Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөрлі аудандық білім беру бөлімінің сараптама кеңесінің шешімі бойынша аудан көлемінде таратылу ұсынылды

    Хаттама№5 20.11.2015




    Құрастырушылар: Жасталапова К.У, Каймулдиева С.Н

    Ақсай қаласының №7 жалпы орта білім беретін мектебінің

    бастауыш сынып мұғалімдері



    Рецензенттер:


    Боранбаева Р.К Ақсай қаласының №3 ЖОББ мектебінің бастауыш сынып мұғалімі, педагог- зерттеуші.

















    Дүниетану пәнінен таңдау курсы бойынша «Менің туған өлкем» әдістемелік құралда бастауыш сынып оқушыларын ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға тәрбиелеуге бағытталған тапсырмалар берілген. Бұл жинақ бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік құрал ретінде ұсынылып отыр.






    Мазмұны



    І .Түсінік хат................................................................... 3-бет

    ІІ . Негізгі бөлім

    1. «Менің туған өлкем» дүниетану пәнінен таңдау курсының бағдарламасы...................... 6- бет


    2.Күнтізбелік- тақырыптық жоспар........................... 8 - бет


    3.Сабақ жоспарлары ................................................... 18 -бет


    ІІІ.Қорытынды......................................................... 66-бет



    Қолданылған әдебиеттер................................. 67-бет


















    Түсінік хат


    Патриот – Отанның мерейін үстем ету жолында, өз халқына деген сүйіспеншілігі жолында қолда барын, өмірін аямайтын адам.
    Алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа анықтама беріп кеткеніміз жөн болар. Патриот – ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға. Туған елі үшін үнемі тер төге қызмет етіп, халқымыздың мол рухани құндылықтарын бағалай білетін асыл тұлға. 
    Патриоттық тәрбие, ең алдымен, әрбір жеке тұлғаның ата – анасын, туған – туыстарын жақсы көруден басталады емес пе?! Өз баласына жақсы тәрбие беру кез келген адамның міндеті, мейлі ол мұғалім, мейлі ол жұмысшы, дәрігер, не тағы басқа маман иесі болсын қоғамда парасатты, адамгершілігі жоғары бала тәрбиелеу кез келген адамның міндеті болуы тиіс. Тату тірлік пен ауызбірлік жылы ұямызға арқасын кең жайғанда адамгершілік атты асыл қасиеттердің адам бойына нық қонатынына, әрине, еш шүбә жоқ. Абай атамыз айтқандай, бүгінгі жастардың дүниенің кетігін тауып, қалануды көздеу, қоғамдық өмірден қол үзбей, өз елін сүюге, өз елінің тұрмыс – тіршілігін, салт – санасын, әдет – ғұрпын білуге тәрбиелеу – нарықтық кезеңде маңызы жоғары тұрған зор міндеттердің бірі деп ойлаймыз. Осы тәрбиенің ең маңыздысы – балаға патриоттық тәрбие беру. 
    Халқымыздың тарихына терең үңіле білсек, жасынан жарқыраған күміс көмей әнші, жау жүрек батыр, нар тұлғалы палуан елі мен жері үшін аянбағаны баршаға мәлім. Ендеше көкірек көзімен тарихты тамырынан тамшылата жас ұрпақ зердесіне зерлей, шырайлы сөзбен кестелей таныту ата – ана мен ұстаз – тәрбиеші шеберлігіне байланысты.






    «Менің туған өлкем» дүниетану пәнінен таңдау курсының Мақсаты:
    - Оқушылардың Отанға деген патриоттық сезімін, «Отан», ел құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру;
    -  Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу.
    -   Оқушылардың таным белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.
    - Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды  тәрбиелеу.

    Міндеттері:
    - туған ел, өскен ортаның адам өміріндегі маңызын түсіндіру;
    - елге, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру;
    - елжандылыққа тәрбиелеу


    Оқушылардың тұлғалық қалыптасуы бағытындағы

    күтілетін нәтижелер:

    -Елін, жерін сүйетін азамат болып шығуға дағдыланады;
    -  Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуды үйренеді;

    - туған жерге ,Отанға деген сүйіспеншілігі қалыптасады;

    - өз жұмысына сын көзбен қарап, талдау жасай алады;

    -алған білімі мен дағдыларын барлық сабақтарда пайдаланады.

    -Өзін өз мемлекетінің азаматы ретінде сезінеді.

    -Мемлекет рәміздері мен дәстүрлерді қастерлейді.

    -Қазақ халқының тарихын білу қажеттілігін түсінеді.

    -Қазақ халқының мәдениеті мен дәстүрлерін түсінуді үйренеді.







    «Менің туған өлкем» дүниетану пәнінен таңдау курсының бағдарламасы: 2 сынып

    І. Туған жер – шырайлы мекен (10 сағат)

    • Жайық жанындағы қала

    • Оралдағы ескерткіштер

    • Ақсай қаласы туралы не білеміз?

    • Өлкеміз – өлеңде

    • Ән қанатындағы – ару мекенім

    • Өз қалама – өз қолыммен (шығармашылық жұмыс)



    ІІ. Қазақ елінің астаналары (5 сағат)

    • Орынбор

    • Қызылорда

    • Алматы

    • Астана

    • «Қызық екен...» зияткерлік сайысы



    ІІІ. Рәміздер – мақтанышым.( 4 сағат)

    • Әнұран

    • Елтаңба сөйлейді

    • Желбіре, көк байрағым!

    • «Тапқырлар алаңы» (Рәміздер туралы қортынды сабақ)


    ІҮ. Астана – болашақ қаласы (9 сағат)

    • Еңселі елорда тарихы

    • Бәйтерекке саяхат

    • Хан Шатыр

    • Ақорда

    • Бейбітшілік және келісім сарайы

    • «Нұр Әлем» сферасы

    • Астана коллажы

    • Астана –арман қала (суреттер көрмесін ұйымдастыру)

    • Астана – әсем қала (өлең шығару)

    Ү. Бабалар мұрасы – салт дәстүрі бүгінгі. (5 сағат)

    • Қырқынан шығару

    • Бесікке салу

    • Тұсау кесер

    • Ашамайға мінгізу

    • «Сынып көшбасшысы» интеллектуалдық сайысы

    ҮІ. Қорытынды (1 сағат)


    • «Патриот тұлғалар» балалар шығармашылығының жинағын жасақтау





















    Тақырыптық -күнтізбелік жоспары


    №

    Сабақтың тақырыбы

    Сағаты

    Мақсаты

    Уақыты

    Туған жер – шырайлы мекен (10 сағат)






    1-2

    Жайық жанындағы қала

    2

    Облысымыз туралы ақпарат беру. Орал қаласының тарихымен таныстыру. Елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.  


    3-4

    Оралдағы ескерткіштер

    2


    Оқушылардың бойына Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, азаматтыққа және патриоттыққа тәрбиелеу, рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру.Орал қаласының тарихи ескерткіштерімен таныстыру


    5-6

    Ақсай қаласы туралы не білеміз?

    2

    Оқушылардың бойына Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, азаматтыққа және патриоттыққа тәрбиелеу, рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру.Орал қаласының тарихи ескерткіштерімен таныстыру


    7-8

    Өлкеміз – өлеңде

    2

    Облысымыздағы ақындар туралы ақпарат беру. Ақындардың өмірбаянымен, шығармашылығымен таныстыру. Ұлтжандылыққа тәрбиелеу.  


    9

    Ән қанатындағы – ару мекенім

    1

    Өлкеміздегі әнші, композиторлар туралы ақпарат беру. Елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.  


    10

    Өз қалама – өз қолыммен (шығармашылық жұмыс)

    1

    Шығармашылықпен жұмыстандыру. Елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту.


    Қазақ елінің астаналары (5 сағат)

    11

    Орынбор

    1

    Орынбор туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    12

    Қызылорда

    1

    Қызылорда туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    13

    Алматы

    1

    Алматы туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    14

    Астана

    1

    Астана туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    15

    «Қызық екен...» зияткерлік сайысы

    1

    Оқушыларды көшбасшылыққа тәрбиелеу.


    Рәміздер – мақтанышым.( 4 сағат)

    16

    Әнұран

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйренеді. 


    17

    Елтаңба сөйлейді

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырату. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету. 


    18

    Желбіре, көк байрағым!

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырату. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету. 


    19

    «Тапқырлар алаңы» (Рәміздер туралы қортынды сабақ)

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйртуі.  Сұрақтарға жауап беру арқылы алған білімдерін қорытындылау.


    Астана – болашақ қаласы (9 сағат)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каймулдиева Сандугаш Наурызбаевна
    09 Қазан 2021
    1292
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Менің туған өлкем" дүниетану пәнінен таңдау курсы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Менің туған өлкем" дүниетану пәнінен таңдау курсы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүниетану пәнінен таңдау курсы бойынша Менің туған өлкем әдістемелік құрал бастауыш сынып бойынша ,Ұлтын сүйетін,өз тарихын,туған тілін құрметтейтін,ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт-дәстүрін дәріптейтін, саналы тұлға тәрбиелеуге бағытталған тапсырмалар берілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөрлі аудандық білім беру бөлімінің сараптама кеңесінің шешімі бойынша аудан көлемінде таратылу ұсынылды

    Хаттама№5 20.11.2015




    Құрастырушылар: Жасталапова К.У, Каймулдиева С.Н

    Ақсай қаласының №7 жалпы орта білім беретін мектебінің

    бастауыш сынып мұғалімдері



    Рецензенттер:


    Боранбаева Р.К Ақсай қаласының №3 ЖОББ мектебінің бастауыш сынып мұғалімі, педагог- зерттеуші.

















    Дүниетану пәнінен таңдау курсы бойынша «Менің туған өлкем» әдістемелік құралда бастауыш сынып оқушыларын ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға тәрбиелеуге бағытталған тапсырмалар берілген. Бұл жинақ бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік құрал ретінде ұсынылып отыр.






    Мазмұны



    І .Түсінік хат................................................................... 3-бет

    ІІ . Негізгі бөлім

    1. «Менің туған өлкем» дүниетану пәнінен таңдау курсының бағдарламасы...................... 6- бет


    2.Күнтізбелік- тақырыптық жоспар........................... 8 - бет


    3.Сабақ жоспарлары ................................................... 18 -бет


    ІІІ.Қорытынды......................................................... 66-бет



    Қолданылған әдебиеттер................................. 67-бет


















    Түсінік хат


    Патриот – Отанның мерейін үстем ету жолында, өз халқына деген сүйіспеншілігі жолында қолда барын, өмірін аямайтын адам.
    Алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа анықтама беріп кеткеніміз жөн болар. Патриот – ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға. Туған елі үшін үнемі тер төге қызмет етіп, халқымыздың мол рухани құндылықтарын бағалай білетін асыл тұлға. 
    Патриоттық тәрбие, ең алдымен, әрбір жеке тұлғаның ата – анасын, туған – туыстарын жақсы көруден басталады емес пе?! Өз баласына жақсы тәрбие беру кез келген адамның міндеті, мейлі ол мұғалім, мейлі ол жұмысшы, дәрігер, не тағы басқа маман иесі болсын қоғамда парасатты, адамгершілігі жоғары бала тәрбиелеу кез келген адамның міндеті болуы тиіс. Тату тірлік пен ауызбірлік жылы ұямызға арқасын кең жайғанда адамгершілік атты асыл қасиеттердің адам бойына нық қонатынына, әрине, еш шүбә жоқ. Абай атамыз айтқандай, бүгінгі жастардың дүниенің кетігін тауып, қалануды көздеу, қоғамдық өмірден қол үзбей, өз елін сүюге, өз елінің тұрмыс – тіршілігін, салт – санасын, әдет – ғұрпын білуге тәрбиелеу – нарықтық кезеңде маңызы жоғары тұрған зор міндеттердің бірі деп ойлаймыз. Осы тәрбиенің ең маңыздысы – балаға патриоттық тәрбие беру. 
    Халқымыздың тарихына терең үңіле білсек, жасынан жарқыраған күміс көмей әнші, жау жүрек батыр, нар тұлғалы палуан елі мен жері үшін аянбағаны баршаға мәлім. Ендеше көкірек көзімен тарихты тамырынан тамшылата жас ұрпақ зердесіне зерлей, шырайлы сөзбен кестелей таныту ата – ана мен ұстаз – тәрбиеші шеберлігіне байланысты.






    «Менің туған өлкем» дүниетану пәнінен таңдау курсының Мақсаты:
    - Оқушылардың Отанға деген патриоттық сезімін, «Отан», ел құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру;
    -  Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу.
    -   Оқушылардың таным белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.
    - Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды  тәрбиелеу.

    Міндеттері:
    - туған ел, өскен ортаның адам өміріндегі маңызын түсіндіру;
    - елге, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру;
    - елжандылыққа тәрбиелеу


    Оқушылардың тұлғалық қалыптасуы бағытындағы

    күтілетін нәтижелер:

    -Елін, жерін сүйетін азамат болып шығуға дағдыланады;
    -  Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуды үйренеді;

    - туған жерге ,Отанға деген сүйіспеншілігі қалыптасады;

    - өз жұмысына сын көзбен қарап, талдау жасай алады;

    -алған білімі мен дағдыларын барлық сабақтарда пайдаланады.

    -Өзін өз мемлекетінің азаматы ретінде сезінеді.

    -Мемлекет рәміздері мен дәстүрлерді қастерлейді.

    -Қазақ халқының тарихын білу қажеттілігін түсінеді.

    -Қазақ халқының мәдениеті мен дәстүрлерін түсінуді үйренеді.







    «Менің туған өлкем» дүниетану пәнінен таңдау курсының бағдарламасы: 2 сынып

    І. Туған жер – шырайлы мекен (10 сағат)

    • Жайық жанындағы қала

    • Оралдағы ескерткіштер

    • Ақсай қаласы туралы не білеміз?

    • Өлкеміз – өлеңде

    • Ән қанатындағы – ару мекенім

    • Өз қалама – өз қолыммен (шығармашылық жұмыс)



    ІІ. Қазақ елінің астаналары (5 сағат)

    • Орынбор

    • Қызылорда

    • Алматы

    • Астана

    • «Қызық екен...» зияткерлік сайысы



    ІІІ. Рәміздер – мақтанышым.( 4 сағат)

    • Әнұран

    • Елтаңба сөйлейді

    • Желбіре, көк байрағым!

    • «Тапқырлар алаңы» (Рәміздер туралы қортынды сабақ)


    ІҮ. Астана – болашақ қаласы (9 сағат)

    • Еңселі елорда тарихы

    • Бәйтерекке саяхат

    • Хан Шатыр

    • Ақорда

    • Бейбітшілік және келісім сарайы

    • «Нұр Әлем» сферасы

    • Астана коллажы

    • Астана –арман қала (суреттер көрмесін ұйымдастыру)

    • Астана – әсем қала (өлең шығару)

    Ү. Бабалар мұрасы – салт дәстүрі бүгінгі. (5 сағат)

    • Қырқынан шығару

    • Бесікке салу

    • Тұсау кесер

    • Ашамайға мінгізу

    • «Сынып көшбасшысы» интеллектуалдық сайысы

    ҮІ. Қорытынды (1 сағат)


    • «Патриот тұлғалар» балалар шығармашылығының жинағын жасақтау





















    Тақырыптық -күнтізбелік жоспары


    №

    Сабақтың тақырыбы

    Сағаты

    Мақсаты

    Уақыты

    Туған жер – шырайлы мекен (10 сағат)






    1-2

    Жайық жанындағы қала

    2

    Облысымыз туралы ақпарат беру. Орал қаласының тарихымен таныстыру. Елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.  


    3-4

    Оралдағы ескерткіштер

    2


    Оқушылардың бойына Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, азаматтыққа және патриоттыққа тәрбиелеу, рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру.Орал қаласының тарихи ескерткіштерімен таныстыру


    5-6

    Ақсай қаласы туралы не білеміз?

    2

    Оқушылардың бойына Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, азаматтыққа және патриоттыққа тәрбиелеу, рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру.Орал қаласының тарихи ескерткіштерімен таныстыру


    7-8

    Өлкеміз – өлеңде

    2

    Облысымыздағы ақындар туралы ақпарат беру. Ақындардың өмірбаянымен, шығармашылығымен таныстыру. Ұлтжандылыққа тәрбиелеу.  


    9

    Ән қанатындағы – ару мекенім

    1

    Өлкеміздегі әнші, композиторлар туралы ақпарат беру. Елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу.  


    10

    Өз қалама – өз қолыммен (шығармашылық жұмыс)

    1

    Шығармашылықпен жұмыстандыру. Елін, жерін құрметтеуге тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту.


    Қазақ елінің астаналары (5 сағат)

    11

    Орынбор

    1

    Орынбор туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    12

    Қызылорда

    1

    Қызылорда туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    13

    Алматы

    1

    Алматы туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    14

    Астана

    1

    Астана туралы ақпаратпен таныстыру. Шығармашылықпен жұмыстануға машықтандыру


    15

    «Қызық екен...» зияткерлік сайысы

    1

    Оқушыларды көшбасшылыққа тәрбиелеу.


    Рәміздер – мақтанышым.( 4 сағат)

    16

    Әнұран

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйренеді. 


    17

    Елтаңба сөйлейді

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырату. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету. 


    18

    Желбіре, көк байрағым!

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырату. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйрету. 


    19

    «Тапқырлар алаңы» (Рәміздер туралы қортынды сабақ)

    1

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйртуі.  Сұрақтарға жауап беру арқылы алған білімдерін қорытындылау.


    Астана – болашақ қаласы (9 сағат)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Авторлық бағдарлама 2 сынып
    09.10.2021
    1292
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каймулдиева Сандугаш Наурызбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации