Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектеп: «К.Кадыржанов атындағы Қызылқия жалпы білім беретін орта мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Муратбекова М.С. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
«Менің үйім»
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.1 Өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау.
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды, өз елді мекенінің басты көшесін, көрнекі жерлерін атап, отбасы мүшелерінің арасындағы қарым-қатынас маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіреді. Көптеген оқушылар: : Өз мекенжайының географиялық орнын сиапттай алады. Кейбір оқушылар: Өзі тұратын елді мекеннің басты көшелері мен көрнекі жерлерінің сұлбасын салады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері
|
Өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды. Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін атай алады. Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіреді. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Өз мекенжайын атай алады. Өзі тұратын мекен жайдың көрнекі жерлерін сипаттайды, мысалдар келтіреді. Пәнге тән лексика мен терминология: баспана, мекенжай Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы – қазақстандықтарды әлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттарының, қазақстандық отбасылар табысының тұрақты өсуінің, өмір сапасын тұрақты жақсарту, барлық қазақстандық еңбекшілердің шығармашылық және өмірлік әлеуеттерін толықтай ашу кешені. Еңбек өнімділігін арттыру – өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, энергетикада, инфрақұрылымдық қызмет салалары мен секторларында, мемлекеттік және корпоративтік басқару жұмыс атқаратын барлық патриоттардың үлкен еңбегі. Денсаулық қарым- қатынас, шығармашылық сын-тұрғысынан ойлау. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу, математика, көркем еңбек |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
слайд, бейне жазба |
|||||
|
Бастапқы білім |
Өз мекенжайларын, отбасы мүшелерін біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы : |
||||||
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар
|
||||
|
Сабақтың басы 2 мин
3 мин
2 мин
|
Психологиялық дайындық Туған жер – қамқор анамыз, Біз болашақ панамыз. Шаттық берген өмірде, Шамшырақтай жанамыз. Әр түрлі фигуралар арқылы топқа бөлінеді. \Ө\ Тапсырма: Мен не білемін? «Ыстық микрофон» әдісі - Отбасы мүшелері кімдер? - Отбасы мерекелерін ата. - Қандай салт-дәстүрлерді білесің? - Мереке қалай өткізіледі? \ҚБ\ «Шапалақ» әдісі Дескриптор: 1.Отбасы мүшелерін, отбасы мерекелерін біледі. 2.Салт- дәстүрлерді атайды. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин
10 мин
2 мин
6 мин
|
\Ж\ Тапсырма: Әр түрлі фигуралардан үйдің сұлбасын құрастыр. «Құрастыру» әдісі. \ҚБ\ «Менің досым» әдісі Толық түсінсе – жоғары Әлі де ойлану керек – кеуде тұсына Түсінбедім- аяқ киім Дескриптор: 1.Үйді құрау үшін тиісті фигураларды таңдай алады. 2. Үйде кімдер тұратынын атайды. 3. Үйді не екенін біледі. \Т\ Тапсырма: Баспана түрлерін ажырат. «Коллаж әдісі» I –топ Баспана түрлерін бір-бірінен ажырат. II- топ Баспана түрлерін сипатта. III- топ Баспананың не үшін қажет екенін айт. \ҚБ\ « Үйімнің шатыры » әдісі Дескриптор: 1. Баспана түрлерін біледі. 2. Баспананың неден салынғанын айтады. 3. Баспананың отбасына маңыздылығын айтады. Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ Керегелер керілер Уықтары шаншылып, Өрімдей болып өрілге Қол ұстасақ айнала, Киіз үй болып көрінер \Өлең ырғағы бойынша қимылдар жасайды.\
\Ж\ Тапсырма: Өзің тұратын үйден мектепке дейінгі жолды сызбамен көрсет. «Маршрут» ойыны. \ҚБ\ «Мадақтау» әдісі. Ауызша мадақтау Дескриптор: 1.Өз тұратын үйін сызады. 2. Мектеп сызбасын көрсетеді. 3. Мектепке дейінгі жолды сызбаға түсіреді. |
Баланың суреті стикер
|
||||
|
Сабақтың соңы
5 мин |
Бүгінгі тақырып бойынша БББ кестесі. \Ауызша\ -Баспана дегеніміз не? -Қандай баспана түрлерін білесің? -Баспана не үшін қажет? -Баспананың отбасына маңыздылығы қандай? -Баспананың отбасына маңыздылығы қандай? |
|
||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||
Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды, өз елді мекенінің басты көшесін, көрнекі жерлерін сипаттайды, отбасы мүшелерінің арасындағы қарым-қатынас маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіреді, тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерін анықтайды. Көптеген оқушылар: : Өз мекенжайының географиялық орнын сиапттай алады. Кейбір оқушылар: Өзі тұратын елді мекеннің басты көшелері мен көрнекі жерлерінің және өз бөлмесінің сұлбасын салады. |
|
«Сергіту сәті» Қауіпсіздік техникасының ережесін сақтау.
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
|
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің үйім
Менің үйім
Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектеп: «К.Кадыржанов атындағы Қызылқия жалпы білім беретін орта мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Муратбекова М.С. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
«Менің үйім»
|
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.1 Өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау.
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды, өз елді мекенінің басты көшесін, көрнекі жерлерін атап, отбасы мүшелерінің арасындағы қарым-қатынас маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіреді. Көптеген оқушылар: : Өз мекенжайының географиялық орнын сиапттай алады. Кейбір оқушылар: Өзі тұратын елді мекеннің басты көшелері мен көрнекі жерлерінің сұлбасын салады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері
|
Өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды. Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін атай алады. Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіреді. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Өз мекенжайын атай алады. Өзі тұратын мекен жайдың көрнекі жерлерін сипаттайды, мысалдар келтіреді. Пәнге тән лексика мен терминология: баспана, мекенжай Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы – қазақстандықтарды әлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттарының, қазақстандық отбасылар табысының тұрақты өсуінің, өмір сапасын тұрақты жақсарту, барлық қазақстандық еңбекшілердің шығармашылық және өмірлік әлеуеттерін толықтай ашу кешені. Еңбек өнімділігін арттыру – өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, энергетикада, инфрақұрылымдық қызмет салалары мен секторларында, мемлекеттік және корпоративтік басқару жұмыс атқаратын барлық патриоттардың үлкен еңбегі. Денсаулық қарым- қатынас, шығармашылық сын-тұрғысынан ойлау. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу, математика, көркем еңбек |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
слайд, бейне жазба |
|||||
|
Бастапқы білім |
Өз мекенжайларын, отбасы мүшелерін біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы : |
||||||
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар
|
||||
|
Сабақтың басы 2 мин
3 мин
2 мин
|
Психологиялық дайындық Туған жер – қамқор анамыз, Біз болашақ панамыз. Шаттық берген өмірде, Шамшырақтай жанамыз. Әр түрлі фигуралар арқылы топқа бөлінеді. \Ө\ Тапсырма: Мен не білемін? «Ыстық микрофон» әдісі - Отбасы мүшелері кімдер? - Отбасы мерекелерін ата. - Қандай салт-дәстүрлерді білесің? - Мереке қалай өткізіледі? \ҚБ\ «Шапалақ» әдісі Дескриптор: 1.Отбасы мүшелерін, отбасы мерекелерін біледі. 2.Салт- дәстүрлерді атайды. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин
10 мин
2 мин
6 мин
|
\Ж\ Тапсырма: Әр түрлі фигуралардан үйдің сұлбасын құрастыр. «Құрастыру» әдісі. \ҚБ\ «Менің досым» әдісі Толық түсінсе – жоғары Әлі де ойлану керек – кеуде тұсына Түсінбедім- аяқ киім Дескриптор: 1.Үйді құрау үшін тиісті фигураларды таңдай алады. 2. Үйде кімдер тұратынын атайды. 3. Үйді не екенін біледі. \Т\ Тапсырма: Баспана түрлерін ажырат. «Коллаж әдісі» I –топ Баспана түрлерін бір-бірінен ажырат. II- топ Баспана түрлерін сипатта. III- топ Баспананың не үшін қажет екенін айт. \ҚБ\ « Үйімнің шатыры » әдісі Дескриптор: 1. Баспана түрлерін біледі. 2. Баспананың неден салынғанын айтады. 3. Баспананың отбасына маңыздылығын айтады. Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ Керегелер керілер Уықтары шаншылып, Өрімдей болып өрілге Қол ұстасақ айнала, Киіз үй болып көрінер \Өлең ырғағы бойынша қимылдар жасайды.\
\Ж\ Тапсырма: Өзің тұратын үйден мектепке дейінгі жолды сызбамен көрсет. «Маршрут» ойыны. \ҚБ\ «Мадақтау» әдісі. Ауызша мадақтау Дескриптор: 1.Өз тұратын үйін сызады. 2. Мектеп сызбасын көрсетеді. 3. Мектепке дейінгі жолды сызбаға түсіреді. |
Баланың суреті стикер
|
||||
|
Сабақтың соңы
5 мин |
Бүгінгі тақырып бойынша БББ кестесі. \Ауызша\ -Баспана дегеніміз не? -Қандай баспана түрлерін білесің? -Баспана не үшін қажет? -Баспананың отбасына маңыздылығы қандай? -Баспананың отбасына маңыздылығы қандай? |
|
||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||
Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды, өз елді мекенінің басты көшесін, көрнекі жерлерін сипаттайды, отбасы мүшелерінің арасындағы қарым-қатынас маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіреді, тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерін анықтайды. Көптеген оқушылар: : Өз мекенжайының географиялық орнын сиапттай алады. Кейбір оқушылар: Өзі тұратын елді мекеннің басты көшелері мен көрнекі жерлерінің және өз бөлмесінің сұлбасын салады. |
|
«Сергіту сәті» Қауіпсіздік техникасының ережесін сақтау.
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
|
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















