Менің Тәуелсіз Қазақстаным Қазақ тілі 5- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің Тәуелсіз Қазақстаным Қазақ тілі 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің Тәуелсіз Қазақстаным Қазақ тілі 5- сынып «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8. Менің Тәуелсіз Қазақстаным

Педагогтің аты-жөні:

Жақсыбаева Н.С.

Күні:

8.02.2022ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 13 оқушы Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? .

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау

Сабақтың мақсаты:

мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстырады;

мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Мұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызады. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін парталас достарымен қазақша амандасады

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

  • Сәлем, достым! (амандасады)

  • Қалің қалай? (иықтарынан қағады)

  • Қалай демалдың? (құлақтарынан тартады)

  • Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

  • Қош келдің! (қолдарын жаяды)

  • Күніміз сәтті болсын! (құшақтайды)

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Слайдтар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқушылар тест сұрақтарына жауап беріп, жұптарда бір- бірінің жұмысын тексереді.Неше балл алғандығын хабарлайды.

Аудиомәтінді тыңдап тест шешеді

Дескриптор

6 балл

- Аудиомәтінді

тыңдайды

- Тест шешеді.

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

аудиомәтін



і

3-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Айтылым

Суреттерді пайдалынып диалог құрады. «Сұрақтар кестесін» пайдаланады.

Сұраққа жауап береді


5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Суреттер топтамасы



4-тапсырма

Топтық жұмыс

«Тәуелсіздік» дегенді қалай түсінесің? Диаграмманы толықтыр, сөйлем құрайды.

«Астана» тақырыбындағы диаграмманы толықтырады.

5-тапсырма

«Рефлексиялық шеңбер» тәсілі Мұғалім сабақты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар таратады Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Айтылым

Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Тәуелсіздік» сөзіне диаграмма.

2-топ: «Астана»сөзіне диаграмма








Оқушылар шеңберге тұрып төмендегі сұрақтарға жауап береді.







Дескриптор: Жалпы - 3 балл.


Дескриптор

5 балл

-Диаграмма құрады










Интербелсенді тақта





Кесте







Ақ парақтар

Сұрақтар жазылған қима- қағаздар






Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.



Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасын береді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.









8-тапсырма.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2022
395
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі