Келісілді:
«Шапағат» ортаңғы тобының ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Күні: Тәрбиеші:Имангалиева Г.Н Білім беру саласы: «Коммуникация.Әлеумет» Тақырыбы: «Менің сүйікті үй жануарларым» Бөлімі: «Көркем әдебиет.Сөйлеуді дамыту.» Мақсаты: Білімділік: Үй жануарлары туралы түсінік беру. Дамытушылық: олардың ерекшеліктерін, адам өміріне пайдасын,төрт түлік малға не жататынын, олардың төлдерін атап айтуға баулу. Тәрбиелілік: төрт түлік малды күтіп- баптауға тәрбиелеу; Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: өткеннен шолу. Әдіс тәсілдер: сөздік,көрнекілік,әңгімелеу,түсіндіру,көрсету; Қажетті көрнекі құралдар: хрестоматия, төрт түлік малдың суреттер,буклеттер. Билингвальді компонент: үй жануарлары-домашние животные, the house cattle.Жылқы-лошадь-horse .сиыр-корова-cou.Қой-баран-ram
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Cәлеметсіз бе? қонақтар Жылулық шеңбері Егер менде сиқырлы гүл болса...... Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Көктем айлары қандай айлар? Балалар бізде көктем айларынын қандай айы? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? «әже қонаққа шақырады» Балалар автобусқа мініп әжеге жайлауға барады. «Қошақан» әнін орындайды: Жазда апамның аулына Барып едім қыдырып. Бір қошақан алдымнан Шықты ойнақтап жүгіріп. Ақ маңдайлы ай ма екен, Шекер ме екен,бал ма екен, Кеттім оны сағынып, Қошақаным қайда екен. Балалар әжемен амандасады. Әже балаларға барып слаид көрсетеді Үй жануарлары туралы аитып, үй жануарларынын пайдасын айтады. -Төрт түлік малға не жатады? -Малдың төлдерін қалай атайды? Төрт түлік малдың адам өміріне пайдасын толық айта кету.Олардың етін жейміз,сүтін ішеміз,құрт,майын,ірімшігін жейміз.Жылқының етін,қазы-картасын,қымызын ішеміз,жейміз.Қойдың жүнінен көрпе жасааймыз,тоқыма бұйымдар киеміз.Түйенің шұбатын ішіп,шудасын пайдаланамыз.Міне,адам өміріне пайдасы осылай тиеді.Сондықтан малды қастерлеу керек. Балалар әжеге тақпақтарын айтып береді. Сұлтан Ең зор түлік түйемін Тікенді шөпті сүйемін Пайдалансан сүтім шұбат Дертке дауа,жаңға қуат. Санжар Қой,ешкі бір түлікпіз Бірге өстік еш күдіксіз Еті тәтті,сүтті бал Қой,ешкі ең құнды мал Дильназ Шөре-шөре лағым Тентек болма шырағым Секендеме демінді ал Селтендемей құлағын Байсал Құлыншағым құндызым Құлдырайды шабады Жылтылдаған жұлдызым Құстай қанат қағады Жарайсындар балалар! Балалар әженің тапсырмасын орындайды. Төлін тап: -Балалар,үй жануарларын атап бере аласыңдар ма? |
Шеңбер бойына тұрып орындайды Балалар жауап береді Мамыр Тәрбиеші көмегімен жануарлар туралы тақпақтарды жаттау. Балалар әженің тапсырмасын орындайды. Балалар үй жануарларын атап береді |
|
Іздену ұйымдастырушы |
Сергіту сәті «Қара жорға» Балалар ендеше әжеге арнап сыйлыққа түйе жасап береді. |
|
|
Іс-әрекетті бағалау кезеңі |
Қорытындылау. Балаларды мақтау,мадақтау. Балалар жайлаудан біз не көрдік? Үй жануарларынын адамға қандай пайдасы бар екен? үй жануарлары-домашние животные, the house cattle.Жылқы-лошадь-horse .сиыр-корова-cou.Қой-баран-ram |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: үй жануарларының пайдасын,төрт түлік малдың қалай атауын біледі ; Қандай түсініктерді игереді: төрт түлік малды күтіп-баптауды үйренеді; Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: не қалай дыбыстайды,олардың қимылдарын көрсете білуді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің сүйікті үй жануарларым
Менің сүйікті үй жануарларым
Келісілді:
«Шапағат» ортаңғы тобының ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Күні: Тәрбиеші:Имангалиева Г.Н Білім беру саласы: «Коммуникация.Әлеумет» Тақырыбы: «Менің сүйікті үй жануарларым» Бөлімі: «Көркем әдебиет.Сөйлеуді дамыту.» Мақсаты: Білімділік: Үй жануарлары туралы түсінік беру. Дамытушылық: олардың ерекшеліктерін, адам өміріне пайдасын,төрт түлік малға не жататынын, олардың төлдерін атап айтуға баулу. Тәрбиелілік: төрт түлік малды күтіп- баптауға тәрбиелеу; Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: өткеннен шолу. Әдіс тәсілдер: сөздік,көрнекілік,әңгімелеу,түсіндіру,көрсету; Қажетті көрнекі құралдар: хрестоматия, төрт түлік малдың суреттер,буклеттер. Билингвальді компонент: үй жануарлары-домашние животные, the house cattle.Жылқы-лошадь-horse .сиыр-корова-cou.Қой-баран-ram
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Cәлеметсіз бе? қонақтар Жылулық шеңбері Егер менде сиқырлы гүл болса...... Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Көктем айлары қандай айлар? Балалар бізде көктем айларынын қандай айы? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? «әже қонаққа шақырады» Балалар автобусқа мініп әжеге жайлауға барады. «Қошақан» әнін орындайды: Жазда апамның аулына Барып едім қыдырып. Бір қошақан алдымнан Шықты ойнақтап жүгіріп. Ақ маңдайлы ай ма екен, Шекер ме екен,бал ма екен, Кеттім оны сағынып, Қошақаным қайда екен. Балалар әжемен амандасады. Әже балаларға барып слаид көрсетеді Үй жануарлары туралы аитып, үй жануарларынын пайдасын айтады. -Төрт түлік малға не жатады? -Малдың төлдерін қалай атайды? Төрт түлік малдың адам өміріне пайдасын толық айта кету.Олардың етін жейміз,сүтін ішеміз,құрт,майын,ірімшігін жейміз.Жылқының етін,қазы-картасын,қымызын ішеміз,жейміз.Қойдың жүнінен көрпе жасааймыз,тоқыма бұйымдар киеміз.Түйенің шұбатын ішіп,шудасын пайдаланамыз.Міне,адам өміріне пайдасы осылай тиеді.Сондықтан малды қастерлеу керек. Балалар әжеге тақпақтарын айтып береді. Сұлтан Ең зор түлік түйемін Тікенді шөпті сүйемін Пайдалансан сүтім шұбат Дертке дауа,жаңға қуат. Санжар Қой,ешкі бір түлікпіз Бірге өстік еш күдіксіз Еті тәтті,сүтті бал Қой,ешкі ең құнды мал Дильназ Шөре-шөре лағым Тентек болма шырағым Секендеме демінді ал Селтендемей құлағын Байсал Құлыншағым құндызым Құлдырайды шабады Жылтылдаған жұлдызым Құстай қанат қағады Жарайсындар балалар! Балалар әженің тапсырмасын орындайды. Төлін тап: -Балалар,үй жануарларын атап бере аласыңдар ма? |
Шеңбер бойына тұрып орындайды Балалар жауап береді Мамыр Тәрбиеші көмегімен жануарлар туралы тақпақтарды жаттау. Балалар әженің тапсырмасын орындайды. Балалар үй жануарларын атап береді |
|
Іздену ұйымдастырушы |
Сергіту сәті «Қара жорға» Балалар ендеше әжеге арнап сыйлыққа түйе жасап береді. |
|
|
Іс-әрекетті бағалау кезеңі |
Қорытындылау. Балаларды мақтау,мадақтау. Балалар жайлаудан біз не көрдік? Үй жануарларынын адамға қандай пайдасы бар екен? үй жануарлары-домашние животные, the house cattle.Жылқы-лошадь-horse .сиыр-корова-cou.Қой-баран-ram |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: үй жануарларының пайдасын,төрт түлік малдың қалай атауын біледі ; Қандай түсініктерді игереді: төрт түлік малды күтіп-баптауды үйренеді; Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: не қалай дыбыстайды,олардың қимылдарын көрсете білуді;
шағым қалдыра аласыз













