Материалдар / Менің тәуелсіз Қазақстаным
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің тәуелсіз Қазақстаным

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
464
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПәніҚазақ тілі мен әдебиеті
Күні 28.01.2019
ОӘК тақырыбы

Бөлім тақырыбы

 Менің тәуелсіз Қазақстаным
Сабақ тақырыбы

Тәуелсіздік нышандары
Оқу мақсаты ұзақ мерзім жоспардан5.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;5.2.1.1 - тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу;
Сабақ мақсатыБарлығы: Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Ел тәуелсіздігі жайлы ақпарат береді.Көпшілігі: Мәтінге қатысты шағын диалогке қатыса алады. Ел тәуелсіздігіне қатысты қосымша мәліметтер береді. Кейбірі: Мәтіннен нақты ақпаратты анықтай алады.
Бағалау критерийлеріОқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): ел тәуелсіздігі жайлы ақпарат береді.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): Тәуелсіздік күні жайлы айтады, ел тәуелсіздігіне қатысты қосымша мәліметтер береді.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында тілдік қарым-қатынас құра алады, сұхбаттасады, шағын мәтін құрайды.
Тілдік мақсаттар:Оқушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын толық түсінеді.


Жаңа сөздер: Тәуелсіздік нышаны,бейнеленген,қанаттыт ұлпар,қыран,уық, жол сілтеу,келешек,құрмет,ұлықтау рәсімі.
Құндылықтарды қалыптастыруМәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:Халықтар достастығы
РесурстарОқулық, дәптер
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіБағалау әдісі Дифференциация амалдары
Сабақ басы 10 минут







1.Ұйымдастыру.Оқушылар шеңберге тұрып «ДОСТЫҚ» сөзінің әр әрпіне екі сөзден айтып шығады.АЙТЫЛЫМ Оқушылардың үй тапсырмасына дайындығын тексеру, өткен сабақты пысықтау; «Сандарды сөйлет»16-он алтыншы желтоқсан-Тәуелсіздік күні. 1991- бір мың тоғыз жүз тоқсан бірінші жылы Қазақстанның жоғары кеңесі «Тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігі туралы» заңды қабылдады.Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері, дескрипторлар талданады.ЖАЗЫЛЫМ 1-Тапсырма.Дұрыс,сауатты, әдемі жазуға машықтандыру;

Оқушылардың барлығы: өз ойын жүйелі жеткізе алады, ыңғайластық жалғаулықтардың қызметін түсінеді.Оқушылардың көбісі: Ұлттық этикет формаларын сақтай отырып қарым-қатынасқа түсе аладыОқушылардың кейбірі: Ыңғайластық қатыснасты білдіретін жалғаулықтарды ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады. 
Сабақтың ортасы20 минут











  • Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту:Оқушылар«Көк ту және достар» мультфильмін тамашалайды.
  • 2-тапсырма. Суреттерде не бейнеленген? Бұл символдар туралы не білесіңдер?ТЫҢДАЛЫМ ОҚЫЛЫМ 3-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы. Мәтінге тақырып қой. АЙТЫЛЫМ Оқушылар елтаңба, гимн сөздерін алады. Мемлекеттік рәміз туралы айтып береді.Дұрыс айтқан жеңімпаз атанады.)
     

    Сабақ соңы



    5 минут













    5 минут
    Үш қатар «Елтаңба, Байрақ, Әнұран» сөздері бөлініп беріледі. Оқушылар осы сөздерден басқа сөздер жазу, құрастыру:Елтаңба Байрақ ӘнұранЕл Бай ӘнТаңба ай ҰранТаң қар ҰнАң ар нан Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыЕгер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді:
  • айтылым барысында өз ойын қазақ тілінде жеткізе алады;
  • жазылым барысында сұрақтарды түсініп, жауап жаза алады;
  • тыңдалым оқылым барысында мәтінді түсініп, мәтінге ат қояды;
  • сабақта белсенділік танытады.
  • Тапсырма жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың сабаққа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау (сабақ барысында сұрақтарға дұрыс жауап беріп, тапсырмаларды толық орындап отырған, белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау арқылы бағалаймын. Үй тапсырмасы: 4-тапсырма, 27 бет.


















     
    Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы
    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Сабақ мақсаттары жүзеге асты.мәтінді тізбектеп оқыды. Осы арқылы дифференциацияны жүзеге асырдым.
    Бүгін оқушылар нені үйренді?оқушылар бүгін сабақта
    Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?Сынып атмосферасы жағымды болды
    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?жоспарланған уақытымды ұстандым
    Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Жалпы бағасыЕң жақсы өткен екі нәрсе не?1.Мультфильм қызық болды.2. оқушылар мәтінді тізбектеп оқуда қызығушылық танытты.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1:2Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!