейміз.Қойдың жүнінен көрпе
жасааймыз,тоқыма бұйымдар киеміз.Түйенің шұбатын ішіп,шудасын
пайдаланамыз.Міне,адам өміріне пайдасы осылай тиеді.Сондықтан малды
қастерлеу керек.
Балалар әжеге тақпақтарын
айтып береді.
Сұлтан
Ең зор түлік
түйемін
Тікенді шөпті
сүйемін
Пайдалансан сүтім
шұбат
Дертке дауа,жаңға
қуат.
Санжар
Қой,ешкі бір
түлікпіз
Бірге өстік еш
күдіксіз
Еті тәтті,сүтті
бал
Қой,ешкі ең құнды
мал
Дильназ
Шөре-шөре
лағым
Тентек болма
шырағым
Секендеме демінді
ал
Селтендемей
құлағын
Байсал
Құлыншағым
құндызым
Құлдырайды
шабады
Жылтылдаған
жұлдызым
Құстай қанат
қағады
Жарайсындар
балалар!
Балалар әженің тапсырмасын
орындайды.
Төлін
тап:
-Балалар,үй жануарларын атап
бере аласыңдар ма?
|
Шеңбер бойына тұрып
орындайды
Балалар жауап
береді
Мамыр
Тәрбиеші көмегімен жануарлар
туралы тақпақтарды
жаттау.
Балалар әженің тапсырмасын
орындайды.
Балалар үй жануарларын атап
береді
|
Іс-әрекетті бағалау
кезеңі
|
Қорытындылау.
Балаларды
мақтау,мадақтау.
Балалар жайлаудан біз не
көрдік?
Үй жануарларынын адамға қандай
пайдасы бар екен?
үй
жануарлары-домашние животные, the house
cattle.Жылқы-лошадь-horse
.сиыр-корова-cou.Қой-баран-ram
|
|